MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bestelling #100120879

enig idee wanneer ik dit mag ontvangen? :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.522
Hallo Fitness-seller.
Opnieuw een vraag over de powertec accesoires.

- De curling option. Ik zie op de amerikaanse site een dubbele handgreep bovenaan. daarmee bedoel ik 1 vertikaal 1 horizontaal. Hierdoor kun je naast curlen zelfs een seated row doen. Het plaatje bij jullie is weer ietsje anders. Ouder modelletje?

- De leg press. Op de amerikaanse site zie ik dat de plates aan de zijkant gaan, op jullie site staat het plaatje met de plate aan de voorkant. Plaatje is weer anders dus.. ouder modelletje?

zie onderstaand filmpje.

Ik ben misschien lastig, maargoed ik wil graag weten wat ik krijg voor mijn geld.
Dat zijn oude foto's inderdaad, ik zal deze bijwerken.

Bestelling #100120879

enig idee wanneer ik dit mag ontvangen? :)
Artikel WLA-4006 is nog altijd niet leverbaar dus dat durf ik nu niet aan te geven. We hebben nog geen zicht op de levertermijn.

Als je dit artikel wil wijzigen of annuleren, even contact opnemen met de klantenservice.

Beste Fitness Seller , zou die powertec curl machine accessoire en pec fly accessoire ook passen op een ander bank. Dus geen powertec! Maar een bank van het merk pivot. Zou die diameter van die buis het zelfde kunnen zijn misschien omdat dat basismaten zijn ofzo? Heb zin om die twee accessoires te komen halen:D
De leg lift van body solid past wel perfect in op de pivot bank

Laatst bewerkt:
Even een vraagje, ik heb mijn barbarian cage woensdag ontvangen maar fitness seller had een tijdje geleden gezegd:

"De klanten die nu zo lang op de Power Cage wachten hebben uiteraard het voordeel dat ze het nieuwe model krijgen tegen de oude prijs :) Daarnaast doen we er nog een extraatje bij, daarover zal persoonlijk contact met je worden opgenomen."

Ik heb hier niks van gehoord? Hebben de andere mensen die de cage hebben ontvangen een extraatje gekregen?

Alleen zijn de oppervlaktes anders; er zit minder op een rol.
Ik heb bijna 12 m2 nodig en er zit nog maar 8 m2 op een rol, ipv de oude rollen waar nog wel 12 m2 op zat.....
Ik zie dat er nog wel rol van 8 mm dik is die de juiste oppervlakte heeft, maar ik had graag iets dikker gehad..... Of is deze net zo goed als de 10 mm dikke matten wat betreft geluidsdemping en vloerbescherming?

Beste fitness seller,

Is het niet mogelijk om met de Heavy Duty Multi Bench 1100 negatief te bankdrukken?
In de advertentie staat volgens mij dat hij alleen schuin positief kan.

Groeten

Wat zijn goede/betaalbare grippers? COC's?

Powertec Workbench Multi System

Ik heb vorige week mijn bestelling de Powertec Workbench Multi System met extra opties in elkaar gezet. De levering was correct zoals aangegeven op de site binnen de gestelde tijd. prima dus.:) Ook waren alle componenten aanwezig, geen missende boutjes e.d.
Met een paar man ongeveer 4,5 uur bezig geweest met constructie. (Dit is inclusief de extra peck flye, leg press en de dip)
De powertec is super stevig en werkt beter dan menig ander apparaat. (En ik heb er heel wat versleten)
Goed voor de meeste compound oefeningen waar je zwaarder op kan dan andere merken.
Bankdrukken:>100kg soepel en voelt beter dan met bar.
Schuine bankdruk:> 100kg Goed, Had even hulp nodig om eerste keer te liften.
Negatief bankdrukken: Nog niet gedaan.
Zittend roeien:> 100kg Super. Kan hiermee T-bar laten vervallen.
Shrugs:> 100kg Ook goed, mede door zachte grepen.
Lat pull:> 100kg Erg fijn, wel wennen zonder kabel, maar goede grip.
Reverse grip pull down:>100kg Prima
Squat:>100Kg Nog nooit zo fijn gesquat. Zacht op de schouders. In tegenstelling tot wat sommigen melden hoef je geen dwerg te zijn. Ik ben 1.90 meter.
Buikapparaat:Niet veel gewicht nodig. Werkt zoals het hoort.
Schouder press: Bank had net iets verder naar achter gekund om het 100% te maken, maar het voldoet zeker.
Seated row: Had hier 70 kg aangehangen. Het ging wel maar had het gevoel dat dit niet gemaakt was voor veel kilo's.
Arm curl: Erg goed (Dit is het zelfde apparaat als de seated row, echter voor de arm curl gebruik je minder gewicht dan voor de seated row)
Dip device: Indien je erg sterk bent, wordt je van de grond getild door het contra gewicht.
Tricep press: Erg goed
Close grip BP: Super
Calve raises: Super:
Leg press:>100kg goed, even een dood moment ergens op het moment dat je weer de benen terug buigt. Maar dit is verder geen probleem.
Peck fly delt: Dit is het beste ooit gemaakt!!!!
Nog niet deadlift geprobeerd, dit zou moeten gaan.

Al met al een prima apparaat. Let op de lak, deze beschadigd vrij eenvoudig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.531
Beste Fitness Seller , zou die powertec curl machine accessoire en pec fly accessoire ook passen op een ander bank. Dus geen powertec! Maar een bank van het merk pivot. Zou die diameter van die buis het zelfde kunnen zijn misschien omdat dat basismaten zijn ofzo? Heb zin om die twee accessoires te komen halen:D
De leg lift van body solid past wel perfect in op de pivot bank
Dat weet ik helaas niet, ik denk niet dat de Powertec accessoires zomaar op andere toestellen passen. Als je de afmetingen wil weten kun je even een e-mail sturen naar de klantenservice, dan kijken we dat maandag of dinsdag voor je na.

Even een vraagje, ik heb mijn barbarian cage woensdag ontvangen maar fitness seller had een tijdje geleden gezegd:

"De klanten die nu zo lang op de Power Cage wachten hebben uiteraard het voordeel dat ze het nieuwe model krijgen tegen de oude prijs :) Daarnaast doen we er nog een extraatje bij, daarover zal persoonlijk contact met je worden opgenomen."

Ik heb hier niks van gehoord? Hebben de andere mensen die de cage hebben ontvangen een extraatje gekregen?
Dat ligt er maar net aan hoe lang je hebt gewacht natuurlijk, je hebt sowieso al de korting op het toestel ontvangen. Stuur hierover even een e-mail naar de klantenservice en vermeld ook je bestelnummer.

Alleen zijn de oppervlaktes anders; er zit minder op een rol.
Ik heb bijna 12 m2 nodig en er zit nog maar 8 m2 op een rol, ipv de oude rollen waar nog wel 12 m2 op zat.....
Ik zie dat er nog wel rol van 8 mm dik is die de juiste oppervlakte heeft, maar ik had graag iets dikker gehad..... Of is deze net zo goed als de 10 mm dikke matten wat betreft geluidsdemping en vloerbescherming?
De nieuwe matten hebben inderdaad minder m2 per rol maar zijn in verhouding ook goedkoper.

We hebben inderdaad nog 1 laatste rol van 15m2 op voorraad (8 mm dik). Normaal gesproken is dit ook al voldoende dikte voor onder toestellen en dergelijke.

Beste fitness seller,

Is het niet mogelijk om met de Heavy Duty Multi Bench 1100 negatief te bankdrukken?
In de advertentie staat volgens mij dat hij alleen schuin positief kan.

Groeten
De bank kan inderdaad ook negatief (decline)! Ik heb dit toegevoegd aan de productbeschrijving :)

Wat zijn goede/betaalbare grippers? COC's?
De CoC's zijn volgen mij inderdaad erg goed, wij verkoper echter geen grippers. Volgens mij kun je op Sportfood.nl verschillend grippers krijgen, kijk daar eens :)

Ik heb vorige week mijn bestelling de Powertec Workbench Multi System met extra opties in elkaar gezet. De levering was correct zoals aangegeven op de site binnen de gestelde tijd. prima dus.:) Ook waren alle componenten aanwezig, geen missende boutjes e.d.
Met een paar man ongeveer 4,5 uur bezig geweest met constructie. (Dit is inclusief de extra peck flye, leg press en de dip)
De powertec is super stevig en werkt beter dan menig ander apparaat. (En ik heb er heel wat versleten)
Goed voor de meeste compound oefeningen waar je zwaarder op kan dan andere merken.
Squat:>100Kg Nog nooit zo fijn gesquat. Zacht op de schouders. In tegenstelling tot wat sommigen melden hoef je geen dwerg te zijn. Ik ben 1.90 meter.
Schouder press: Bank had net iets verder naar achter gekund om het 100% te maken, maar het voldoet zeker.
Seated row: Had hier 70 kg aangehangen. Het ging wel maar had het gevoel dat dit niet gemaakt was voor veel kilo's.
Arm curl: Erg goed (Dit is het zelfde apparaat als de seated row, echter voor de arm curl gebruik je minder gewicht dan voor de seated row)
Dip device: Indien je erg sterk bent, wordt je van de grond getild door het contra gewicht.
Leg press:>100kg goed, even een dood moment ergens op het moment dat je weer de benen terug buigt. Maar dit is verder geen probleem.

Mooi om te horen dat je zo tevreden bent met je aankoop, ik zou het leuk vinden als je ook een productreview op onze site achterlaat :)

Nog veel succes met trainen!

Laatst bewerkt:
Dat weet ik helaas niet, ik denk niet dat de Powertec accessoires zomaar op andere toestellen passen. Als je de afmetingen wil weten kun je even een e-mail sturen naar de klantenservice, dan kijken we dat maandag of dinsdag voor je na.

Dat ligt er maar net aan hoe lang je hebt gewacht natuurlijk, je hebt sowieso al de korting op het toestel ontvangen. Stuur hierover even een e-mail naar de klantenservice en vermeld ook je bestelnummer.

De nieuwe matten hebben inderdaad minder m2 per rol maar zijn in verhouding ook goedkoper.

We hebben inderdaad nog 1 laatste rol van 15m2 op voorraad (8 mm dik). Normaal gesproken is dit ook al voldoende dikte voor onder toestellen en dergelijke.

De bank kan inderdaad enkel vlak en schuin.

De CoC's zijn volgen mij inderdaad erg goed, wij verkoper echter geen grippers. Volgens mij kun je op Sportfood.nl verschillend grippers krijgen, kijk daar eens :)

Mooi om te horen dat je zo tevreden bent met je aankoop, ik zou het leuk vinden als je ook een productreview op onze site achterlaat :)

Nog veel succes met trainen!

Ik probeerde een review(kopie van deze) te plaatsen. Echter zonder succes. Wel verzonden, maar niet zichtbaar op site. Wellicht door de update van de site??

Goede site, alleen bestel ik er nooit meer. Wacht nu al bijna een maand op mijn bestelling. Na gebeld te hebben zou het meeste 12 juni geleverd worden. Nog steeds niets. Nogmaals, een keer maar nooit meer en ik heb al bij veel anderen besteld.

Goede site, alleen bestel ik er nooit meer. Wacht nu al bijna een maand op mijn bestelling. Na gebeld te hebben zou het meeste 12 juni geleverd worden. Nog steeds niets. Nogmaals, een keer maar nooit meer en ik heb al bij veel anderen besteld.

Had je van te voren gecontroleerd of alles op voorraad was door te bellen of mailen? En heb je na je bestelling nog contact opgenomen met ze? Een maand is inderdaad erg lang..

Overzichtelijke review, man! ;)

Ik heb vanaf maart gewacht en heb zelfs pas geleden nog wat extra's besteld. Ik heb ook geen extraatje gehad. Dat er nu gezegd wordt dat we zelf maar kontakt erover moeten zoeken met de klantenservice is weer een rare aktie hoor.
WEER een staaltje eerst het een zeggen en dan weer wat anders doen. Jullie snappen toch dat dit op klanten echt heel slecht over komt?

Ik heb inmiddels sinds vorige week alles binnen, mooi spul, heel stevig rack ook, helemaal blij mee. Ik wil nog een kettlebell extra bestellen binnenkort, maar zou hier dan graag mijn extraatje in verwerkt zien (korting). Ja ik vind het vreemd dat ik daar zelf om moet vragen...

robbyT
is dat het pec fly accessoire wat je bedoelt? is dit de moeite om te kopen? werkt dat goed en is het stevig genoeg? zou dit nog graag willen

robbyT
is dat het pec fly accessoire wat je bedoelt? is dit de moeite om te kopen? werkt dat goed en is het stevig genoeg? zou dit nog graag willen

Yep, dit is de pec fly accesoire. Wat mij betreft was het de moeite. Het is stevig genoeg. Weet even niet uit mijn hoofd hoeveel ik laatst pakte. Maar in vergelijk met vorig apparaat pakte ik 100 kilo op de peck deck en moest toen setjes van 20 reps maken om dit vol te maken. Nu had ik met minder kilo een veel beter effect. Ik vind deze fly gewoon goed, in ieder geval beter als een peck deck of trainen met dumbbells. De handels zijn beweegbaar. Dit is handig voor verschillende armlengtes. Ook draaien de handvaten mee, wat ik persoonlijk wel prettig vind. Maar dit is mijn mening en iedereen is natuurlijk anders. Hoop dat je hier wat aan hebt gehad.

Terug
Naar boven