XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Na een hoop gedoe nu dan eindelijk een deel van de bestelling binnen (vervoersbedrijf had het naar het verkeerde depot gestuurd en daarna werd er niet geleverd door drukte :( ), klopt het dat er bij het barbarian bankje geen bouwtekening of iets dergelijks zit? Of moet ik het maar gewoon in elkaar proberen te schroeven? :P

Die gekleurde rubberen schijven zijn wel erg netjes trouwens, mooie kwaliteit!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.463
Na een hoop gedoe nu dan eindelijk een deel van de bestelling binnen (vervoersbedrijf had het naar het verkeerde depot gestuurd en daarna werd er niet geleverd door drukte :( ), klopt het dat er bij het barbarian bankje geen bouwtekening of iets dergelijks zit? Of moet ik het maar gewoon in elkaar proberen te schroeven? :P

Die gekleurde rubberen schijven zijn wel erg netjes trouwens, mooie kwaliteit!
Die vergeten ze er in de fabriek inderdaad soms bij te doen :)

Ik ga ervan uit dat je één van de multi benches bedoelt:

Multi Bench: http://barbarian-line.com/manuals/manual_BB-9050.pdf
Warrior Multi Bench: http://barbarian-line.com/manuals/manual_BB-9051.pdf

Powertec workbench multi system

Gisteren een offerte aangevraagd voor de Powertec workbench multi system.
Ziet er vet uit.

Helaas nog geen reactie gekregen. Wellicht morgen.

• #4.467
Gisteren een offerte aangevraagd voor de Powertec workbench multi system.
Ziet er vet uit.

Helaas nog geen reactie gekregen. Wellicht morgen.
Even geduld hebben, het is momenteel erg druk op kantoor dus een offerte-aanvraag kan dan even duren.

Overigens staat de prijs voor dit toestel vermeld in onze webshop dus je kunt een eventuele bestelling gewoon direct plaatsen. Voor een toestel met eventueel enkele toebehoren hoef je geen offerte aan te vragen, kortingen zijn enkel weggelegd voor grote (zakelijke) orders.

Laatst bewerkt:
Hallo, ik heb van de week (31 mei) een powertec powerrack incl latpullie besteld. Ik heb deze besteld omdat er op de website stond dat ie op voorraad was. Nu krijg ik net mailtje binnen dat het powerrack toch niet op voorraad is en dat jullie niks konden zeggen over de levertijd. Ik zou wel graag een indicatie van de levertijd willen, want moet ik net als de rack van barbarian een aantal maanden wachten of is die van powertec al volgende week misschien leverbaar? Ik weet dat jullie het heel druk hebben, maar het is ook niet echt netjes om pas een week na mijn bestelling pas te melden dat het powerrack toch niet op voorraad is. Ik zou daarom graag een indicatie willen hebben over de verwachten levertijd, zodat ik weet waarop ik kan rekenen, als dit natuurlijk mogelijk is. Mvg!

• #4.469
Hallo, ik heb van de week (31 mei) een powertec powerrack incl latpullie besteld. Ik heb deze besteld omdat er op de website stond dat ie op voorraad was. Nu krijg ik net mailtje binnen dat het powerrack toch niet op voorraad is en dat jullie niks konden zeggen over de levertijd. Ik zou wel graag een indicatie van de levertijd willen, want moet ik net als de rack van barbarian een aantal maanden wachten of is die van powertec al volgende week misschien leverbaar? Ik weet dat jullie het heel druk hebben, maar het is ook niet echt netjes om pas een week na mijn bestelling pas te melden dat het powerrack toch niet op voorraad is. Ik zou daarom graag een indicatie willen hebben over de verwachten levertijd, zodat ik weet waarop ik kan rekenen, als dit natuurlijk mogelijk is. Mvg!
Als we nog geen indicatie van de levertermijn hebben kan ik je hier helaas ook niet meer vertellen - het toestel is pas net uitverkocht geraakt :( Je kunt het beste gewoon even een reactie sturen op de e-mail die je van ons hebt gekregen, zodra we meer info hebben krijg je daarvan dan bericht. Normaal gesproken is het Powertec Power Rack snel weer in voorraad maar het kan altijd langer uitpakken. Als je niet wil wachten kun je je bestelling altijd nog kosteloos annuleren, je volledige betaling zal dan natuurlijk worden teruggestort.

De nieuwe Barbarian Power Cage is daarentegen gisteren binnengekomen! Openstaande bestellingen worden vanaf vandaag verzonden, als je zelf wacht op de Power Cage krijg je automatisch per e-mail bericht zodra je bestelling door ons is verzonden!

Laatst bewerkt:
Is het mogelijk om mijn bestelling over te zetten naar een barbarian power cage incl lat pully. (alleen als ze gelijk leverbaar zijn) Of zijn deze al allemaal gereserveerd?

Jammer, gister ook namelijk een order geplaatst op de powertec

Oke ik heb net een mailtje gestuurd nu maar afwachten

Even geduld hebben, het is momenteel erg druk op kantoor dus een offerte-aanvraag kan dan even duren.

Overigens staat de prijs voor dit toestel vermeld in onze webshop dus je kunt een eventuele bestelling gewoon direct plaatsen. Voor een toestel met eventueel enkele toebehoren hoef je geen offerte aan te vragen, kortingen zijn enkel weggelegd voor grote (zakelijke) orders.

Ik heb nog nooit anders gelezen :p. Die handleiding ontbrak bij mij ook voor zowel bench als pulley als powerrack, vind ik toch een aandachtspunt.

dat rack heb je toch geen handleiding voor nodig :roflol:

Hij bedoeld misschien om hem in elkaar te zetten.

Gisteren een leuke mail gekregen, mijn Barbarian Power Cage is verzonden! :)

• #4.480
Ik heb nog nooit anders gelezen :p. Die handleiding ontbrak bij mij ook voor zowel bench als pulley als powerrack, vind ik toch een aandachtspunt.
Het is ook altijd druk :D

Als een handleiding ontbreekt kun je die natuurlijk gewoon bij ons aanvragen, je kunt ze ook downloaden via de website van Barbarian Line.

Op onze eigen website zullen de handleidingen voor vrijwel alle toestellen binnenkort ook gewoon te downloaden zijn, zoals bij de Power Cage bijvoorbeeld al kan (onder het tabblad Downloads):
http://www.fitness-seller.nl/barbarian-power-cage/

Terug
Naar boven