MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Zelfde verhaal hier. 14 maart wat spullen besteld en ik zou 6 weken moeten wachten op de powercage, daar kwam dan nog eens 4 weken bij. Ik vind het wat jammer dat ik aardig wat geld betaald heb en nu >2 maanden moet wachten tot het ook maar verstuurd wordt. Tuurlijk is dit niet de schuld van FS. Ik denk niet dat we op een extratje moeten hopen voor de lange wachten, maar bij deze kan ik het maar eens vragen :)

@FS Enig idee wanneer de cage binnenkomt? Op de site staat circa een week maar is er ook een datum dat hij verwacht wordt?

Toch nog even vermelden dat ondanks het lange wachten ik erg positief ben over FS hun service. Kreeg veel info en vragen werden mooi beantwoord. Ik heb een tiental mailtjes verstuurd en overal kreeg ik een vriendelijk antwoord op, dat is altijd wel leuk :)

Ik word ook altijd vriendelijk geholpen hoor, het is gewoon zeer zuur omdat ik de spullen voor de praktijk nodig heb. :(

Ik word ook altijd vriendelijk geholpen hoor, het is gewoon zeer zuur omdat ik de spullen voor de praktijk nodig heb. :(

ik zie het nog gebeuren dat de cages geleverd worden maar ze al op zijn voor ons order wordt behandeld, nog eens 2 maanden wachten zie ik niet echt zitten.

Suckt wel als je het nodig hebt voor je werk :( FS is dan ook nog eens de enige leverancier in BE/NL die deftig materiaal heeft, kan je moeilijk ergens anders kopen. Laten we hopen dat we ze binnenkort aan de deur krijgen :D

Helisports heeft toch ook fatsoenlijke racks?

Helisports heeft toch ook fatsoenlijke racks?

Waarschijnlijk wel, maar het verschil in prijs zal ook wel iets met kwaliteit te zien hebben :) Ik heb nog getwijfeld en dan toch maar voor FS gegaan omdat het er allemaal iets steviger/proffesioneler uit zag, en voor kwaliteit betaal ik gerust wat meer. Het gaat toch om materiaal dat normaal nooit vervangen hoeft te worden :) Als ik wist dat ik zo lang moest wachten had ik wellicht toch bij HS gekocht, maar dar is het nu te laat voor. Ik ben ervan overtuigd dat het het wachten waard is!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.365
De klanten die nu zo lang op de Power Cage wachten hebben uiteraard het voordeel dat ze het nieuwe model krijgen tegen de oude prijs :) Daarnaast doen we er nog een extraatje bij, daarover zal persoonlijk contact met je worden opgenomen.

Er komen overigens genoeg Power Cages binnen voor iedereen, zie ook mijn vorige post. Daarin heb ik al aangegeven dat het toestel over circa één tot twee weken wordt verwacht en dat we daarna ook een wat betrouwbaardere aanlevering hebben!

De klanten die nu zo lang op de Power Cage wachten hebben uiteraard het voordeel dat ze het nieuwe model krijgen tegen de oude prijs :) Daarnaast doen we er nog een extraatje bij, daarover zal persoonlijk contact met je worden opgenomen.

Er komen overigens genoeg Power Cages binnen voor iedereen, zie ook mijn vorige post. Daarin heb ik al aangegeven dat het toestel over circa één tot twee weken wordt verwacht en dat we daarna ook een wat betrouwbaardere aanlevering hebben!
Dat extraatje is een erg mooi gebaar, goed om te horen dat er genoeg binnen zullen komen!

Beste FS, weet u of bestelling 119244 al vertrokken is, heb namelijk een drukke week en wil zeker thuis zijn als jullie aankomen.

mvg

• #4.368
Beste FS, weet u of bestelling 119244 al vertrokken is, heb namelijk een drukke week en wil zeker thuis zijn als jullie aankomen.

mvg
Die is vandaag verzonden, als het goed is heb je daar ook al per e-mail bericht van ontvangen.

Normaal gesproken wordt de bestelling morgen afgeleverd, naar België kan dat echter ook twee werkdagen duren.

Bestelnummer: 120173

Kan je mij soms zeggen of jullie de betaling hiervan reeds ontvangen hebben?

• #4.370
Bestelnummer: 120173

Kan je mij soms zeggen of jullie de betaling hiervan reeds ontvangen hebben?
De betaling is vanmiddag ontvangen, daarvan hoor je normaal gesproken ook per e-mail bericht te hebben gekregen. Check ook even je spam folder!

Internationale overboekingen nemen overigens altijd twee tot drie werkdagen in beslag.

De betaling is vanmiddag ontvangen, daarvan hoor je normaal gesproken ook per e-mail bericht te hebben gekregen. Check ook even je spam folder!

Internationale overboekingen nemen overigens altijd twee tot drie werkdagen in beslag.

Heb het mailtje zien binnenkomen inderdaad! Bedankt!

Zal donderdag binnenkomen vermoed ik?

We zijn weer een week verder...update? :o

Update: Hij is er nog niet :roflol:

• #4.374
Heb het mailtje zien binnenkomen inderdaad! Bedankt!

Zal donderdag binnenkomen vermoed ik?
Waarschijnlijk wel, al kan levering naar België soms een dagje langer duren. Even afwachten dus, de bestelling is in ieder geval verzonden!

We zijn weer een week verder...update? :o
Ik zal morgen even kijken hoe t ermee staat en of we al een exacte datum hebben.

De circa twee weken zijn nog niet voorbij maar zodra ze binnenkomen zullen de openstaande bestellingen in ieder geval direct worden verzonden!

:roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 07:31 ----------

Waarschijnlijk wel, al kan levering naar België soms een dagje langer duren. Even afwachten dus, de bestelling is in ieder geval verzonden!

Ik zal morgen even kijken hoe t ermee staat en of we al een exacte datum hebben.

De circa twee weken zijn nog niet voorbij maar zodra ze binnenkomen zullen de openstaande bestellingen in ieder geval direct worden verzonden!
Nee dat weet ik, maar ik neem aan dat jullie niet op een dag op de zaak verrast worden door een plotselinge zending. Een exacte datum moet toch wel te bepalen zijn? :(

Nee dat weet ik, maar ik neem aan dat jullie niet op een dag op de zaak verrast worden door een plotselinge zending. Een exacte datum moet toch wel te bepalen zijn? :(

Daar stel ik mij toch ook wel vragen bij, het kan toch niet dat je als verkoper niet weet wanneer wat geleverd zal worden?
Hadden ze mij trouwens op voorhand verteld dat het 3 maanden ging duren had ik er geen probleem mee, maar nu wordt ik het stillaan beu :p
This cage better be worth it!

• #4.377

Daar stel ik mij toch ook wel vragen bij, het kan toch niet dat je als verkoper niet weet wanneer wat geleverd zal worden?
Hadden ze mij trouwens op voorhand verteld dat het 3 maanden ging duren had ik er geen probleem mee, maar nu wordt ik het stillaan beu :p
This cage better be worth it!
Helaas blijft het bij dit soort leveringen altijd moeilijk om op voorhand aan te geven wanneer een levering precies binnenkomt. Het is geen pakketje dat met de pakketdienst vanuit Duitsland of Frankrijk wordt verzonden :)

Eerst krijgen wij bericht van de fabrikant met zijn verwachte verzenddatum, aan de hand daarvan maken we een eerste inschatting voor de datum waarop de levering bij ons zal binnenkomen. Meestal doet de fabrikant er dan al langer over dus daar begint het al :p Als de container eenmaal op het schip staat bestaat de kans dat het schip langer over de reis doet. Als het schip uiteindelijk hier aankomt is er dan nog de douane die de container moet vrijgeven, dat duurt soms een dag en soms een paar weken.

We doen in ieder geval flink ons best om de aanleveringen van Barbarian toestellen met vastere regelmaat te krijgen, dat heeft alleen even tijd nodig.

Laatst bewerkt:
Ik zou graag de gewichthefriem van buffelleder willen bestellen, maar die zijn "tijdelijk uitverkocht", net zoals de andere gewichthefriemen..enig idee wanneer deze terug beschikbaar zijn voor verkoop?

Ik zit eraan te denken zelf gaten in me barbarian cage te boren voor jullie band pegs. Kunnen jullie mij misschien helpen met de grootte van de gaten?

???

Terug
Naar boven