- Waardering
- 2.701
Thanks, nu afwachten geblazenToch maar het rack meegenomen bij mn bestelling! Nr is 100128882.
Hoop dat de beide racks snel weer uit voorraad leverbaar zijn!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks, nu afwachten geblazenToch maar het rack meegenomen bij mn bestelling! Nr is 100128882.
Hoop dat de beide racks snel weer uit voorraad leverbaar zijn!De 30 mm setjes verkopen allemaal goed, vooral met de wat grotere sets kun je natuurlijk erg goed vooruit! Rubber zou ik zeker aanraden voor thuisgebruik, dat is een stuk prettiger qua geluidsoverlast en ook beter voor de vloer (afhankelijk waar je traint).FS,
Ik wil een halter setje aanschaffen voor mijn broertje, en kwam hier op uit:
http://www.fitness-seller.nl/rubberen-complete-set-108kg/
Hoe staat deze in de verkoop? Beetje goede referenties? En is de grip breedte breed genoeg voor squats/benchpress etc. aangezien de bar maar 170cm is (en ik alleen ervaring heb met 220cm)
En hoe groot is het verschil kwa dikte tussen rubber en gietijzer? Ik bedoel, het aantal schijven dat ik er op kan loaden.
mvg
Dat moet je voor jezelf bepalen, dat verschilt van persoon tot persoon. Ik weet bijvoorbeeld niet hoe moeilijk of gemakkelijk normale pullups jou afgaan. Sowieso heb je voor verschillende oefeningen vaak andere bands nodig.http://www.fitness-seller.nl/power-bands/
Ik zou er één of meer willen kopen voor pull throughs, band pull aparts, single leg romanian DL, ... Allerlei mobility work. Maar ook voor assisted pullups. Welke heb ik dan nodig? Weet niet goed wat ik me moet voorstellen bij de gespecifieerde weerstanden. Die rode en zwarte bvb, zijn die belachelijk licht of vergis ik me schromelijk? Of moet ik naar de zwaarste gaan? Of zwart/groen/oranje omdat ze toch overlappen? Zijn er geen package deals op deze?
De 30 mm setjes verkopen allemaal goed, vooral met de wat grotere sets kun je natuurlijk erg goed vooruit! Rubber zou ik zeker aanraden voor thuisgebruik, dat is een stuk prettiger qua geluidsoverlast en ook beter voor de vloer (afhankelijk waar je traint).
De greepbreedte van de halterstang is circa 126 cm, ruim voldoende dus en slechts een paar cm minder dan een 220 cm stang.
De specificaties van de gietijzeren en rubberen gewichten kun je op de betreffende productpagina's:
http://www.fitness-seller.nl/gietijzeren-standaard-halterschijven/
http://www.fitness-seller.nl/rubberen-standaard-halterschijven/
dankjewel voor je reactie, en hoe zit het met de dikte van de schijven? is rubber dikker dan gietijzer bij 30mm? aangezien ik niet beperkt wil zijn aan een X aantal schijven.
bvd
Staat allemaal bij 'specificatie's' als je bij de betreffende schijven kijkt.
Thanks, gelukkig is het naar tevredenheid opgelost! Veel plezier met trainen!Tijdje terug (rond oud en nieuw) een barbell besteld, deze was niet op voorraad (stond wel op de website maar ik kan me voorstellen dat er soms een foutje inzit). Vanuit fitness-seller kwam de suggestie om een andere barbell te bestellen, een barbell die achteraf gezien zelfs beter was dan degene die ik eerst wilde hebben.
Ik heb ook straps en handschoenen besteld, beide kwamen netjes op tijd binnen.
Ik zal zeker bij jullie blijven bestellen, ook omdat jullie in ieder geval de ballen hebben om online publiek contact te houden met jullie klanten.
Omdat, als je geen goede service levert, zo'n idee enorm zou kunnen backfiren.
Heb je zonder opbouwhandleiding gewerkt dan? Je kunt de opbouwhandleiding van de Lat Pulley Option HIER downloaden (PDF-formaat).Deze week mijn pulley voor me barbarian power cage netjes geleverd gekregen. alles mooi in elkaar gestoken en geschroeft, maar ik snap gewoon echt niet hoe ik die kabels en katrollen moet installeren...kan er mij iemand helpen en vertellen welke kabel waar moet vast gemaakt worden?
Heb je zonder opbouwhandleiding gewerkt dan? Je kunt de opbouwhandleiding van de Lat Pulley Option HIER downloaden (PDF-formaat).
Op pagina 24 staat een tekening met de correcte montage van de kabels.
Heb je zonder opbouwhandleiding gewerkt dan? Je kunt de opbouwhandleiding van de Lat Pulley Option HIER downloaden (PDF-formaat).
Op pagina 24 staat een tekening met de correcte montage van de kabels.
Ik verwacht dat de ECO dumbbells deze week of volgende week weer binnenkomen.Wanneer zijn de eco olympic dumbbell stangen weer beschikbaar?
Kan ik eventueel geld terug krijgen als deze me niet bevallen ivm afglijden veersluiters? Wil ze voor dumbbelldrukken gaan gebruiken.
Ik heb nog niet eerder van klanten gehoord dat de opbouwhandleiding van dit toestel onduidelijk is, er is natuurlijk wel wat technisch inzicht vereist. In dit geval klinkt het echter eerder als een fabricagefout, want het verbindingsstuk is natuurlijk zo gemaakt dat de kabel en de schroef (die normaal gesproken wel zeshoekig is) gewoon erdoorheen passen.Nu had ik ook mijn Lat Pulley Option ontvangen maar toen ik deze in elkaar wilde zetten, kwam ik meermaals in de problemen met de handleiding die niet zo logisch was.
Ik heb de pulley nu volledig opgebouwd, maar ik denk dat de fabrikant even zal moeten kijken naar de handleiding en de onderdelen, want zo kan dit toch gewoon niet.
mvg
Jouw e-mail is van gisteravond dus ik ga ervan uit dat deze vanmiddag door de klantenservice beantwoord wordt, even geduld aub...Zouden jullie even mijn mailtje willen checken, order #100127698![]()
Als er haast bij is kun je overigens het beste gewoon even bellen met de klantenservice, dit topic wordt natuurlijk niet elk moment van de dag constant in de gaten gehouden!