XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Het vierkantsframe loopt natuurlijk inderdaad niet zo soepel als de kogelgelagerde geleidestangen van bijvoorbeeld de Barbarian Line toestellen en andere professionele toestellen. Voor thuisgebruik heeft het toestel echter een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en kun je er vast en zeker goed mee uit de voeten. Oefeningen kunnen natuurlijk gewoon goed worden uitgevoerd!

klinkt goed, nu heb ik nog 1 vraag; is de belastbaarheid van 160kg inclusief of exclusief gebruikers gewicht?
als dit inclusief gebruikers gewicht is hij namelijk niet belastbaar genoeg voor wat ik er mee wil. In dat geval lijkt de barbarian wall pulley me geschikter aangezien die geen gebruikers gewicht te verduren krijgt. of zie ik dat verkeerd?:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.142
klinkt goed, nu heb ik nog 1 vraag; is de belastbaarheid van 160kg inclusief of exclusief gebruikers gewicht?
als dit inclusief gebruikers gewicht is hij namelijk niet belastbaar genoeg voor wat ik er mee wil. In dat geval lijkt de barbarian wall pulley me geschikter aangezien die geen gebruikers gewicht te verduren krijgt. of zie ik dat verkeerd?:)
Ik ben bang dat je dan inderdaad voor de Barbarian Wall Pulley moet gaan want de Heavy Duty Lat Machine is nu helaas uitverkocht :( Dit toestel keert ook niet terug in ons assortiment.

We zullen binnenkort (enkele weken) wel met nieuwe lat machines van Ironforce komen, die dit toestel moeten vervangen.

Ik ben bang dat je dan inderdaad voor de Barbarian Wall Pulley moet gaan want de Heavy Duty Lat Machine is nu helaas uitverkocht :( Dit toestel keert ook niet terug in ons assortiment.

We zullen binnenkort (enkele weken) wel met nieuwe lat machines van Ironforce komen, die dit toestel moeten vervangen.

jammer, maar de barbarian wall pulley kan wel gewoon de volle 130kg aan zijn schijfopname hebben?

• #5.144
jammer, maar de barbarian wall pulley kan wel gewoon de volle 130kg aan zijn schijfopname hebben?
De Barbarian Wall Pulley is inderdaad belastbaar tot 130 kg. Als je de limiet van een toestel opzoekt is het natuurlijk altijd verstandig om voor elke training goed te controleren of alles nog goed in orde is! Met name bij kabelsystemen dien je de kabels en de rubbers op scheuren en dergelijke te controleren. Veiligheid eerst :)

Top service! Kreeg mijn bestelling vanochtend al binnen. Nu ik het meest belangrijkste in huis heb zal ik eens van al het moois binnekort een revieuw plaatsen. :)

hsvqpv.jpg

• #5.146
Top service! Kreeg mijn bestelling vanochtend al binnen. Nu ik het meest belangrijkste in huis heb zal ik eens van al het moois binnekort een revieuw plaatsen. :)

hsvqpv.jpg
Dat ziet er al goed uit! Mooie ruimte!

Heb je de ophangpinnen voor de halterschijven bewust naar de binnenkant gehangen? Dat heb ik nog niet eerder gezien :)

Dat ziet er al goed uit! Mooie ruimte!

Heb je de ophangpinnen voor de halterschijven bewust naar de binnenkant gehangen? Dat heb ik nog niet eerder gezien :)

Dankje! Echt top materiaal van jullie :) Ja daar heb ik bewust voor gekozen, staan nog kasten en nu kunnen die deuren gewoon helemaal los. Werkt ook nooit tegen, gaat prima zo!

Ziet er bruut uit johan!

FS al enige update over de leveringsdatum van de schijven van 5 kg 50mm Rubber Coated, en de Dumbbell Halters in t zwart ECO?
Grtz!

• #5.151
FS al enige update over de leveringsdatum van de schijven van 5 kg 50mm Rubber Coated, en de Dumbbell Halters in t zwart ECO?
Grtz!
De rubber gewichten komen als er geen vertragingen zijn volgende week binnen. De ECO dumbbells heb ik helaas nog geen zicht op, dit kan nog enkele weken duren.

Stel ze dan samen

• #5.158
zou het mogelijk zijn om deze set te bestellen http://www.fitness-seller.nl/gietijzeren-dumbbell-set-2-x-10kg/ alleen dan met halterstangen van 45cm ipv 35? (natuurlijk snap ik wel dat dat wat extra kost dan)
Bij een bestelling via de webshop is dat inderdaad niet mogelijk. Je kunt dit wel aanvragen door de bestelling per e-mail te sturen naar de klantenservice. Vermeld dan alle nodige factuurgegevens (gewenste artikelen, naam, adres, telefoonnummer etc). De meerprijs van de langere dumbbellstangen zal dan natuurlijk wel extra in rekening worden gebracht.

Beste fitness seller,
Maat van me heeft vandaag 100kg 30mm schijven besteld. Allemaal schijfjes van 5 nu krijgt hij een mailtje dat er 8schijven nog worden nageleverd.
Is het geen goed idee om de voorraden iets beter te omschrijven? Want als er inderdaad slechts 12 van de 20 kunnen worden geleverd dan hebben we 2halters waar er weinig mee kan worden gedaan...

En wanneer zouden ze dan terug binnenkomen?

Volgend jaar April.

Terug
Naar boven