Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Momenteel geen concrete levertermijn bekend, dat kan enkele weken duren.Kan er een indicatie gegeven worden over de levertijden van de powertec cage systeem.
Zoals je weet is de Powertec Multi Press momenteel helaas nog altijd niet leverbaargoedendag,
ik heb 13 april de powertec leverage milt press besteld.
ik heb hier nog altijd niks van gehoord. de rest vd bestelling heb ik.
is het normaal dat da zolang duurt?
We verwachten het nieuwe model over circa 4 weken.Het is zondagHallo, ik had mijn bestelling gewijzigd gisteren en een bijbetaling gedaan van 40 euro. Maar de status van mijn gewijzigde bestelling is nog steeds wachtende. Me bestel nummer is: 100120484-1
De bijbetaling is via bankoverschrijving overgemaakt, ik ga ervan uit dat we die maandag (of dinsdag/woensdag als je een internationale overschrijving hebt gedaan) ontvangen en dan zal de status van je bestelling ook veranderen.
Je kunt even langs de Gamma gaan, dan kun je het bankje vandaag nog in elkaar zetten.Mijn first post op dit forum![]()
Ik heb gister in jullie vestiging in Sittard een Barbarian Warrior bankje bekeken en gelijk gekocht, echter ontbreken 2 kleine boutjes die om de schroeven heen moeten die in het stuk zitten waar de wieltjes aan vast zitten.
Op de tekening gaat het om schroeven nr. 3 (m10x100), hiervan zijn er 2 en deze kan ik dus niet vast zetten omdat de bijbehorende boutjes missen. Zouden deze naar mij toegestuurd kunnen worden?
De bouten zijn overigens prima met dat stukje rubber aan het eind, dat zit goed vast![]()

Momenteel geen concrete levertermijn bekend, dat kan enkele weken duren.
(je bedoelt het Powertec Power Rack neem ik aan, niet de Barbarian Power Cage)
Zoals je weet is de Powertec Multi Press momenteel helaas nog altijd niet leverbaarWe verwachten het nieuwe model over circa 4 weken.
Powertec power rack idd, enkele weken voordat de levertijd bekend is of enkele weken voordat die weer op voorraad is?
.
Er is momenteel geen levertermijn bekend dus daar kan ik helaas nog niets over zeggen.Powertec power rack idd, enkele weken voordat de levertijd bekend is of enkele weken voordat die weer op voorraad is?
Dat wordt misschien veroorzaakt door de cache in de webshop, het toestel is namelijk al een tijdje uitverkocht en heeft gewoon de status 'momenteel niet leverbaar'.Maar ben ik verkeerd ofzo maar bij die powertec rack staat toch beschikbaarheid op vooraad bij? Dan hoef je daar toch geen weken op te wachten?
NiceVanochtend mijn bestelling ontvangen! 100 kg barbarian rubber gripper, ziet er goed uit! Nette schijven.
Alles is netjes bezorgd. Weer een prima service van Fitness Seller, bedankt!![]()
veel succes met trainen!Als het goed is begin volgende week alweerVraagje:
Enig idee wanneer de rubberen vloermat op rol 10mm dik weer binnen komt?
Ik zie op de site dat ik te laat ben met bestellen.....
Ik neem trouwens aan dat deze mat geschikt is voor onder een Barbarian cage?
Die matten zijn inderdaad prima geschikt voor onder krachttoestellen
De Heavy Duty toestellen zijn gemaakt voor thuisgebruik, terwijl Barbarian Line toestellen in sportscholen gebruikt (kunnen) worden. De prijs/kwaliteit verhouding van de nieuwe Heavy Duty toestellen is echter zeer interessant voor thuisgebruik, niet alleen voor beginners maar ook voor ervaren sporters.Fitness seller even een vraagje,
Ben al een tijd aan het kijken voor een power cage.
Nu zie ik dat jullie ook powercages hebben van heavy duty, deze zijn pas nieuw.
Wat is eigenlijk dan nu het grote verschil tussen deze en barbarian/powercage, die bijna 2 x zo duur zijn?

Dat raden we altijd aan. De kans bestaat altijd dat er zoveel pre-orders zijn dat de volgende levering dan alweer is uitverkocht.Ik zie dat de nieuwe Powertec Workbench Multipress met isolaterale armen over 4 weken verwacht word.
Is het nog nodig om hem alvast te bestellen?