AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

goedendag,
ik heb 13 april de powertec leverage milt press besteld.
ik heb hier nog altijd niks van gehoord. de rest vd bestelling heb ik.
is het normaal dat da zolang duurt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.502
Kan er een indicatie gegeven worden over de levertijden van de powertec cage systeem.
Momenteel geen concrete levertermijn bekend, dat kan enkele weken duren.

(je bedoelt het Powertec Power Rack neem ik aan, niet de Barbarian Power Cage)

goedendag,
ik heb 13 april de powertec leverage milt press besteld.
ik heb hier nog altijd niks van gehoord. de rest vd bestelling heb ik.
is het normaal dat da zolang duurt?
Zoals je weet is de Powertec Multi Press momenteel helaas nog altijd niet leverbaar :( We verwachten het nieuwe model over circa 4 weken.

Hallo, ik had mijn bestelling gewijzigd gisteren en een bijbetaling gedaan van 40 euro. Maar de status van mijn gewijzigde bestelling is nog steeds wachtende. Me bestel nummer is: 100120484-1

• #4.504
Hallo, ik had mijn bestelling gewijzigd gisteren en een bijbetaling gedaan van 40 euro. Maar de status van mijn gewijzigde bestelling is nog steeds wachtende. Me bestel nummer is: 100120484-1
Het is zondag ;) De bijbetaling is via bankoverschrijving overgemaakt, ik ga ervan uit dat we die maandag (of dinsdag/woensdag als je een internationale overschrijving hebt gedaan) ontvangen en dan zal de status van je bestelling ook veranderen.

Laatst bewerkt:
Barbarian Warrior Multi Bench

Mijn first post op dit forum :)

Ik heb gister in jullie vestiging in Sittard een Barbarian Warrior bankje bekeken en gelijk gekocht, echter ontbreken 2 kleine boutjes die om de schroeven heen moeten die in het stuk zitten waar de wieltjes aan vast zitten.

Op de tekening gaat het om schroeven nr. 3 (m10x100), hiervan zijn er 2 en deze kan ik dus niet vast zetten omdat de bijbehorende boutjes missen. Zouden deze naar mij toegestuurd kunnen worden?

De bouten zijn overigens prima met dat stukje rubber aan het eind, dat zit goed vast :thumb:

• #4.506
Mijn first post op dit forum :)

Ik heb gister in jullie vestiging in Sittard een Barbarian Warrior bankje bekeken en gelijk gekocht, echter ontbreken 2 kleine boutjes die om de schroeven heen moeten die in het stuk zitten waar de wieltjes aan vast zitten.

Op de tekening gaat het om schroeven nr. 3 (m10x100), hiervan zijn er 2 en deze kan ik dus niet vast zetten omdat de bijbehorende boutjes missen. Zouden deze naar mij toegestuurd kunnen worden?

De bouten zijn overigens prima met dat stukje rubber aan het eind, dat zit goed vast :thumb:
Je kunt even langs de Gamma gaan, dan kun je het bankje vandaag nog in elkaar zetten.

We kunnen de bouten natuurlijk ook gewoon opsturen morgen, daarvoor moet je wel even een mailtje naar de klantenservice sturen. Vermeld ook je adres :)

Laatst bewerkt:
Momenteel geen concrete levertermijn bekend, dat kan enkele weken duren.

(je bedoelt het Powertec Power Rack neem ik aan, niet de Barbarian Power Cage)

Zoals je weet is de Powertec Multi Press momenteel helaas nog altijd niet leverbaar :( We verwachten het nieuwe model over circa 4 weken.

Powertec power rack idd, enkele weken voordat de levertijd bekend is of enkele weken voordat die weer op voorraad is?

Had graag een barb cage willen hebben, maar helaas staat dat ding op 4 poten wat belastender is voor me slaapkamervloer en waardoor die 8cm hoger is dan de powertec.

Powertec power rack idd, enkele weken voordat de levertijd bekend is of enkele weken voordat die weer op voorraad is?
.

Maar ben ik verkeerd ofzo maar bij die powertec rack staat toch beschikbaarheid op vooraad bij? Dan hoef je daar toch geen weken op te wachten?

• #4.509
Er is momenteel geen levertermijn bekend dus daar kan ik helaas nog niets over zeggen.

Edit: nog zeker vier tot vijf weken voordat dit toestel opnieuw binnenkomt.

Maar ben ik verkeerd ofzo maar bij die powertec rack staat toch beschikbaarheid op vooraad bij? Dan hoef je daar toch geen weken op te wachten?
Dat wordt misschien veroorzaakt door de cache in de webshop, het toestel is namelijk al een tijdje uitverkocht en heeft gewoon de status 'momenteel niet leverbaar'.

Laatst bewerkt:
Vanochtend mijn bestelling ontvangen! 100 kg barbarian rubber gripper, ziet er goed uit! Nette schijven. :cool:

Alles is netjes bezorgd. Weer een prima service van Fitness Seller, bedankt! :thumb:

Vraagje:

Enig idee wanneer de rubberen vloermat op rol 10mm dik weer binnen komt?
Ik zie op de site dat ik te laat ben met bestellen.....

Ik neem trouwens aan dat deze mat geschikt is voor onder een Barbarian cage?

• #4.512
Vanochtend mijn bestelling ontvangen! 100 kg barbarian rubber gripper, ziet er goed uit! Nette schijven. :cool:

Alles is netjes bezorgd. Weer een prima service van Fitness Seller, bedankt! :thumb:
Nice :) veel succes met trainen!

Vraagje:

Enig idee wanneer de rubberen vloermat op rol 10mm dik weer binnen komt?
Ik zie op de site dat ik te laat ben met bestellen.....

Ik neem trouwens aan dat deze mat geschikt is voor onder een Barbarian cage?
Als het goed is begin volgende week alweer :) Die matten zijn inderdaad prima geschikt voor onder krachttoestellen

Bedankt voor je snelle reactie.
Ik zal de site even in de gaten houden wanneer ze weer binnen zijn.

Fitness seller even een vraagje,

Ben al een tijd aan het kijken voor een power cage.
Nu zie ik dat jullie ook powercages hebben van heavy duty, deze zijn pas nieuw.
Wat is eigenlijk dan nu het grote verschil tussen deze en barbarian/powercage, die bijna 2 x zo duur zijn?

• #4.516
Fitness seller even een vraagje,

Ben al een tijd aan het kijken voor een power cage.
Nu zie ik dat jullie ook powercages hebben van heavy duty, deze zijn pas nieuw.
Wat is eigenlijk dan nu het grote verschil tussen deze en barbarian/powercage, die bijna 2 x zo duur zijn?
De Heavy Duty toestellen zijn gemaakt voor thuisgebruik, terwijl Barbarian Line toestellen in sportscholen gebruikt (kunnen) worden. De prijs/kwaliteit verhouding van de nieuwe Heavy Duty toestellen is echter zeer interessant voor thuisgebruik, niet alleen voor beginners maar ook voor ervaren sporters.

Het HD-1 Power Rack is gewoon een basic power rack, zonder veel extra features en dergelijke, vandaar dat we deze zo goedkoop kunnen aanbieden. Voor veel beginners zal dit rack, zeker gezien de prijs, perfect zijn om te beginnen met thuis te trainen!

Het Heavy Duty HD-2 Power Rack is veel uitgebreider en komt ook wat dichter in de buurt van de kwaliteit en robuustheid van Barbarian Line. Dit rack is dan ook wat prijziger dan het HD-1 Power Rack. Voor thuisgebruik is het HD-2 Power Rack een super uitgebreid en compleet rack voor een erg aantrekkelijke prijs.

Lees gewoon even de productbeschrijvingen van de verschillende power racks door, daarin staan alle gegevens vermeld zodat je zelf kunt vergelijken op punten die jij belangrijk vindt :)

Laatst bewerkt:
Ik zie dat de nieuwe Powertec Workbench Multipress met isolaterale armen over 4 weken verwacht word.
Is het nog nodig om hem alvast te bestellen?

• #4.518
Ik zie dat de nieuwe Powertec Workbench Multipress met isolaterale armen over 4 weken verwacht word.
Is het nog nodig om hem alvast te bestellen?
Dat raden we altijd aan. De kans bestaat altijd dat er zoveel pre-orders zijn dat de volgende levering dan alweer is uitverkocht.

hmm als ik zie dat 2 andere mensen hem ook al op het verlanglijstje hebben staan moet ik misschien ook maar even pre-orderen :)

Hallo Fitness-seller.
Opnieuw een vraag over de powertec accesoires.

- De curling option. Ik zie op de amerikaanse site een dubbele handgreep bovenaan. daarmee bedoel ik 1 vertikaal 1 horizontaal. Hierdoor kun je naast curlen zelfs een seated row doen. Het plaatje bij jullie is weer ietsje anders. Ouder modelletje?

- De leg press. Op de amerikaanse site zie ik dat de plates aan de zijkant gaan, op jullie site staat het plaatje met de plate aan de voorkant. Plaatje is weer anders dus.. ouder modelletje?

zie onderstaand filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=iO7-hRrDTAM&feature=player_embedded

Ik ben misschien lastig, maargoed ik wil graag weten wat ik krijg voor mijn geld.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven