MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.061
Zag net de nieuwe Barbarian open full rack, ziet er goed uit.
Ik heb wel één bedenking bij de "weerstandsbanden uitbreiding".

Als ik de foto bekijk lijkt het of meer dan de helft van de stelgaten
voor de bandpegs buiten het bereik van de bench/squat positie vallen.
Deze zitten deels onder de schijfophanging.

Zie ik iets over het hoofd of hebben de achterste +- 7 gaten ook een functie ?
Ik begrijp wat je bedoelt maar dat is niet de manier waarop je de banden bevestigd. Je gebruikt de 2e pin namelijk om de band mee te spannen, door de pinnen verder uit elkaar of dichter bij elkaar te zetten kun je de band meer of minder spannen. Zie ook deze afbeelding ter illustratie! De achterste pin (die feitelijk achter het rack valt) wordt dus enkel gebruik om de band te bevestigen, langs de voorste pin gaat de band vervolgens omhoog. Je kunt ook alleen de voorste pin gebruiken.

Past dit onderdeel op de 'oude' press | hack squat? En kan het apart besteld worden?

bb-9091.jpg

Beste FS,ik kijk regelmatig op jullie site naar de power cages , nu viel me oog de laatste tijd meer op de powetec dan barbarian , vooral de combi set van cage,pulley,bench met de uitbreid mogelijkheden van de attachments.Maar ik zie de verwachte levertijd niet naar beneden gaan nog altijd 3 weken ??? Is daar nog een reden voor? Ook zie ik staan "kleurafwijkingen mogelijk" bedoelen jullie daarmee dat je 3 verschillend gekleurde onderdelen kan krijgen ??? Ik zou zo'n systeem kopen voor het leven dus dan is het wel prettig als het een beetje neutraal gekleurd is.Ook zal ik er een stapel 50mm gewichten bij moeten kopen en een halterstang. De barbarian 50mm schijven lijken mij ideaal vanwege hun mindere dikte maar die hebben jullie al een tijdje niet beschikbaar in bepaald gewicht,ik meen 10 en 20 kg.Krijgen jullie die weer binnen ??? En dan de halterstang ik kijk naar de olympische bar van 185 zwart Ik neem aan geen probleem om die te passen op het rek? Is er nog een groot nadeel van een kortere olympische halterstang vs een van 220cm? Heel erg bedankt :) ow ja ligt het aan mij of is de prijs voor de combi omhoog gegaan recent? Ik dacht toch dat die stond voor 1099.Je zou denken dat die alleen maar goedkoper zou worden met die lage dollar stand :D

• #5.064
Past dit onderdeel op de 'oude' press | hack squat? En kan het apart besteld worden?
Het is helaas niet mogelijk dit onderdeel los te bestellen - ik zou zo ook niet durven zeggen of dit op het oude model zal passen...

Beste FS,ik kijk regelmatig op jullie site naar de power cages , nu viel me oog de laatste tijd meer op de powetec dan barbarian , vooral de combi set van cage,pulley,bench met de uitbreid mogelijkheden van de attachments.Maar ik zie de verwachte levertijd niet naar beneden gaan nog altijd 3 weken ??? Is daar nog een reden voor? Ook zie ik staan "kleurafwijkingen mogelijk" bedoelen jullie daarmee dat je 3 verschillend gekleurde onderdelen kan krijgen ??? Ik zou zo'n systeem kopen voor het leven dus dan is het wel prettig als het een beetje neutraal gekleurd is.Ook zal ik er een stapel 50mm gewichten bij moeten kopen en een halterstang. De barbarian 50mm schijven lijken mij ideaal vanwege hun mindere dikte maar die hebben jullie al een tijdje niet beschikbaar in bepaald gewicht,ik meen 10 en 20 kg.Krijgen jullie die weer binnen ??? En dan de halterstang ik kijk naar de olympische bar van 185 zwart Ik neem aan geen probleem om die te passen op het rek? Is er nog een groot nadeel van een kortere olympische halterstang vs een van 220cm? Heel erg bedankt :) ow ja ligt het aan mij of is de prijs voor de combi omhoog gegaan recent? Ik dacht toch dat die stond voor 1099.Je zou denken dat die alleen maar goedkoper zou worden met die lage dollar stand :D
De toestellen hebben momenteel inderdaad een levertijd van circa drie weken. Zo lang de aanlevering traag blijft en bestellingen blijven oplopen zal de levertijd voor deze racks ook niet veel lager worden.

Die kleurafwijkingen stammen nog uit een heeeeel oude productbeschrijving, je kunt dit negeren en ik zal het uit de tekst verwijderen. Zwart is zwart en geel is geel :)

Alle halterschijven komen natuurlijk gewoon weer binnen, hiervoor geld echter ook dat klanten gewoon blijven pre-orderen waardoor nieuwe leveringen vaak al meteen weer uitverkocht zijn. Het is in november en december erg druk in aanloop van de feestdagen, ik gok dat dat in januari ook nog zo zal zijn!

Specificaties van onze producten staan gewoon op de productpagina, je kunt zelf kijken wat de binnenmaat (greepbreedte) van elke halterstang is. De 185 cm stang zal in ieder geval gewoon passen op onze power racks, echter heb je dan natuurlijk minder speling dan wanneer je een 220 cm halterstang gebruikt!

Het voordeelpakket is inderdaad minder voordelig geworden :p

Kijk anders eens naar onze Heavy Duty Power Racks, ons antwoord op de lange levertijden van Powertec :) De Heavy Duty racks zijn (op dit moment) wel uit voorraad leverbaar en hebben een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding!Je kunt deze natuurlijk altijd nog combineren met een bankje van Powertec (voor de attachments)

Laatst bewerkt:
hey, welke belt rade jullie aan. heb er nog nooit een gebruikt en wil hem wss alleen gebruiken voor squat/dealift laatste rep max gewicht en bij BOR als extra stabilisator. dus heb geen powerlifting potenties etc. twijfel tussen bbing belt en lifting belt. wat zeg jij er van

• #5.067
Jammer.

Krijg je een fikse korting als je het oude model inruilt voor het nieuwe?

2h3n8fl.jpg
Haha, we verkopen zelf geen gebruikte apparatuur dus we wisselen helaas ook geen oude apparatuur in. Misschien kun je het toestel hier op het forum te koop aanbieden, ik denk dat er wel veel interesse zou zijn!

hey, welke belt rade jullie aan. heb er nog nooit een gebruikt en wil hem wss alleen gebruiken voor squat/dealift laatste rep max gewicht en bij BOR als extra stabilisator. dus heb geen powerlifting potenties etc. twijfel tussen bbing belt en lifting belt. wat zeg jij er van
Absoluut de Powerliftriem, die is erg dik en stevig! Bovendien heeft deze riem over de hele lengte van de riem dezelfde breedte/hoogte en biedt dus uitstekende steun, ook aan je buik en zijkanten! Dat heb je nodig bij squats en deadlifts

Laatst bewerkt:
FS, ik ben opzoek naar een bench pad van 30cm + (dus het gedeelte van de bench waar je op ligt). Kan ik dit bij jullie los verkrijgen?

• #5.069
FS, ik ben opzoek naar een bench pad van 30cm + (dus het gedeelte van de bench waar je op ligt). Kan ik dit bij jullie los verkrijgen?
Het is eventueel mogelijk om de rugleuning van de Barbarian Multi Bench los te bestellen, die is wel wat langer: 81 x 30 cm (zie foto's).

De prijs zou ik zo even niet durven zeggen, als je deze wil aanvragen kun je een e-mail naar de klantenservice sturen!

Vraag over de Heavy Duty Functional Trainer.

1x lange multifunctionele cross-stang ca. 115 cm

Wat is dit precies? Gewoon een lange rechte stang toch?

• #5.071
Vraag over de Heavy Duty Functional Trainer.

1x lange multifunctionele cross-stang ca. 115 cm

Wat is dit precies? Gewoon een lange rechte stang toch?
Dat is eigenlijk inderdaad gewoon een rechte lattrekstang maar dan met twee bevestigingspunten aan de uiteinden (voor de twee katrollen). Door de verstelbare katrollen kun je deze dus ook voor andere dingen gebruiken, niet alleen lat pulls boven je hoofd.

Die Heavy duty straps ik neem aan dat je ze gewoon kan wassen zonder dat ze beschadigen toch?

• #5.074
zozo, ziet er allemaal zeer mooi uit :D

Mijn order met bestelnummer 100126449 is vandaag helaas nog niet niet afgeleverd. Is er een mogelijkheid dat jullie kunnen achterhalen waar het pakket zich nu bevindt? Of leveren ze niet op zaterdagen? Wel op maandagen?
Ik wilde morgen namelijk voor twee weken naar mijn ouders.

Laatst bewerkt:
  • #5.077
Mijn order met bestelnummer 100126449 is vandaag helaas nog niet niet afgeleverd. Is er een mogelijkheid dat jullie kunnen achterhalen waar het pakket zich nu bevindt?
Ik wilde morgen namelijk voor twee weken naar mijn ouders, maar als ik weet wanneer ie komt dan kan ik op dat moment wel thuis zijn.
Er wordt op zaterdag helaas ook niet geleverd. Zoals aangegeven in de e-mail die je hebt ontvangen over de verzending, wordt de volgende werkdag geleverd. DPD zal maandag nog gewoon leveren! Ik stuur je een privébericht met meer info over je zending.

Er wordt op zaterdag helaas ook niet geleverd. Zoals aangegeven in de e-mail die je hebt ontvangen over de verzending, wordt de volgende werkdag geleverd. DPD zal maandag nog gewoon leveren! Ik stuur je een privébericht met meer info over je zending.

Ah heel erg bedankt voor de info. Goeie klantenservice :)

Hello FS,

Enig idee wanneer de 5KG rubber schijven 50mm terug binnen zijn en wanneer de Eco Zwarte Dumbbell Stangen er terug zijn? 1 halter is ook zo lullig nu :-p

Grtz!

fitness seller,

Ik ben van plan om mijn tegelvloer te bedekken met rubber.
Hiervoor heb ik onderstaande mat zien staan;
Rubberen Vloermat op Rol - 12 mm dik - 8 m*.
of duurdere variant: Rubberen Vloertegel (500x500x30) - Basiselement

Als je deze matten gebruikt moet er dan nog een doek of verluchting tussen de matten en de tegels geplaatst worden voor de tegelvloer te beschermen?

mvg,

Terug
Naar boven