Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.161
Beste fitness seller,
Maat van me heeft vandaag 100kg 30mm schijven besteld. Allemaal schijfjes van 5 nu krijgt hij een mailtje dat er 8schijven nog worden nageleverd.
Is het geen goed idee om de voorraden iets beter te omschrijven? Want als er inderdaad slechts 12 van de 20 kunnen worden geleverd dan hebben we 2halters waar er weinig mee kan worden gedaan...

En wanneer zouden ze dan terug binnenkomen?
Voorraad wordt helaas inderdaad niet in aantallen aangeduid op de website, als je dus een groot aantal van een bepaald artikel besteld kan het gebeuren dat dit net is uitverkocht. Excuses voor het ongemak.

De gietijzeren 30 mm halterschijven komen echter deze week weer binnen, ik weet alleen nog niet precies op welke dag want we verwachten meerdere leveringen. De nalevering zal dan zo spoedig mogelijk worden verstuurd.

Laatst bewerkt:
Het Heavy Duty HD-1 Power Rack momenteel niet leverbaar?

Welke van de 2 heavy duty power racks raad je aan voor 5x per week te trainen?

Laatst bewerkt:
  • #5.164
Het Heavy Duty HD-1 Power Rack momenteel niet leverbaar?

Welke van de 2 heavy duty power racks raad je aan voor 5x per week te trainen?
Het HD-1 Rack is op dit moment inderdaad niet leverbaar, het zal nog een paar weken duren voordat deze weer binnenkomt.

Het HD-1 Rack heeft natuurlijk een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en biedt alles dat een Power Rack moet bieden, met zelfs een Monkey-Chin Up Bar erbij. Het HD-2 Rack is een stuk robuuster en stabieler maar ook een stuk duurder. Je zult dus zelf even moeten inschatten wat voor jou het best geschikt is.

Als je 5x per week traint lijkt me dat relatief serieus, dan kun je met het oog op de toekomst misschien het beste kiezen voor het wat uitgebreidere HD-2 Rack.

Beste Fitness Seller, ik heb vorige week de barbarian lat pulley optie bestelt via email. weten jullie ongeveer de levertijd van de pulley? Kan niet wachten om hem op me cage te monteren :D

• #5.166
Beste Fitness Seller, ik heb vorige week de barbarian lat pulley optie bestelt via email. weten jullie ongeveer de levertijd van de pulley? Kan niet wachten om hem op me cage te monteren :D
Als het goed is krijgen wij volgende week de nieuwe levering binnen!

Wanneer komen de heavy duty flat bench, de heavy duty dip belt en de lock jaw pro collars weer binnen?

Al enige update over de 5 kg schijven en de eco zwarte halter?

• #5.169
Wanneer komen de heavy duty flat bench, de heavy duty dip belt en de lock jaw pro collars weer binnen?
Heavy Duty deze week. Lock-Jaw volgende week hoop ik, anders binnen twee weken.

Op de Flat Bench zijn overigens al erg veel pre-orders, ik weet niet of er daar veel van beschikbaar zullen blijven.

Al enige update over de 5 kg schijven en de eco zwarte halter?
Welke 5 kg gewichten bedoel je? De ECO dumbbellstangen zijn nog altijd niet binnen, ze ontbraken bij de zending waar ze bij hadden moeten zitten. Momenteel is er dus nog geen duidelijke levertijd.

• #5.171
Deze: http://www.fitness-seller.nl/rubberen-olympische-grip-halterschijven/

Er moesten nog 4 schijven nageleverd worden omdat deze tijdens mijn bestelling uit voorraad waren... Enig idee wanneer deze aankomen?
Die zijn weer leverbaar. Moeten er nog andere artikelen worden nageleverd? Dan zullen die er waarschijnlijk nog niet zijn.

Neem anders even contact op met de klantenservice, zij kunnen dat allemaal precies nakijken als je ook je bestelnummer geeft.

zijn wel goeie dingen want een maat van mij heeft ook een set gehaald is goed om mee te trainen

Beste,

een halter, van 30mm & 50mm: Waar zit het verschil?

30mm: is de gehele bar dunner dan 50mm _ Of alleen het deel waar je je gewichten aan hangt?

Wanneer is het HD-2 Rack weer leverbaar?

Beide Heavy Duty Power Racks worden over circa vier weken (eind februari) verwacht.

Oké, als ik hem deze week bestel samen met nog een aantal andere spullen, heb ik hem dan voor 1 maart binnen? 1 maart loopt namelijk mijn abbo af en moet ik thuis gaan trainen..

• #5.178
Oké, als ik hem deze week bestel samen met nog een aantal andere spullen, heb ik hem dan voor 1 maart binnen? 1 maart loopt namelijk mijn abbo af en moet ik thuis gaan trainen..
Dat kan ik niet garanderen. Zoals ik al zei wordt de levering over circa vier weken verwacht maar dat duurt nog zo lang dat vertraging nog niet uit te sluiten is!

Toch maar het rack meegenomen bij mn bestelling! Nr is 100128882.

Terug
Naar boven