Beste FS,ik kijk regelmatig op jullie site naar de power cages , nu viel me oog de laatste tijd meer op de powetec dan barbarian , vooral de combi set van cage,pulley,bench met de uitbreid mogelijkheden van de attachments.Maar ik zie de verwachte levertijd niet naar beneden gaan nog altijd 3 weken

Is daar nog een reden voor? Ook zie ik staan "kleurafwijkingen mogelijk" bedoelen jullie daarmee dat je 3 verschillend gekleurde onderdelen kan krijgen

Ik zou zo'n systeem kopen voor het leven dus dan is het wel prettig als het een beetje neutraal gekleurd is.Ook zal ik er een stapel 50mm gewichten bij moeten kopen en een halterstang. De barbarian 50mm schijven lijken mij ideaal vanwege hun mindere dikte maar die hebben jullie al een tijdje niet beschikbaar in bepaald gewicht,ik meen 10 en 20 kg.Krijgen jullie die weer binnen

En dan de halterstang ik kijk naar de olympische bar van 185 zwart Ik neem aan geen probleem om die te passen op het rek? Is er nog een groot nadeel van een kortere olympische halterstang vs een van 220cm? Heel erg bedankt

ow ja ligt het aan mij of is de prijs voor de combi omhoog gegaan recent? Ik dacht toch dat die stond voor 1099.Je zou denken dat die alleen maar goedkoper zou worden met die lage dollar stand