MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Het is ook altijd druk :D

Als een handleiding ontbreekt kun je die natuurlijk gewoon bij ons aanvragen, je kunt ze ook downloaden via de website van Barbarian Line.

Op onze eigen website zullen de handleidingen voor vrijwel alle toestellen binnenkort ook gewoon te downloaden zijn, zoals bij de Power Cage bijvoorbeeld al kan (onder het tabblad Downloads):
http://www.fitness-seller.nl/barbarian-power-cage/

Ach ik vroeg hier om de handleiding en kreeg nog dezelfde dag een link naar de handleiding, prima toch.

Is er al wat bekend over mijn bestelling. Bestel nummer is 100120417.
Ik had paar dagen terug al mail gestuurd, maar nog geen antwoord op gekregen.

Alles was op voorraad van wat ik had besteld, vandaar mijn vraag naar de verwachtte levertijd..
Er staat nu al een week op de site 'Bezig met verwerken'.

Alvast bedankt. :)

Bestelling

Alles was op voorraad van wat ik had besteld, vandaar mijn vraag naar de verwachtte levertijd..

:eek:Ik hoop dat het met mijn bestelling wat sneller gaat dan. Heb zojuist mijn oude spullen verkocht en kan nu niet trainen. Wel vreemd dat als iets op voorraad is, het toch zo lang moet duren. Bij een menig hoop bedrijven gaat de service achteruit door JIT.....

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.484

Je bestelling wordt als het goed is morgen verzonden. De koppeling tussen de nieuwe webshop en ons voorraadbeheer is nog niet optimaal dus je kunt voor de meest actuele status het beste altijd even informeren bij de klantenservice.

Je e-mail is overigens ook al beantwoord zie ik. Het is erg druk momenteel, met name sinds de nieuwe website online is, dus het kan gebeuren dat e-mails niet altijd binnen een dag worden beantwoord.

Is er al wat bekend over de levertijd van de nieuwe Powertec leverage multi press (met aparte armen)?

:eek:Ik hoop dat het met mijn bestelling wat sneller gaat dan. Heb zojuist mijn oude spullen verkocht en kan nu niet trainen. Wel vreemd dat als iets op voorraad is, het toch zo lang moet duren. Bij een menig hoop bedrijven gaat de service achteruit door JIT.....

Voor mij heeft het niet zo haast, maar in jou geval wel ja. Dat is inderdaad balen man! Komt vast wel goed. :)

Je bestelling wordt als het goed is morgen verzonden. De koppeling tussen de nieuwe webshop en ons voorraadbeheer is nog niet optimaal dus je kunt voor de meest actuele status het beste altijd even informeren bij de klantenservice.

Je e-mail is overigens ook al beantwoord zie ik. Het is erg druk momenteel, met name sinds de nieuwe website online is, dus het kan gebeuren dat e-mails niet altijd binnen een dag worden beantwoord.

Oke mooi! Ik zag al dat mijn mail was beantwoord :p nogmaals bedankt dan!

Wel begrijpelijk dat het wat langer kan duren met de veranderingen, het heeft voor mij ook geen haast, maar het gaat erom dat ik op dat moment wel thuis ben. :D

Zo gisteren nog maar een bestelling geplaatst, Power Cage is onderweg, komt hopelijk vandaag. Gisteren nog 2 rubber matten, 2 paar enkelgewichten (voor patienten) en een kettlebell besteld!
Hoop dat die ook snel binnen komen! :)

Huh? Je bestelde gister een cage en wordt vandaag al geleverd? Welke cage heb je besteld dan?

Huh? Je bestelde gister een cage en wordt vandaag al geleverd? Welke cage heb je besteld dan?

Zie mijn tweede zin wat ik daadwerkelijk besteld heb gisteren, power cage was woensdag verstuurd en nu vandaag binnen gekomen. Ik had de barbarian cage begin maart besteld. ;)

• #4.492
Met trots presenteren wij onze nieuwe lijn krachttoestellen voor thuisgebruik:

De toestellen uit de Heavy Duty serie zijn perfect voor beginners vanwege de uitstekende prijs/kwaliteit verhouding maar doen zeker niet onder voor ervaren sporters en atleten!

Een mooie aanvulling op onze professionele, duurdere krachttoestellen!

Wil je beginnen met thuis te trainen of wil je je huidige homegym uitbreiden? Neem dan zeker een kijkje bij onze nieuwe Heavy Duty toestellen!

Laatst bewerkt:
Zie mijn tweede zin wat ik daadwerkelijk besteld heb gisteren, power cage was woensdag verstuurd en nu vandaag binnen gekomen. Ik had de barbarian cage begin maart besteld. ;)
??? ik heb nog geen mail ontvangen dat mijn powercage verstuurd is heb de mijne begin mei besteld en nu staat er 4 weken op de site???

Heb mail ontvangen dat het nu word verzonden! Maandag waarschijnlijk binnen, super! :)

Die nieuwe heavy duty toestellen zien er goed uit! Misschien nog binnekort maar eens van die free stands bestellen.. Prijs verhouding is ook aantrekkelijk. :D

Fitness seller: ik heb de power rack incl lat pulley van Powertec gekocht enkele weken geleden. Vraagje: dienen de katrollen van de pulley ingesmeerd te worden (met bv siliconenspray) ? Zoja, hoe kan je dit het best doen?

Fitness seller: ik heb de power rack incl lat pulley van Powertec gekocht enkele weken geleden. Vraagje: dienen de katrollen van de pulley ingesmeerd te worden (met bv siliconenspray) ? Zoja, hoe kan je dit het best doen?

Denk van niet. Maar siliconenspray zal zeker geen kwaad kunnen. Maar wat smeer je het beste op de geleidingen van je pulley? Of bijvoorbeeld op de geleidingen van een smith-machine? Want daarover glijd toch een kogellager.

WD40 kan toch ook? Siliconen spray lijkt me ook goed genoeg.

Na een hele tijd wachten kreeg ik woensdag telefoon dat ze de barbarian cage konden opsturen. Donderdagmiddag om 14 uur was deze al geleverd (+1 transportbedrijf). Vandaag heb ik deze dan maar gemonteerd, het nam toch wel aardig wat tijd in beslag. De power cage staat echt als een huis! Zeer stevig en was zelfs wat groter dan ik verwacht had. Het enigste minpuntje die ik had was dat 1 van de catchers wat geplooid was waardoor deze niet paste. Ik raad trouwens iedereen aan om de cage niet alleen te monteren, dat leek me nogal moeilijk.
Ik ben erg tevreden over mijn aankoop! Ondanks het lange wachten ben ik toch zeer positief over FS, altijd erg behulpzaam en toch wel snelle antwoorden op mails. De service zit zeker goed, alleen wat jammer van de problemen met de leverancier :)
Bedankt FS!

• #4.499
??? ik heb nog geen mail ontvangen dat mijn powercage verstuurd is heb de mijne begin mei besteld en nu staat er 4 weken op de site???
De bestellingen van klanten die het langste wachten zijn als eerste uitgeleverd, ik denk dat jouw bestelling begin volgende week (dinsdag) verzonden zal worden.

Denk van niet. Maar siliconenspray zal zeker geen kwaad kunnen. Maar wat smeer je het beste op de geleidingen van je pulley? Of bijvoorbeeld op de geleidingen van een smith-machine? Want daarover glijd toch een kogellager.
Siliconespray is daar inderdaad prima voor geschikt, gewoon op de bewegende delen spuiten natuurlijk :) Afhankelijk van het gebruik kan het geen kwaad je toestel maandelijks of elke paar maanden te onderhouden.

Na een hele tijd wachten kreeg ik woensdag telefoon dat ze de barbarian cage konden opsturen. Donderdagmiddag om 14 uur was deze al geleverd (+1 transportbedrijf). Vandaag heb ik deze dan maar gemonteerd, het nam toch wel aardig wat tijd in beslag. De power cage staat echt als een huis! Zeer stevig en was zelfs wat groter dan ik verwacht had. Het enigste minpuntje die ik had was dat 1 van de catchers wat geplooid was waardoor deze niet paste. Ik raad trouwens iedereen aan om de cage niet alleen te monteren, dat leek me nogal moeilijk.
Ik ben erg tevreden over mijn aankoop! Ondanks het lange wachten ben ik toch zeer positief over FS, altijd erg behulpzaam en toch wel snelle antwoorden op mails. De service zit zeker goed, alleen wat jammer van de problemen met de leverancier :)
Bedankt FS!
Thanks, veel succes met trainen!

De aanlevering van de Power Cage zal vanaf nu ook een stuk regelmatiger zijn zodat we sneller kunnen leveren :)

Laatst bewerkt:
Kan er een indicatie gegeven worden over de levertijden van de powertec cage systeem.

Terug
Naar boven