Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Het zal me niets verbazen. 3 weken is het nieuwe 2 weken. Jullie kunnen er misschien ook niet veel aan doen, maar de informatievoorziening is echt ronduit matig te noemen. Met elke keer de opmerkingen, "nee, over 2 weken dan zijn ze er echt hoor, nee nu echt over 2 weken, nee nu duurt het nog eens 3 weken" krijg je het gevoel als klant enorm aan het lijntje gehouden te worden.

Vanaf begin maart ligt mijn plan van aanpak al klaar voor een aantal revalidatietrajecten voor mijn praktijk voor fysiotherapie, 3 maanden ben ik nu al kwijt, die ik aan opbouw van cliënten en pr voor dit traject had kunnen besteden. Telkens denk ik, ach die 2 weekjes wachten lukt nog wel, maar na 2 weekjes krijg je weer een nieuwe datum te horen.

Ik ben de teleurstelling voorbij nu en ben echt zwaar over de zeik. :mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.402
Het zal me niets verbazen. 3 weken is het nieuwe 2 weken. Jullie kunnen er misschien ook niet veel aan doen, maar de informatievoorziening is echt ronduit matig te noemen. Met elke keer de opmerkingen, "nee, over 2 weken dan zijn ze er echt hoor, nee nu echt over 2 weken, nee nu duurt het nog eens 3 weken" krijg je het gevoel als klant enorm aan het lijntje gehouden te worden.

Vanaf begin maart ligt mijn plan van aanpak al klaar voor een aantal revalidatietrajecten voor mijn praktijk voor fysiotherapie, 3 maanden ben ik nu al kwijt, die ik aan opbouw van cliënten en pr voor dit traject had kunnen besteden. Telkens denk ik, ach die 2 weekjes wachten lukt nog wel, maar na 2 weekjes krijg je weer een nieuwe datum te horen.

Ik vind het niet gek dat je boos bent, helaas zitten wij echter in hetzelfde schuitje. We hebben ongelofelijk veel klanten die op de nieuwe Power Cage wachten, het is absoluut geen pretje hen telkens weer te moeten teleurstellen. Zelf zijn we de vertragingen ook al lang zat.

Het enige dat ik je op dit moment kan aanbieden is om je bestelling te annuleren en de betaling terug te storten, dan kun je eventueel op zoek naar een alternatief. Daarnaast zit er momenteel niets anders op dan wachten ben ik bang.

Het gaat hier om koop op afstand en je producten zijn nog niet geleverd. Ik zou eens nagaan of je de koop niet kunt annuleren en elders deze producten bestellen.

(Had post van fitnessseller niet gelezen, mooie oplossing).

• #4.404
Het gaat hier om koop op afstand en je producten zijn nog niet geleverd. Ik zou eens nagaan of je de koop niet kunt annuleren en elders deze producten bestellen.

(Had post van fitnessseller niet gelezen, mooie oplossing).
Annuleren is sowieso altijd mogelijk bij ons, daar doen we niet zo moeilijk over :)

Annuleren is sowieso altijd mogelijk bij ons, daar doen we niet zo moeilijk over :)

Het probleem is dat er praktisch geen goed alternatief te vinden is in NL, annuleren heb ik dus ook geen kont aan vrees ik. Ik zou geen alternatief kwaliteits rack weten namelijk.

Ik neem wel aan dat na 3 maanden de rest van mijn bestelling klaar staat? Er is me in een eerder stadium weleens gezegd dat de rest van de bestelling dan vooruit geleverd kan worden. Dan heb ik in ieder geval mijn schijven, bankje en rubber matten alvast. Kan ik alvast IETS gaan opstarten.

Misschien via PM verder afhandelen?

• #4.406
Het probleem is dat er praktisch geen goed alternatief te vinden is in NL, annuleren heb ik dus ook geen kont aan vrees ik. Ik zou geen alternatief kwaliteits rack weten namelijk.

Ik neem wel aan dat na 3 maanden de rest van mijn bestelling klaar staat? Er is me in een eerder stadium weleens gezegd dat de rest van de bestelling dan vooruit geleverd kan worden. Dan heb ik in ieder geval mijn schijven, bankje en rubber matten alvast. Kan ik alvast IETS gaan opstarten.

Misschien via PM verder afhandelen?
Dat zal geen probleem zijn, even mailen naar de klantenservice!

Laatst bewerkt:
Gelukkig heb ik de power rack van powertec gekocht... deze week netjes geleverd. Met dank aan de goede service van fitness seller.

Dat zal geen probleem zijn, even mailen naar de klantenservice!

Serieus? Toen het nog 6 weken wachten was, werd mij verteld dat het niet in 2 delen verstuurd zou worden omdat het te kostelijk is. Voor mij is dat geen probleem, maar nu blijkt dat jullie het wel aanbieden aan anderen? Dat is wel jammer.

Als update voor de cage, hebben jullie een idee waar die zich bevind? Is die al in Europa of staan die nog steeds in China? Zo weten wij ook eens hoe ver het staat :)

Mvg

• #4.410
Serieus? Toen het nog 6 weken wachten was, werd mij verteld dat het niet in 2 delen verstuurd zou worden omdat het te kostelijk is. Voor mij is dat geen probleem, maar nu blijkt dat jullie het wel aanbieden aan anderen? Dat is wel jammer.

Als update voor de cage, hebben jullie een idee waar die zich bevind? Is die al in Europa of staan die nog steeds in China? Zo weten wij ook eens hoe ver het staat :)
Dat ligt ook aan de omstandigheden. Als iemand net heeft besteld gaan we geen gratis deellevering doen als op voorhand al duidelijk was dat bepaalde artikelen niet leverbaar zijn. Het hangt ook af van de wachttijd etc en het land (transportzending naar België zijn helaas erg duur).

Stuur gewoon even een mailtje naar de klantenservice met hetzelfde verzoek, ik denk niet dat het een probleem zal zijn als je al zo lang wacht.

Nog drie weken, ik kan me haast niet voorstellen dat er nu nog meer vertraging zal ontstaan.

Hallo, ik wilde de barbarian powercage(nieuwe uitvoering) gaan bestellen maar deze is niet leverbaar. Is het bekend wanneer deze leverbaar is, en is het verstandig om nu al te bestellen of komt er zoveel binnen dat ik hem dan gewoon kan bestellen?

Alvast bedankt!

• #4.415
Hallo, ik wilde de barbarian powercage(nieuwe uitvoering) gaan bestellen maar deze is niet leverbaar. Is het bekend wanneer deze leverbaar is, en is het verstandig om nu al te bestellen of komt er zoveel binnen dat ik hem dan gewoon kan bestellen?

Alvast bedankt!
Circa drie weken.

Het kan nooit kwaad om al te bestellen, momenteel kan dat even niet maar later deze week zullen pre-orders mogelijk zijn via de nieuwe webshop.

Hey fitness seller, kan je eens nakijken of de bestelling met het nummer 120183 reeds is verzonden? Vorige week dinsdag heb ik bevestiging gekregen dat jullie mijn betaling hadden ontvangen. Had daarom vorige week nog gehoopt het pakje te ontvangen maar dat is dus niet gebeurd.
Ik kan daarnaast ook niet meer inloggen op jullie website. Wanneer ik dan mijn wachtwoord opvraag zegt de site dat een mail is verstuurd naar mijn mailadres maar ik krijg geen mail. ???

Heb dit ook in een mailtje gestuurd maar geen reactie tot dusver.

• #4.417
Hey fitness seller, kan je eens nakijken of de bestelling met het nummer 120183 reeds is verzonden? Vorige week dinsdag heb ik bevestiging gekregen dat jullie mijn betaling hadden ontvangen. Had daarom vorige week nog gehoopt het pakje te ontvangen maar dat is dus niet gebeurd.
Ik kan daarnaast ook niet meer inloggen op jullie website. Wanneer ik dan mijn wachtwoord opvraag zegt de site dat een mail is verstuurd naar mijn mailadres maar ik krijg geen mail. ???

Heb dit ook in een mailtje gestuurd maar geen reactie tot dusver.
We hebben een nieuwe website en maken daarnaast achter de schermen ook gebruik van een nieuw systeem. Hoewel alle oude gegevens, zoals bestellingen, bewaard zijn gebleven, zijn de oude accounts helaas niet meer actief. Je kunt een nieuw account aanmaken op de nieuwe website!

Wat betreft je bestelling even geduldig de reactie op je mailtje afwachten, daar krijg je waarschijnlijk vanmiddag nog antwoord op. In verband met de verhuizing is het vorige week erg druk geweest!

Oké, dat verklaart een hoop. Ik heb meteen een nieuwe account aangemaakt, maar ik kan mijn bestelling uiteraard daar niet meer in terugvinden.

Ik wacht wel even een reactie op mijn mailtje af. Bedankt.

Bieden jullie de mogelijkheid om de monkey chin bar te bevestigen aan een oud model van de barbarian powercage?

Pas de gladiator monkey chin up bar?

is er ook een latpully optie voor die nieuwe powercage ?

Terug
Naar boven