Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.421
Bieden jullie de mogelijkheid om de monkey chin bar te bevestigen aan een oud model van de barbarian powercage?

Pas de gladiator monkey chin up bar?
De monkey bar past niet op de oudere cages, de nieuwe cage heeft door het toevoegen van de monkey bar een ander frame gekregen.

De Gladiator Monkey Chin-up Bar is voor bevestiging aan de wand.

is er ook een latpully optie voor die nieuwe powercage ?
Jawel, dat is gewoon de nieuwste lat pulley optie van Barbarian Line die enkele maanden geleden bij de vorige cage al is geïntroduceerd (zowel plate loaded als stackweight).

De voordeelpakketten inclusief pulley en dergelijke zullen ook binnenkort aan de nieuwe shop worden toegevoegd.

Oja even over die pullstation ofzoiets, ik hoorde dat er bij racken van powertec, dat als je dan ging bankdrukken dat ding in de weg zat tegen het hoofd. Nu ben ik dus best lang en vraag ik me af of dat bij de barbarian line ook zo is als ik die station erbij wil.

Oja even over die pullstation ofzoiets, ik hoorde dat er bij racken van powertec, dat als je dan ging bankdrukken dat ding in de weg zat tegen het hoofd. Nu ben ik dus best lang en vraag ik me af of dat bij de barbarian line ook zo is als ik die station erbij wil.

Heb onlangs een powertec rack met lat optie gekocht. Helemaal geen problemen bij het bankdrukken.

• #4.424
Dat is natuurlijk geen probleem, ook niet bij Powertec overigens! De lat pulley bevindt zich achter het rack en de beenrollen die uitsteken zijn in te klappen of los te halen.

Okej dan bedankt voor de info, en moet je het zelf in elkaar zetten of doen de mensen die het leveren dat want zoals de naam al zegt tweelinkerhanden:p

Okej dan bedankt voor de info, en moet je het zelf in elkaar zetten of doen de mensen die het leveren dat want zoals de naam al zegt tweelinkerhanden:p

Het in elkaar zetten van een Power Rack is geen probleem. Toen ik mijn eerste Rack kocht, had ik zelf nog nooit met een hamer gewerkt. En zonder probleem mijn Rack kunnen installeren.

• #4.428
Je moet het rack inderdaad zelf monteren, dat is aan de hand van de opbouwhandleiding helemaal niet zo moeilijk hoor. Ik raad je aan om een vriend te vragen om je te helpen, met twee personen ben je op een middagje wel klaar.

Yoo,

Gisteren medium handschoenen met polsbescherming & medium (onder)rugriem gekocht, is deze bestelling al verzonden? Betaald met Mister Cash.
Nummer: #100120436
Ik kan ook niet op de site op dit moment, vandaar dat ik het hier vraag :)

Mvg

• #4.430
Yoo,

Gisteren medium handschoenen met polsbescherming & medium (onder)rugriem gekocht, is deze bestelling al verzonden? Betaald met Mister Cash.
Nummer: #100120436
Ik kan ook niet op de site op dit moment, vandaar dat ik het hier vraag :)

Mvg
Volgens mij zijn die handschoenen al een hele tijd uitverkocht, in de nieuwe shop zijn een aantal oude producten ertussen geslopen. Als dit het geval is zul je hier waarschijnlijk morgen bericht van krijgen van onze klantenservice, excuses voor het ongemak.

De website is momenteel even in onderhoud.

Volgens mij zijn die handschoenen al een hele tijd uitverkocht, in de nieuwe shop zijn een aantal oude producten ertussen geslopen. Als dit het geval is zul je hier waarschijnlijk morgen bericht van krijgen van onze klantenservice, excuses voor het ongemak.

De website is momenteel even in onderhoud.
Oh jammer, d'r stond namelijk op dat ze maar € 5,60 kostten dus ik dacht waarom niet :p
Zal er een alternatief zijn voor die handschoenen met polsbescherming? 't is echt voor die bescherming dat ik het koop want m'n oude zijn te klein :p

• #4.432
Oh jammer, d'r stond namelijk op dat ze maar € 5,60 kostten dus ik dacht waarom niet :p
Zal er een alternatief zijn voor die handschoenen met polsbescherming? 't is echt voor die bescherming dat ik het koop want m'n oude zijn te klein :p
Klopt, die waren in de uitverkoop maar als ik het goed heb zijn ze inmiddels ook al uitverkocht :p Ik zal het morgen als ik op kantoor ben even voor je nakijken!

Kijk anders alvast even tussen onze andere handschoenen, we hebben er verschillende met polsbandage:
http://www.fitness-seller.nl/fitnessartikelen/handschoenen/

Klopt, die waren in de uitverkoop maar als ik het goed heb zijn ze inmiddels ook al uitverkocht :p Ik zal het morgen als ik op kantoor ben even voor je nakijken!

Kijk anders alvast even tussen onze andere handschoenen, we hebben er verschillende met polsbandage:
http://www.fitness-seller.nl/fitnessartikelen/handschoenen/
Ok, hopelijk is er nog ééntje maatje M want ik deed het eigenlijk voor de lage prijs :p
De volgende goede handschoen die ik op jullie site vond is namelijk € 11,90, praktisch het dubbele van de aanbieding :p

Krijg je geen korting meer als je vooruit betaald?

Volgens mij is die korting al berekend op alle producten.. Was met mijn bestelling nu even veel kwijt als dat de oude shop had berekend. Ik kan er ook naast zitten.. :o

• #4.436
Krijg je geen korting meer als je vooruit betaald?
Bestellingen worden nu vrijwel enkel nog met iDEAL, MisterCash (België) of PayPal betaald en worden dus direct verwerkt en verzonden. Overboekingen zijn dus niet meer nodig. Bij veel artikelen is dit inderdaad gewoon verrekend.

Ok, hopelijk is er nog ééntje maatje M want ik deed het eigenlijk voor de lage prijs :p
De volgende goede handschoen die ik op jullie site vond is namelijk € 11,90, praktisch het dubbele van de aanbieding :p
Als die er niet meer zijn is dat een fout van ons, in dit geval kan ik je dan natuurlijk wel een alternatief paar handschoenen aanbieden voor dezelfde prijs.

Als die er niet meer zijn is dat een fout van ons, in dit geval kan ik je dan natuurlijk wel een alternatief paar handschoenen aanbieden voor dezelfde prijs.
Yes :D
Dat bespaart ons dan ook de moeite van een compleet nieuwe factuur op te stellen en restbedragen te verwerken :p
Thx :)

Is het normaal dat de bands van barbarian met normaal gebruik binnen een paar maanden kapot gaan?

Terug
Naar boven