MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.081
Hello FS,

Enig idee wanneer de 5KG rubber schijven 50mm terug binnen zijn en wanneer de Eco Zwarte Dumbbell Stangen er terug zijn? 1 halter is ook zo lullig nu :-p

Grtz!
Dat zal allemaal iets van januari worden! Ik durf momenteel even niet te zeggen wanneer precies want de twee weken na nieuwjaar komt er heel veel binnen.

Als ik het goed begrijp gaat het om een nalevering, die zal dan in ieder geval direct worden verzonden zodra het artikel weer beschikbaar is. Als het een nieuwe bestelling betreft kun je die eventueel ook al eerder plaatsen, zodra alle producten zijn binnengekomen wordt de bestelling dan verzonden :)

fitness seller,

Ik ben van plan om mijn tegelvloer te bedekken met rubber.
Hiervoor heb ik onderstaande mat zien staan;
Rubberen Vloermat op Rol - 12 mm dik - 8 m*.
of duurdere variant: Rubberen Vloertegel (500x500x30) - Basiselement

Als je deze matten gebruikt moet er dan nog een doek of verluchting tussen de matten en de tegels geplaatst worden voor de tegelvloer te beschermen?

mvg,
Zowel de rubber matten als de rubber tegels zijn uitstekend geschikt als bescherming voor een tegelvloer. Je kunt deze rechtstreeks op de tegelvloer plaatsen, hiervoor is geen speciale ondervloer nodig!

FS,

Is de monkeyoptrekstang ook op een wat oudere barbarian cage te monteren (dan bedoel ik degene met normale optrekstang.. En is deze uberhaupt als optie verkrijgbaar? En zijn bijvoorbeeld de weerstandbanden uitbreiding hier ook op monteerbaar?

Mvg

Niels gordijn

• #5.083
FS,

Is de monkeyoptrekstang ook op een wat oudere barbarian cage te monteren (dan bedoel ik degene met normale optrekstang.. En is deze uberhaupt als optie verkrijgbaar? En zijn bijvoorbeeld de weerstandbanden uitbreiding hier ook op monteerbaar?

Mvg

Niels gordijn
De monkey-bar kun je helaas niet in een ouder model Power Cage monteren, daarvoor verschillen het oude en nieuwe model teveel. Er is eventueel wel een losse Monkey-Chin Up Bar voor bevestiging aan de wand verkrijgbaar (in de loop van januari weer leverbaar). Dat is in feite exact dezelfde optrekstang als in de Power Cage!

De pinnen voor de weerstandsbanden kun je in feite op elk rack bevestigen, je moet dan alleen gaten in het frame boren. Het grote gat (buitenkant) is circa 20 mm in diameter, het kleine gat (binnenkant) is circa 10 mm in diameter. Je kunt dit het beste even opmeten aan de hand van de pinnen zelf!

Ik heb bij FS op 21 december een bestelling gedaan, en vandaag (27 december) een verzendbevestiging gekregen.

Ik zie echter geen Track & Trace o.i.d., alleen dat het door DPD bezorgd wordt. Geven jullie helemaal geen 3S code of een indicatie in welk tijdvak er bezorgd wordt?

• #5.085
Ik heb bij FS op 21 december een bestelling gedaan, en vandaag (27 december) een verzendbevestiging gekregen.

Ik zie echter geen Track & Trace o.i.d., alleen dat het door DPD bezorgd wordt. Geven jullie helemaal geen 3S code of een indicatie in welk tijdvak er bezorgd wordt?
DPD geeft helaas geen indicatie van het tijdvak, dat staat ook in de e-mail die je hebt ontvangen over de verzending. Volgens mij gaat DPD hier in de loop van volgend jaar trouwens wel weer mee aan de slag dus dat is goed nieuws! Als je de Track & Trace wilt ontvangen kun je hier even een privébericht sturen of een e-mail naar de klantenservice sturen (met je bestelnummer erin).

Indien je overigens niet thuis bent is dat geen ramp, je hoeft dus geen hele dag vrij te nemen. DPD zal dan een oplossing zoeken door bijvoorbeeld bij je buren te leveren of een briefje achter te laten, waarna je contact met hen kunt opnemen.

Wat is de trekkracht / belastbaarheid van de 6 mm kabel?

Ik heb een powerlift riem bij jullie besteld vorige week maar helaas past de maat niet. Ik wil hem graag ruilen tegen een andere maat. De riem zit nog in de hoes en ik heb de doos nog, de factuur heb ik alleen op de mail staan. Kan ik deze zo retour sturen met een briefje erbij en factuur nr?

• #5.088
Wat is de trekkracht / belastbaarheid van de 6 mm kabel?
De officiële belastbaarheid van onze lat toestellen is maximaal 180 kg. Hoewel de kabels een veel hogere trekkracht hebben, heb ik daar geen officieel cijfer van. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over het breken van de kabel, zorg er wel voor dat je een goede manier van bevestigen gebruikt (bijvoorbeeld machinaal geperst)

Ik heb een powerlift riem bij jullie besteld vorige week maar helaas past de maat niet. Ik wil hem graag ruilen tegen een andere maat. De riem zit nog in de hoes en ik heb de doos nog, de factuur heb ik alleen op de mail staan. Kan ik deze zo retour sturen met een briefje erbij en factuur nr?
Je kunt de riem samen met het retourformulier terugsturen! Daarop kun je ook aangeven of je een andere maat wil hebben. Het retourformulier en meer informatie vind je HIER.

Ik heb een vraagje:

Ik ben op zoek naar een compacte cable (50mm plate loaded) standaard.
Geen complete crossover maar echt een enkele voor 1 arm, een hele compacte.
Dus een 50mm plate loaded kabelmachine zeg maar.
Hij dient verstelbaar te kunnen zijn in hoogte, zodat ik van onderaf, midden en bovenaf de kabel kan vastpakken en 't zwaartekrachtpunt kan verplaatsen.

Hebben jullie iets soortgelijks in jullie assortiment? Ik hoop dat de omschrijving een beetje nuttig was.

• #5.090
Ik heb een vraagje:

Ik ben op zoek naar een compacte cable (50mm plate loaded) standaard.
Geen complete crossover maar echt een enkele voor 1 arm, een hele compacte.
Dus een 50mm plate loaded kabelmachine zeg maar.
Hij dient verstelbaar te kunnen zijn in hoogte, zodat ik van onderaf, midden en bovenaf de kabel kan vastpakken en 't zwaartekrachtpunt kan verplaatsen.

Hebben jullie iets soortgelijks in jullie assortiment? Ik hoop dat de omschrijving een beetje nuttig was.
Zoiets hebben wij helaas niet. Wij hebben enkel toestellen voor 2 armen, die zijn waarschijnlijk een stuk groter dan wat jij zoekt.

Het enige toestel dat een beetje in de buurt komt is de Barbarian Wall Pulley, die kun je echter niet in hoogte verstellen dus je hebt enkel boven en onder een pulley - niet in het midden.

Hi fitnesseller,

weten jullie wanneer bestelling met nr 200126739 ongeveer geleverd zou kunnen worden? Dan kan ik die dag zeker thuis blijven.

• #5.092
Hi fitnesseller,

weten jullie wanneer bestelling met nr 200126739 ongeveer geleverd zou kunnen worden? Dan kan ik die dag zeker thuis blijven.
Die bestelling wordt pas sinds vanochtend verwerkt dus dat kan nog een dagje duren :)

Je krijgt per e-mail bericht zodra de bestelling door ons is verzonden, daarin staat ook alle informatie met betrekking tot de levering van de zending (grote toestellen als deze worden door een transporteur geleverd). Mocht je niet thuis zijn kun je gewoon een nieuwe afspraak maken met de transporteur, dus dat is geen probleem.

Al wat nieuws over de leveringsdatum van de schijven van 5 g 50 mm en de eco zwarte dumbbell?

Grtz!

• #5.094
Al wat nieuws over de leveringsdatum van de schijven van 5 g 50 mm en de eco zwarte dumbbell?

Grtz!
Zoals gezegd komen er deze weken een groot aantal containers binnen dus alles zal hopelijk in de loop van de maand weer binnenkomen!

Wanneer komt de olympische dumbbellstang weer? Heb er 2 nodig, en blijft die aanbieding ook nog even geldig?

• #5.097
Wanneer komt de olympische dumbbellstang weer? Heb er 2 nodig, en blijft die aanbieding ook nog even geldig?
Dat is jammer want die is net vanochtend uitverkocht... Ik hoop er volgende week alweer binnen te krijgen! De aanbieding zal ook nog wel even blijven staan, dus dat is geen probleem.

Dat is jammer want die is net vanochtend uitverkocht... Ik hoop er volgende week alweer binnen te krijgen! De aanbieding zal ook nog wel even blijven staan, dus dat is geen probleem.

Dat meende ik al, gisteren waren ze nog wel beschikbaar. Dan wacht ik nog even, heb ze niet gelijk nodig. Zal mijn bestelling wel gewoon plaatsen, die rubberen matten zijn wel nodig. Zou ik die dumbbells ook gewoon in Februari kunnen bestellen voor die prijs?

• #5.099
Dat meende ik al, gisteren waren ze nog wel beschikbaar. Dan wacht ik nog even, heb ze niet gelijk nodig. Zal mijn bestelling wel gewoon plaatsen, die rubberen matten zijn wel nodig. Zou ik die dumbbells ook gewoon in Februari kunnen bestellen voor die prijs?
Ik denk het wel, er zijn vooralsnog geen plannen de aanbieding te beëindigen dus die zal voorlopig nog wel even blijven staan!

Terug
Naar boven