Akuma2000
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Barbarian Power Cage is in ieder geval direct uit voorraad leverbaar dus dat moet lukkenOk thanks voor de reactie!
Door zolang niet trainen is er endorfine tekort, sta te popelen om weer te trainen maar dan in mijn eigen gym![]()
Ik zal de klantenservice nogmaals attenderen op je e-mail, je kunt vanmiddag een reactie verwachten!Allemaal op voorraad, als je direct via iDEAL betaalt kan de bestelling eventueel vandaag nog de deur uit!hallo
zijn de powerbands allemaal in vooraad?
en hoelang duurt het tussen betalen versturen.
heb ik ze deze week nog?
gr.kobus
Dat kan nog wel een paar weken duren, ontzettend veel pre-orders!Wanneer verwachten jullie weer de Bumper Plates van 5 en 10 kg binnen te krijgen?
Dat kan nog wel een paar weken duren, ontzettend veel pre-orders!

ok dan.Allemaal op voorraad, als je direct via iDEAL betaalt kan de bestelling eventueel vandaag nog de deur uit!
De vraag naar Bumpers is de afgelopen zes weken ontzettend gestegen, dat hadden we niet voorzienMaby een signaal voor jullie om ze beter op stock te gaan houden?![]()
Er komen binnenkort echter genoeg binnen!Ik heb nog niet eerder van klanten gehoord dat de opbouwhandleiding van dit toestel onduidelijk is, er is natuurlijk wel wat technisch inzicht vereist. In dit geval klinkt het echter eerder als een fabricagefout, want het verbindingsstuk is natuurlijk zo gemaakt dat de kabel en de schroef (die normaal gesproken wel zeshoekig is) gewoon erdoorheen passen.
Je kunt in dat soort situaties beter eerst even contact met ons opnemen in plaats van zelf onderdelen aan te passen en te vijlen! In ieder geval goed om te horen dat je de machine alsnog volledig hebt opgebouwd. Heb je de ronde schroef wel goed kunnen vastzetten?

Beste Fitness-Seller,
Ik heb jullie gekleurde olympische schijven en er zit enorm veel speling in. Met rows en deadliften is dit behoorlijk irritant, een beetje speling maak niet veel uit maar met deze schijven is het wel heel erg. Is dit normaal of zijn er sluiters die hier beter voor werken (Ik gebruik zelf veersluiters)?
En iemand misschien met hetzelfde probleem? Ik zou dit graag willen weten.
Ik heb even foto's gemaakt, 2 foto's van zelfde standpunt derrest spreekt voor zich neem ik aan.
![]()
![]()
![]()
Dat is inderdaad normaal bij deze halterschijven omdat de metalen binnenring afgeronde kanten heeft. Hierdoor zijn de halterschijven een stuk makkelijker op de barbell te plaatsen en eraf te halen maar wanneer je dan een of twee losse halterschijven erop hebt liggen kunnen deze inderdaad kantelen als deze niet goed vastgezet zijn!Beste Fitness-Seller,
Ik heb jullie gekleurde olympische schijven en er zit enorm veel speling in. Met rows en deadliften is dit behoorlijk irritant, een beetje speling maak niet veel uit maar met deze schijven is het wel heel erg. Is dit normaal of zijn er sluiters die hier beter voor werken (Ik gebruik zelf veersluiters)?
En iemand misschien met hetzelfde probleem? Ik zou dit graag willen weten.
Ik heb even foto's gemaakt, 2 foto's van zelfde standpunt derrest spreekt voor zich neem ik aan.
Het is inderdaad mogelijk dat de veersluitingen niet sterk genoeg zijn, je zou zoals Zeromuch al aangeeft eens kunnen kijken naar Lock-Jaw Collars. Wij krijgen begin maart ook de nieuwe Lock-Jaw ELITE Collars binnen!Zoals gezegd zijn die allemaal direct uit voorraad leverbaar, als de betaling al is gedaan zal de bestelling vandaag de deur uit gaan!goedemorgen
me neef heeft gisteravond de banden voor me besteld.
gaan ze vandaag met de post?
Dat is inderdaad normaal bij deze halterschijven omdat de metalen binnenring afgeronde kanten heeft. Hierdoor zijn de halterschijven een stuk makkelijker op de barbell te plaatsen en eraf te halen maar wanneer je dan een of twee losse halterschijven erop hebt liggen kunnen deze inderdaad kantelen als deze niet goed vastgezet zijn!Het is inderdaad mogelijk dat de veersluitingen niet sterk genoeg zijn, je zou zoals Zeromuch al aangeeft eens kunnen kijken naar Lock-Jaw Collars. Wij krijgen begin maart ook de nieuwe Lock-Jaw ELITE Collars binnen!
Als je echt ontevreden bent hierover mag je de halterschijven retourneren. Ik kan helaas geen nieuwe exemplaren van deze halterschijven aanbieden omdat alle gewichten van dit type de afgeronde binnenringen hebben.

Absoluut, de Lock-Jaw Collars hebben een vele malen sterkere sluitkracht dan gewone veersluitingenNaja het is irritant maar niet erg. Later kan ik inderdaad die dure sluitingen kopen met die blijven ze dus strak staan? anders ga ik echt geen 40 euro voor een paar sluitingen betalen.
Ik wacht dan even tot begin maart moet toch zoiezo even wachten want heb er nu toch geen geld voor..
Verder ben ik heel erg tevreden over de schijven dus zal ze niet retourneren haha. Vooral dat ze zo dun zijn is ideaal omdat ik met een 180cm stang train ivm ruimte (Kan zo toch flink laden).
Vaster zetten gaat echt niet dus veersluiters werkt gewoon prut samen met deze schijven.![]()

Absoluut, de Lock-Jaw Collars hebben een vele malen sterkere sluitkracht dan gewone veersluitingen![]()
.Zo lang je de halterstang niet gaat laat vallen van grote hoogtes (bumper plate workouts) voldoen de normale Lock-Jaw Collars voor bankdrukken en squats en dergelijke prima! Die zijn wat goedkoper dan de PRO en ELITE uitvoering en zijn gewoon direct uit voorraad leverbaar.Ok dan even wachten tot ik er geld voor heb want het is niet dringend natuurlijk. En even kijken naar die Elite, meer keus dus even kijken welke ik wil dan. Vind het wel heel veel geld voor sluitingen maar als die echt zo goed werken is het zeker wel waard.
Zo lang je de halterstang niet gaat laat vallen van grote hoogtes (bumper plate workouts) voldoen de normale Lock-Jaw Collars voor bankdrukken en squats en dergelijke prima! Die zijn wat goedkoper dan de PRO en ELITE uitvoering en zijn gewoon direct uit voorraad leverbaar.
De PRO uitvoering heeft een extra veiligheidsvergrendeling die ervoor zorgt dat de sluiting niet kan openspringen, dat is alleen nodig wanneer je de halterstang vaak neergooit. De nieuwe ELITE uitvoering is gemaakt van staal, voor nog meer duurzaamheid bij de meest intensieve trainingen!
Daarvoor zijn de gewone Lock-Jaw Collars ook prima geschikt. Zoals gezegd is het enige verschil van de PRO Collars dat deze een extra vergrendeling hebben om te voorkomen dat de sluitingen openspringen wanneer je de halterstang vaak laat vallen. Je kunt natuurlijk ook de PRO Collars aanschaffen als je er zeker van wilt zijn dat dit nooit kan gebeuren!Squats en bankdrukken etc. werken veersluiters gewoon goed het gaat echt om oefeningen als pendlay row en deadlifts.