MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
damn, net gezien dat de Powerrack van Powertec pas over 4 weken terug in voorraad is :(

Achja, nog eventjes wachten dan zeker :)
De Powertec Power Racks zijn altijd heel snel uitverkocht, je kunt het beste wel nu al bestellen om er zeker van te zijn dat je bij de volgende levering een exemplaar ontvangt!

Vandaag! Samen met nog wat andere nieuwe artikelen!

De komende weken en maanden zullen nog veeeel nieuwe artikelen volgen. Niet enkel uitbreidingen op het bestaande assortiment maar ook nieuwe productlijnen – van yoga tot boksen, er zal voor iedereen wel wat interessants tussen zitten :cool:

Zitten zeker leuke dingen tussen, scherp geprijsd ook.
icon14.gif

Vandaag! Samen met nog wat andere nieuwe artikelen!

De komende weken en maanden zullen nog veeeel nieuwe artikelen volgen. Niet enkel uitbreidingen op het bestaande assortiment maar ook nieuwe productlijnen – van yoga tot boksen, er zal voor iedereen wel wat interessants tussen zitten :cool:

oe! klinkt goed :D

zal van de week vast een bestelling doen

damn, net gezien dat de Powerrack van Powertec pas over 4 weken terug in voorraad is :(

Achja, nog eventjes wachten dan zeker :)
Zonder je de ogen uit te steken ;); het is het wachten waard. En als je hem hebt, ben je de wachttijd al vergeten :).

mijn toestel werd juist geleverd.....Barbarian Lat tower met 125 kg stack weight.

bb-9080-1.jpg

Zal hem deze morgen in elkaar puzzelen en dan enkele foto's nemen.

Het heeft wel een tijdje geduurd maar alle begrip voor de situatie bij fitness seller. Bedankt Marvin en veel succes nog.

Doei.

even een vraagje of de barbarian lifting hooks.
ik neem aan dat je er makkelijker veel gewicht mee kunt tillen dan met straps dus dat is natuurlijk een voordeel, maar zijn de lifting hooks niet gevaarlijker? ik bedoel ijzer op ijzer kan makkelijk gaan glijden...is niet heel handig tijdens de krachttraining:rolleyes:
Om even terug te komen op je vraag, onze nieuwe Super Lifting Hooks hebben een rubber laagje waardoor ijzer-op-ijzer niet meer voorkomt!

Hartelijk bedankt voor uw aankoop bij Fitness Seller. Uw bestelling is in ontvangst genomen en zal zo spoedig mogelijk worden verwerkt.

Zojuist besteld en gelijk betaald, hoe lang moet ik ongeveer wachten op m'n kleine bestelling ( 4 schijven )??

Hartelijk bedankt voor uw aankoop bij Fitness Seller. Uw bestelling is in ontvangst genomen en zal zo spoedig mogelijk worden verwerkt.

Zojuist besteld en gelijk betaald, hoe lang moet ik ongeveer wachten op m'n kleine bestelling ( 4 schijven )??
Op dit moment verwerken we alle achterstaande bestellingen, je dient dus nog steeds rekening te houden met een verwerkingstijd die kan oplopen tot 10 werkdagen. Wij verwerken alle bestellingen zoveel mogelijk op volgorde van het plaatsen van de bestelling, het maakt nu dus niets uit of je een grote of kleine bestelling plaatst. Ik kan helaas dus nog geen goede indicatie geven over een eventuele leverdatum.

Na volgende week zullen de achterstaande achterstaande bestellingen waarschijnlijk allemaal verwerkt zijn, zodat alle nieuwe bestellingen weer in een rap tempo verstuurd kan worden!

<hr>
Mededelingen:

We hebben de nieuwe Barbarian Leverage en Stackweight Lat Towers per direct uit ons assortiment gehaald.

Deze twee artikelen zijn afkomstig van een andere leverancier dan de overige Barbarian Line artikelen en de meeste exemplaren vertonen helaas niet de gewenste kwaliteit. Totdat wij alle problemen definitief hebben opgelost zijn deze twee artikelen daarom vooralsnog niet meer verkrijgbaar! De gewone Barbarian Lat Tower blijft overigens wel gewoon verkrijgbaar.

En om dan toch met een positieve noot af te sluiten, bekijk hier onze nieuwe artikelen!

Heb de driedubbeleklittebandhandschoenen besteld, maat XL graag:rolleyes:

Mailtje gestuurd voor het magnesium. Heb nog een bestelling open staan namelijk.

hoeveel keer kun je zo'n magnesium set gebruiken voor hij op is?
is elke set voor 1 training of kun je er meerdere trainingen mee doen?

Wat ik weet van magnesium (heb het gebruikt tijdens gym) is dat je het op je handen wrijft en je er lang mee kan doen.

@ Fitness Seller:

Netjes gedaan, en snel antwoord.
Ik ben iig blij.

Laatst bewerkt:
Pfoe, ik kan je echt niet vertellen hoe lang je met deze blokken kunt doen.

Je moet de blokken natuurlijk tot poeder vermalen en dat vervolgens zoals nodig in de handpalm verdelen. Het is dus sowieso verschillend per persoon!

Met de set van 8 blokken zit je altijd goed en ben je er zo achter hoelang een blok bij jou meegaat :)

Je moet de blokken natuurlijk tot poeder vermalen en dat vervolgens zoals nodig in de handpalm verdelen. Het is dus sowieso verschillend per persoon!

Ik wrijf het blok gewoon over m'n handen, werkt ook super :p
Zelf doe ik al enkele maanden met een blok magnesium van de lokale sportboer, en er is nog niet eensch 10% af.

Hallo,
Daar is hij dan de barbarian lattower met stackweight 125 kg.

IMG_2692.jpg

IMG_2690.jpg

IMG_2691.jpg

en hier onder zie je de rest van mijn stuff.....het meeste komt van bij Fitness seller.....top materiaal :

IMG_2693.jpg

IMG_2694.jpg

powertec multipress

IMG_2695.jpg

Barbarian multisquat rack

IMG_2696.jpg

IMG_2697.jpg

Tbar row adapter

IMG_2698.jpg

lang halter organizer

IMG_2699.jpg

bowflex dumbbell system

IMG_2701.jpg

body solid cable cross over 2 * 65 kg

IMG_2702.jpg

gewichten organizer

IMG_2704.jpg

Laatst bewerkt:
Damn boy dat je doe je goed!

Je hebt ook de ruimte ervoor dat ontbreekt bij mij thuis :(.
Succes met je nieuwe stuff, voelt altijd weer goed om met nieuwe appraten te trainen ;)

Hoe gaat het bankdrukken in het squatrek?
Is het makkelijk uithalen en kun je hem nog goed laten zaken?

Leuke home gym!

Terug
Naar boven