XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Op jullie website staat dat de "Heavy Duty HD-1 Power Rack + Lat Pulley" momenteel niet leverbaar is. Enig idee hoe lang het duurt voordat dit artikel wel weer te bestellen is?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.102
Op jullie website staat dat de "Heavy Duty HD-1 Power Rack + Lat Pulley" momenteel niet leverbaar is. Enig idee hoe lang het duurt voordat dit artikel wel weer te bestellen is?
Dat zal pas eind januari worden denk ik. Het HD-2 Power Rack is overigens wel direct leverbaar!

HD power rack 1 met pulley kan ik je alleen maar aanraden, ik ben er heel tevreden van! :)

Hallo,

Ik heb een vraag over de halterstangen. Wat is het verschil tussen de 'standaard halterstang' en de 'standaard halterstang schroefdraad'? Of misschien beter gezegd, wat bedoelen jullie met schroefdraad?

• #5.106
Hallo,

Ik heb een vraag over de halterstangen. Wat is het verschil tussen de 'standaard halterstang' en de 'standaard halterstang schroefdraad'? Of misschien beter gezegd, wat bedoelen jullie met schroefdraad?
Het schroefdraad zit aan de uiteinden van de halterstang, zoals je op de foto's kunt zien. In tegenstelling tot een volledig gladde halterstang dus.

Een halterstang met schroefdraad uiteinden heeft ook schroefsluitingen die je op het schroefdraad kunt draaien. De gladde halterstangen hebben veersluitingen die je op het gladde uiteinde schuift.

Oke, duidelijk. Bedankt.

http://www.fitness-seller.nl/onderlegmat/

Wanneer is die 90x200 terug in voorraad ? Is dit voldoende om een bankje en gewichten op te leggen en zo de parket te beschermen en het geluid te dimmen (van op een 2e verdiep)?

Ik had graag een lat pulley toegevoegd aan mijn Barbarian powercage. Toen ik m'n cage bestelde werd mij verteld dat jullie de lat pulley option ook apart verkochten, maar ik vind deze niet terug op de website. Het gaat om dit model http://www.fitness-seller.nl/barbarian-power-cage-lat-pulley/ (zonder de cage welliswaar).
Als ik die al apart kan bestellen, hoeveel zou deze dan kosten en welke grepen zou ik er het beste bijnemen? Ik dacht persoonlijk aan triceps- en roeigreep. Mss kan je me hier verder mee helpen, ik zie dat jullie heel wat verschillende modellen hierin hebben maar ik heb geen idee welke ik zou kiezen :)

Alvast bedankt!

Trouwens iemand ervaring met deze rubber schijven? http://www.fitness-seller.nl/rubberen-gekleurde-olympische-halterschijven/

Laatst bewerkt:
  • #5.111
http://www.fitness-seller.nl/onderlegmat/

Wanneer is die 90x200 terug in voorraad ? Is dit voldoende om een bankje en gewichten op te leggen en zo de parket te beschermen en het geluid te dimmen (van op een 2e verdiep)?
De onderlegmatten zijn inderdaad eerder bedoeld voor cardiotoestellen en niet zo zeer voor zware gewichten. De onderlegmatten zullen de vloer natuurlijk in mindere mate wel beschermen en geluid ook minimaal dempen maar voor zware gewichten zou ik onze rubbermatten of de nieuwe rubbertegels adviseren!

Alle afmetingen van de onderlegmat zijn overigens weer direct uit voorraad leverbaar!

Ik had graag een lat pulley toegevoegd aan mijn Barbarian powercage. Toen ik m'n cage bestelde werd mij verteld dat jullie de lat pulley option ook apart verkochten, maar ik vind deze niet terug op de website. Het gaat om dit model http://www.fitness-seller.nl/barbarian-power-cage-lat-pulley/ (zonder de cage welliswaar).
Als ik die al apart kan bestellen, hoeveel zou deze dan kosten en welke grepen zou ik er het beste bijnemen? Ik dacht persoonlijk aan triceps- en roeigreep. Mss kan je me hier verder mee helpen, ik zie dat jullie heel wat verschillende modellen hierin hebben maar ik heb geen idee welke ik zou kiezen :)

Alvast bedankt!

Trouwens iemand ervaring met deze rubber schijven? http://www.fitness-seller.nl/rubberen-gekleurde-olympische-halterschijven/
Je kunt de Lat Pulley inderdaad los bestellen, stuur dit verzoek daarvoor even in een e-mail naar de klantenservice. Er komt namelijk nog wat meer bij kijken omdat je er zeker van moet zijn dat de Lat Pulley op jouw model Power Cage past. Vermeld dan ook meteen even je persoonsgegevens (geef eventueel het bestelnummer van de bestelling van de Power Cage).

Qua grepen zit je met een triceps- en roeigreep inderdaad goed, wellicht nog een eenhandsgreep erbij. De lattrekstang is inbegrepen.

Hoi fitness-seller!

Ik heb vorige maand een bestelling gedaan en op 31 december een ontvangstbevestiging gekregen van de betaling (had overgemaakt)... Maar wanneer krijg ik mijn spulletjes geleverd want van de site wordt ik niets wijzer, blijft op "verwerken" staan.
Betreft bestelling 100127577. Ik hoor het graag!!! Bedankt!

Laatst bewerkt:
  • #5.113
Hoi fitness-seller!

Ik heb vorige maand een bestelling gedaan en op 31 december een ontvangstbevestiging gekregen van de betaling (had overgemaakt)... Maar wanneer krijg ik mijn spulletjes geleverd want van de site wordt ik niets wijzer, blijft op "verwerken" staan!
Betreft bestelling 100127577. Ik hoor het graag!!! Bedankt!
Zodra de 30 mm Barbarian gewichten weer op voorraad zijn wordt de bestelling natuurlijk verzonden. De 10 kg gewichten zijn al een paar weken uitverkocht en jij hebt er ook een aantal besteld :)

Zoals gezegd verwachten we deze week een groot aantal leveringen, ik hoop dat de Barbarian gewichten er ook al bij zijn. Overigens zullen eerst alle backorders verwerkt worden, dat zijn er namelijk nogal wat van voor 31 december (aangezien deze gewichten al enkele weken uitverkocht waren).

Laatst bewerkt:
Is er mischien een verwachting wanneer mijn bestelling word verzonden? Bestelnummer: 100127882.

En het rubbere laagje op de spotter bar van het barbarian squatrack is deels los, met welke lijm kan ik deze het beste weer vast doen?

Ik wil binnenkort een powerrack kopen en een barbell set welke raden jullie aan? Ik ben van plan 800 euro uit te geven maximaal 1000.

• #5.116
Is er mischien een verwachting wanneer mijn bestelling word verzonden? Bestelnummer: 100127882.

En het rubbere laagje op de spotter bar van het barbarian squatrack is deels los, met welke lijm kan ik deze het beste weer vast doen?
De nieuwe rubbertegels hebben momenteel nog een levertermijn van circa 1 week, daardoor wordt de bestelling nu nog vastgehouden. De rubbertegels komen volgende week vrijdag 18 januari binnen. Ik zal de andere artikelen alvast opsturen, dan worden de rubbertegels nageleverd zodra deze weer beschikbaar zijn!

De rubber kun je denk ik het beste met bisonkit of iets dergelijks vastplakken.

Ik wil binnenkort een powerrack kopen en een barbell set welke raden jullie aan? Ik ben van plan 800 euro uit te geven maximaal 1000.
Dat moet je toch echt voor jezelf beantwoorden, er zijn zoveel verschillende uitvoeringen verkrijgbaar!

In welke ruimte ga je thuis bijvoorbeeld trainen? Je moet je dan afvragen of je gietijzeren halterschijven wilt gebruiken (goedkoper maar wel meer lawaai en sneller kans op beschadigingen) of rubberen halterschijven (duurder maar geluiddempend en vloerbeschermend). Je kunt bijvoorbeeld ook gietijzeren halterschijven gebruiken en rubber matten in de ruimte leggen om de vloer te beschermen.

Daarnaast zijn er nog een aantal verschillende uitvoeringen van zowel de gietijzeren als de rubberen halterschijven, dat is in de meeste gevallen een kwestie van design en smaak.

Lees even goed alle productbeschrijvingen door om de verschillen tussen alle halterschijven te kunnen vergelijken!

Laatst bewerkt:
De nieuwe rubbertegels hebben momenteel nog een levertermijn van circa 1 week, daardoor wordt de bestelling nu nog vastgehouden. De rubbertegels komen volgende week vrijdag 18 januari binnen. Ik zal de andere artikelen alvast opsturen, dan worden de rubbertegels nageleverd zodra deze weer beschikbaar zijn!

De rubber kun je denk ik het beste met bisonkit of iets dergelijks vastplakken.

Oke, dat is geen probleem. Tof dat je de andere artikelen al wilt opsturen! De rubbertegels kunnen later dan wel ja.

Dankje! Dan zal ik dat eens proberen :)

Laatst bewerkt:
Zodra de 30 mm Barbarian gewichten weer op voorraad zijn wordt de bestelling natuurlijk verzonden. De 10 kg gewichten zijn al een paar weken uitverkocht en jij hebt er ook een aantal besteld :)

Zoals gezegd verwachten we deze week een groot aantal leveringen, ik hoop dat de Barbarian gewichten er ook al bij zijn. Overigens zullen eerst alle backorders verwerkt worden, dat zijn er namelijk nogal wat van voor 31 december (aangezien deze gewichten al enkele weken uitverkocht waren).

Ik hoop dat jullie laten weten als er enig zicht is op een leveringstermijn, wil graag ook thuis aan de gang! Bedankt voor nu in ieder geval! Ps is het een idee om (voorlopig) bij de 50 en 100 kilo deals een opmerking te plaatsen dat de 10 kg niet voorradig is???

Hallo Fitness-Seller,

Ik ben een bestelling aan het samenstellen en heb nog een vraagje omtrent het bankje dat ik erbij moet nemen?

De cage zal de Heavy Duty HD-2 + Lat Pulley gaan worden. Daar zoek ik een bankje bij voor te benchen enz maar ik zou dat bankje ook willen uitbreiden met een Leg extension en leg curl accessoire. Ben ik correct dat dan enkel Ironforce dit kan leveren? Volgens mij moet ik dan de M2 nemen en dit accessoire?
Moet ik mij zorgen maken omtrent de 3 weken levertermijn van het bankje? Deze staat volgens mij al een tijdje op 3 weken.
Ik kan trouwens nog wel even verder met mijn huidig bankje wat ik heb dus het is een upgrade. Ik kan dus wel even wachten moesten er betere alternatieven zijn/aankomen. (extra info: Ik heb enkel 30mm materiaal).

Dank voor je reactie!

• #5.120
Ik hoop dat jullie laten weten als er enig zicht is op een leveringstermijn, wil graag ook thuis aan de gang! Bedankt voor nu in ieder geval! Ps is het een idee om (voorlopig) bij de 50 en 100 kilo deals een opmerking te plaatsen dat de 10 kg niet voorradig is???
Dat zou er normaal inderdaad bij moeten staan.. ik zal het even nakijken. De Barbarian halterschijven zijn gisteren binnengekomen dus alle openstaande bestellingen worden nu verwerkt.

Hallo Fitness-Seller,

Ik ben een bestelling aan het samenstellen en heb nog een vraagje omtrent het bankje dat ik erbij moet nemen?

De cage zal de Heavy Duty HD-2 + Lat Pulley gaan worden. Daar zoek ik een bankje bij voor te benchen enz maar ik zou dat bankje ook willen uitbreiden met een Leg extension en leg curl accessoire. Ben ik correct dat dan enkel Ironforce dit kan leveren? Volgens mij moet ik dan de M2 nemen en dit accessoire?
Moet ik mij zorgen maken omtrent de 3 weken levertermijn van het bankje? Deze staat volgens mij al een tijdje op 3 weken.
Ik kan trouwens nog wel even verder met mijn huidig bankje wat ik heb dus het is een upgrade. Ik kan dus wel even wachten moesten er betere alternatieven zijn/aankomen. (extra info: Ik heb enkel 30mm materiaal).

Dank voor je reactie!
Het Ironforce bankje is inderdaad prima geschikt voor thuisgebruik en biedt de voordelen van het uitbreiden met accessoires zoals een beendeel of bicep curl optie. Als het goed is komt de volgende levering van Ironforce over circa anderhalve week tot twee weken binnen dus de levertijd zal vanaf dit moment zo'n twee tot drie weken zijn.

Ironforce is onze budget-lijn, je zou ook nog kunnen kijken naar de Powertec Utility Bench maar dat is een heel andere prijsklasse.

Terug
Naar boven