XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Hallo Fitness-seller,

vraagje over de Powertec leverage multi press.
Kunnen de armen ook appart bewogen worden of niet?

Ik zat namelijk op de officiele site van powertec te kijken en het lijkt net even een ander modelletje, of ligt het aan mijn verbeelding en de hoek van de foto?

Foto en schademelding is niet echt nodig voor een elastieken bandje van een paar euro. Maar hij is gewoon geknapt.
Had hem ergens aan vast en trok er met me hand aan en toen pats.

Vind het verder niet erg, want kan gebeuren maar vroeg me af of deze misschien vaker snel kapot gingen.

Zo gisteren mail gehad van Fitness-Seller dat mijn spullen waarschijnlijk vandaag binnen komen (exclusief Barbarian cage natuurlijk :P)! Nu ben ik alleen nog op zoek naar een goed opberg systeem voor mijn schijven (50mm en practisch allemaal 45cm doorsnede zie http://www.fitness-seller.nl/rubberen-gekleurde-olympische-halterschijven/). Is zo'n spider rack dan handig voor mij (http://www.fitness-seller.nl/spider-rack-50-mm/)? Ik heb in mijn praktijk maar beperkt ruimte dus ik zoek naar een compacte oplossing.

Help? :)

Zo gisteren mail gehad van Fitness-Seller dat mijn spullen waarschijnlijk vandaag binnen komen (exclusief Barbarian cage natuurlijk :P)! Nu ben ik alleen nog op zoek naar een goed opberg systeem voor mijn schijven (50mm en practisch allemaal 45cm doorsnede zie http://www.fitness-seller.nl/rubberen-gekleurde-olympische-halterschijven/). Is zo'n spider rack dan handig voor mij (http://www.fitness-seller.nl/spider-rack-50-mm/)? Ik heb in mijn praktijk maar beperkt ruimte dus ik zoek naar een compacte oplossing.

Een bekende van mij heeft allemaal van die pinnen in de muur gemaakt waar het gewicht aan hangt.
Hhttp://www.athlete.nl/magento/media/catalog/product/g/4/g4190_00.jpget lijkt hier op:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.445
Hallo Fitness-seller,

vraagje over de Powertec leverage multi press.
Kunnen de armen ook appart bewogen worden of niet?

Ik zat namelijk op de officiele site van powertec te kijken en het lijkt net even een ander modelletje, of ligt het aan mijn verbeelding en de hoek van de foto?
Het nieuwe model heeft inderdaad isolaterale armen (los bewegend van elkaar). Momenteel is de Multi Press helaas uitverkocht maar als deze weer binnenkomt is dat het nieuwe model (momenteel geen levertermijn bekend)

Foto en schademelding is niet echt nodig voor een elastieken bandje van een paar euro. Maar hij is gewoon geknapt.
Had hem ergens aan vast en trok er met me hand aan en toen pats.

Vind het verder niet erg, want kan gebeuren maar vroeg me af of deze misschien vaker snel kapot gingen.
Dat mag natuurlijk niet zomaar gebeuren, waarschijnlijk was het slecht rubber of zat er al een scheurtje in of dergelijke. Je kunt het altijd even melden :)

Zo gisteren mail gehad van Fitness-Seller dat mijn spullen waarschijnlijk vandaag binnen komen (exclusief Barbarian cage natuurlijk :P)! Nu ben ik alleen nog op zoek naar een goed opberg systeem voor mijn schijven (50mm en practisch allemaal 45cm doorsnede zie http://www.fitness-seller.nl/rubberen-gekleurde-olympische-halterschijven/). Is zo'n spider rack dan handig voor mij (http://www.fitness-seller.nl/spider-rack-50-mm/ )? Ik heb in mijn praktijk maar beperkt ruimte dus ik zoek naar een compacte oplossing.

Dat is moeilijk met alleen maar grote 45 cm halterschijven, omdat de meeste compacte halterstandaards voor thuisgebruik gericht zijn op een combinatie van kleinere en grotere halterschijven - zo ook het Spider Rack.

Je kunt natuurlijk kijken hoeveel schijven je erop kwijt kunt maar de oplossing die Nitwit noemt, met losse pinnen, vind ik erg handig.

Het nieuwe model heeft inderdaad isolaterale armen (los bewegend van elkaar). Momenteel is de Multi Press helaas uitverkocht maar als deze weer binnenkomt is dat het nieuwe model (momenteel geen levertermijn bekend)

Dat mag natuurlijk niet zomaar gebeuren, waarschijnlijk was het slecht rubber of zat er al een scheurtje in of dergelijke. Je kunt het altijd even melden :)

Dat is moeilijk met alleen maar grote 45 cm halterschijven, omdat de meeste compacte halterstandaards voor thuisgebruik gericht zijn op een combinatie van kleinere en grotere halterschijven - zo ook het Spider Rack.

Je kunt natuurlijk kijken hoeveel schijven je erop kwijt kunt maar de oplossing die Nitwit noemt, met losse pinnen, vind ik erg handig.
Bedankt voor je antwoord, ik ga even naar een andere oplossing zoeken. Zie vaak ook een soort langwerpige bakken waar je de schijven zeg maar verticaal naast elkaar zet, dat zou ideaal zijn maar die hebben jullie niet.

Er rust wel een vloek op mijn bestelling trouwens, nu is het gedeelte wat jullie alvast opgestuurd hebben van mijn bestelling in het verkeerde depot gesorteerd (door het vervoersbedrijf), is nu een dag vertraagd. :D

Edit dit zoek ik dus eigenlijk: http://www.blueblizz.com/WebRoot/Bl.../2AEF/A0F4/1E3D/5E7E/40BA/8FD7/XXL-2994_m.jpg

Laatst bewerkt:
  • #4.447
Zo'n halterschijven "caddy" komt er heel binnenkort aan (waarschijnlijk deze week nog)! Toevallig had ik dat in mijn vorige post nog willen vermelden, grappig :)

Het is wel een witte uitvoering (zie bijlage) en de prijs zal circa €80 zijn

caddy.jpg

Zo'n halterschijven "caddy" komt er heel binnenkort aan (waarschijnlijk deze week nog)! Toevallig had ik dat in mijn vorige post nog willen vermelden, grappig :)

Het is wel een witte uitvoering (zie bijlage) en de prijs zal circa €80 zijn

Beter! Hoeveel 45cm schijven passen er in? De prijs is namelijk wat aantrekkelijker dan het model wat ik net liet zien (die kost bijna 400 euro!)

• #4.449
Beter! Hoeveel 45cm schijven passen er in? De prijs is namelijk wat aantrekkelijker dan het model wat ik net liet zien (die kost bijna 400 euro!)
Dat ligt natuurlijk aan de dikte van de halterschijven maar de caddy heeft in totaal 16 vakken en is als volgt ingedeeld:

10 hoge vakken
  • 2x 5,5 cm breed
  • 2x 5 cm
  • 2x 4,5 cm
  • 2x 3,5 cm
  • 2x 3 cm
6 lage vakken
  • 2x 4 cm breed
  • 2x 3,5 cm
  • 2x 2,5 cm

Bedankt voor het antwoord, vond het al vreemd dat hij ineens weer beschikbaar was sinds de site vernieuwd is. Nou de bedoeling is ook pas dat ik over een maand of 3 ga aanschaffen, hopelijk is hij dan weer voorradig!

Kan ik op de site ook inzien of mijn bestelling al verzonden is? Er staat nu dat de betaling is ontvangen, hetzelfde als 2 dagen terug. Of is de levering van rubber gripper barbarian plates langer?

Site is nu veel overzichtelijker! En dat er nu meer betaal mogelijkheden zijn is ook een pluspunt. :)

Ik wil gaan beginnen met MMA, nu zag ik tussen de vechtsport spullen ook een trainingsdummy staan, mijn vraag is werkt dit mooi net als een bokszak? Een dummy lijkt me ideaal omdat ik niks wil hebben hangen, maar het is tog niet zo dat als ik een stoot tegen de boven kant hoofdvormige gedeelte geef dat hij dan knikt ofzo het moet wel sterk zijn.

Ik zie net dat mijn bestelling is verzonden, wil dit zeggen dat er toch nog handschoentjes van die maat & merk op voorraad waren of heeft u direct andere gelijksoortig aan hetgeen dat ik heb besteld in het pakket gestoken? :p (Wil het gewoon weten, kan namelijk niet wachten op m'n bestelling :p)

• #4.454
Kan ik op de site ook inzien of mijn bestelling al verzonden is? Er staat nu dat de betaling is ontvangen, hetzelfde als 2 dagen terug. Of is de levering van rubber gripper barbarian plates langer?

Site is nu veel overzichtelijker! En dat er nu meer betaal mogelijkheden zijn is ook een pluspunt. :)
De rubberen Barbarian halterschijven zijn er gewoon, waarschijnlijk duurt het wat langer in verband met drukte en omdat deze halterschijven eerst door ons moeten worden klaargemaakt (betreffende logo's erop). Ik denk dat de bestelling vandaag wel de deur uit zal gaan, tenzij je iets anders erbij hebt besteld dat niet voorradig is..

Ik wil gaan beginnen met MMA, nu zag ik tussen de vechtsport spullen ook een trainingsdummy staan, mijn vraag is werkt dit mooi net als een bokszak? Een dummy lijkt me ideaal omdat ik niks wil hebben hangen, maar het is tog niet zo dat als ik een stoot tegen de boven kant hoofdvormige gedeelte geef dat hij dan knikt ofzo het moet wel sterk zijn.
De dummy is inderdaad erg stevig maar is niet echt bedoeld om puur op te slaan. Door de optimale gewichtsverdeling kunnen met name grepen en worpen getraind worden.

Als je puur iets wil hebben om tegen te slaan maar niets wil ophangen, kun je eens kijken naar onze andere staande bokszakken:
http://www.fitness-seller.nl/vechtsport/bokszakken/staande-bokszakken/

Ik zie net dat mijn bestelling is verzonden, wil dit zeggen dat er toch nog handschoentjes van die maat & merk op voorraad waren of heeft u direct andere gelijksoortig aan hetgeen dat ik heb besteld in het pakket gestoken? :p (Wil het gewoon weten, kan namelijk niet wachten op m'n bestelling :p)
Nope die handschoentjes waren inderdaad al uitverkocht, zijn inmiddels ook van de site af. Ik heb je een ander paar toegestuurd, ook met polsbandage: http://www.fitness-seller.nl/trainingshandschoenen-gripper/

De rubberen Barbarian halterschijven zijn er gewoon, waarschijnlijk duurt het wat langer in verband met drukte en omdat deze halterschijven eerst door ons moeten worden klaargemaakt (betreffende logo's erop). Ik denk dat de bestelling vandaag wel de deur uit zal gaan, tenzij je iets anders erbij hebt besteld dat niet voorradig is..

Oke, bedankt. :) Dan is het gewoon nog eventjes wachten, volgens mij is het andere wel op voorraad, dus dat moet goed komen. :cool:

Ik had vandaag mijn bestelling binnen ben zeer tevreden over de levering, kom ik even melden. :p

• #4.458
Fitness Seller is nu eindelijk ook te vinden op Facebook!

We zullen ons best doen op de Facebook-pagina wat vaker interessante en leuke berichten te posten over nieuwe artikelen, reviews, aanbiedingen/wedstrijden, leveringen die binnenkomen (zoals de Power Cage waar zoveel mensen op wachten ;)) etc etc...

Fitness Seller is nu eindelijk ook te vinden op Facebook!

We zullen ons best doen op de Facebook-pagina wat vaker interessante en leuke berichten te posten over nieuwe artikelen, reviews, aanbiedingen/wedstrijden, leveringen die binnenkomen (zoals de Power Cage waar zoveel mensen op wachten ;)) etc etc...

Bij deze ook geliked door de DBB FB pagina :p

Dat ligt natuurlijk aan de dikte van de halterschijven maar de caddy heeft in totaal 16 vakken en is als volgt ingedeeld:

10 hoge vakken
  • 2x 5,5 cm breed
  • 2x 5 cm
  • 2x 4,5 cm
  • 2x 3,5 cm
  • 2x 3 cm
6 lage vakken
  • 2x 4 cm breed
  • 2x 3,5 cm
  • 2x 2,5 cm

Heel mooi dat deze erin komt!
Maar komt er ook een versie aan voor dikkere schijven? (bumper plates)

Terug
Naar boven