Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even goed kijken in de productbeschrijvingen: de bands zijn inderdaad per stuk, de chains worden per paar verkocht!Prijzen voor bands & chains zijn per stuk neem ik aan? Of per paar?
Chains zien er natuurlijk wel oldschool en bad-ass uitWat zou jij kopen om mee te trainen?Bands of chains?

En die uitbreiding om bands aan te maken, past niet op een powerrack van Powertec zeker?
Ironforce is onze budget-lijn, je zou ook nog kunnen kijken naar de Powertec Utility Bench maar dat is een heel andere prijsklasse.
De Leg Lift Accessory van Powertec is inderdaad alleen voor 50 mm halterschijven geschikt... daar had ik overheen gelezen, excuses.I'm interested!
Dank voor je info want dit had ik zelf niet gevonden. Ik ben doelbewust voor de heavy Duty cage aan het kiezen ipv Barbarian zodat er wat budget ruimte vrijkomt om ook een degelijk bankje te kopen. Het ziet er dus naar uit dat het zulk een Powertec zal gaan worden. Is dat dan met dit beenaccessoire?
Ik merk wel op dat dit voor 50mm schijven opname is? Is daar een work-around voor die aanvaardbaar is?
Thx!
De Leg Lift Accessory van Powertec is inderdaad alleen voor 50 mm halterschijven geschikt... daar had ik overheen gelezen, excuses.
Beide toestellen staan opgesteld in de de showroom, evenals alle andere power racks/cages!Geen probleem! Daarvoor zijn we met 2 aan het zoeken naar een alternatief![]()
Ik kom volgende week even langs om de Heavy Duty HD2 te bekijken. Hebben jullie zulk een model in de toonzaal staan? Eventueel ook een HD1? Ik zal dan zeker nog eens terugkomen op het "bankje-verhaal". Wie weet is er tegen dan al een alternatief?
Heavy duty is altijd kwaliteit don't worry about that tenzij je er gekke dingen mee gaat doen.

Hoi,
Zijn deze sleeves : http://www.fitness-seller.nl/elastische-kniebandage/?s=1821 vergelijkbaar met die van rehband?

Het vierkantsframe loopt natuurlijk inderdaad niet zo soepel als de kogelgelagerde geleidestangen van bijvoorbeeld de Barbarian Line toestellen en andere professionele toestellen. Voor thuisgebruik heeft het toestel echter een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en kun je er vast en zeker goed mee uit de voeten. Oefeningen kunnen natuurlijk gewoon goed worden uitgevoerd!Ik ben geïnteresseerd in de Heavy Duty Lat machine. Alleen ik vraag me af wat ik van de kwaliteit ervan moet verwachten aangezien hij relatief goedkoop is. Natuurlijk verwacht ik geen Barbarian kwaliteit of iets dergelijks maar "gewoon" een redelijke stabiele lat machine die soepel loopt.
Heeft iemand ervaring hiermee? Loopt hij wel soepel genoeg voor een stevige training?omdat ik zie dat hij een square tube heeft. Fitness Seller?
Goed om te horenvorige week mijn eerste classic kettlebell besteld bij jullie, 12kg. goede levering. ben zeer tevreden dus volgende kettlebell of apparatuur zal ik bij jullie bestellen
Succes met je training!Leuk om te horen! Wat betreft de Lat Pulley kun je proberen deze te smeren met siliconenspray (of WD-40 of iets dergelijks), dan zou deze wat soepeler moeten lopen.Ik heb een Heavy Duty HD2 staan sinds een week, en ik ben er enorm content van, is heel stevig.
Alleen lat pulley optie is een beetje stroef, maar doet wel wat het moet doen.
Alleen de utility bench is echt hoog![]()
Er is inderdaad een groot prijsverschil dus er zal wel wat verschil in de kwaliteit en afwerking zitten. Ik zou echter niet durven zeggen hoe de Rehband bandages vergelijken met onze basic bandages.Hoi,
Zijn deze sleeves : http://www.fitness-seller.nl/elastische-kniebandage/ vergelijkbaar met die van rehband?
Daar zul je toch echt even een e-mail voor naar de klantenservice moeten sturen.Fitness seller!
Vandaag mijn bestelling binnen gekregen "100127869-1" maar tot mijn spijt mis ik van mijn 50 kilo rubbere 50mm set
30 kilo heb alleen 2x10 ontvangen en nergens bericht gehad dat het zou worden naargeleverd.
Mvg
Jesper
Daar zul je toch echt even een e-mail voor naar de klantenservice moeten sturen.
Normaal gesproken hoor je er bericht van te krijgen als een bestelling niet volledig is verzonden, excuses voor het ongemak. Mail even naar de klantenservice dan zal alles worden gecontroleerd!