AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Goedeavond Fitness Seller,

Afgelopen week werd m'n EZ-stang geleverd met 2 klemmen, echter zijn de klemmen te groot, aangezien ze niet eens erom klemmen!
Verder passen m'n 30mm schijven niet aan beide kanten erop, 1 kant v/d stang is dikker ?!

Complimenten voor de snelle service, desondanks jullie in een verhuizing zitten!!

Groetjes,

Mike

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
wanneer komt die dipbelt weer binnen?
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p329_Barbarian-Dipping-Belt.html
wordt een beetje aggressief van dumbbells die tussen me poten vandaan op de grond vallen :P
Wegens problemen bij onze leverancier zal het waarschijnlijk nog één of zelfs twee maanden duren voordat wij de dip belt weer kunnen leveren :(

Afgelopen week werd m'n EZ-stang geleverd met 2 klemmen, echter zijn de klemmen te groot, aangezien ze niet eens erom klemmen!
Verder passen m'n 30mm schijven niet aan beide kanten erop, 1 kant v/d stang is dikker ?!

Complimenten voor de snelle service, desondanks jullie in een verhuizing zitten!!
Klinkt als een fabricagefout. Één kant van de stang is dus dikker dan 30mm, maar de veersluitingen passen daar zelfs niet op?

In ieder geval zal ik de stang en de sluitingen laten ophalen, je ontvangt dan zo snel mogelijk een nieuw exemplaar – details via PM.

Laatst bewerkt:
Wat kan je mij aanraden qua straps?:) (vind het niet direct op de site ofwel heb ik weer te vlug gekeken:s)

Ik heb de Barbarian Power Straps. Ik heb ze nog maar pas, maar ik ben er zeer over te spreken. Zo kunnen kleine dingen toch een grote bijdrage leveren aan je workout...

Heb ze net besteld, ben benieuwd:)

Vrijdag besteld, dinsdag bezorgt!
Goed gedaan Marvin, thanks.

En vandaag alweer stuk..:(
Na het trainen bij het afdoen van de rechter handschoen scheurde het leer compleet af van de elastische band, het is boven de stiksels gescheurd dus echt in het leer.
Het viel me bij de eerste keer aandoen al op dat dat leer op die plaats zo dun was, voor de rest zijn de materialen prima geschikt voor de functie.

zware gewichten en handschoentjes gaan niet lang samen imo

Ik heb m'n spul binnen sinds vrijdag. Bedankt Fitness Seller!!

Zijn er alweer kettle bells leverbaar? En is het mogelijk dat jullie aan body armors komen. Gewoon een vest waar jezelf gewichtjes in kan doen? Hopelijk kan je me pmen op me vraag.

Bedankt/

En vandaag alweer stuk..:(
Na het trainen bij het afdoen van de rechter handschoen scheurde het leer compleet af van de elastische band, het is boven de stiksels gescheurd dus echt in het leer.
Het viel me bij de eerste keer aandoen al op dat dat leer op die plaats zo dun was, voor de rest zijn de materialen prima geschikt voor de functie.
Hmm, als het leer zelf echt gescheurd is heb je waarschijnlijk een exemplaar met slecht leer ontvangen. Ik zal morgen een nieuw setje sturen. Was de maat overigens wel goed?

Zijn er alweer kettle bells leverbaar? En is het mogelijk dat jullie aan body armors komen.
We hebben op dit moment geen plannen om body vesten in het assortiment op te nemen.

De Classic Kettlebells zijn zoals het er nu uitziet over een week of twee weer allemaal leverbaar – hou deze pagina in de gaten!

<hr>
***** ATTENTIE *****

Vanaf nu worden alle nieuws, updates en aankondigingen betreffende onze shop op ons [Link niet meer beschikbaar] hier op DBB gepost! :cool:

Het blog is daarvoor geschikter dan dit forumtopic aangezien de betreffende posts en reacties dan gegroepeerd blijven en aankondigingen niet snel verdwijnen in een stortvloed van vragen of andere reacties – zoals in dit forumtopic wel het geval is. Belangrijke aankondigingen zullen wel ook nog in dit topic gepost worden, aangezien waarschijnlijk niet iedereen het blog in de gaten zal houden (ondanks de optie om op het blog te abonneren :p).

Vragen en dergelijke kunnen natuurlijk gewoon via dit topic gesteld blijven worden!

Abonneer je nu op het Fitness-Seller.nl Blog om automatisch ingelicht te worden over updates en nieuwe aankondigingen!

[Link niet meer beschikbaar]

Bij dat halfrack. Zit daar dat row (op een stuur lijkende ding) bij?
En kun je dan kiezen tussen 30 en 50mm ofso?

Lijkt me een geweldige uitbreiding voor mn home gym.

Bij dat halfrack. Zit daar dat row (op een stuur lijkende ding) bij?
En kun je dan kiezen tussen 30 en 50mm ofso?

Lijkt me een geweldige uitbreiding voor mn home gym.
Jup, de T-bar row adapter en de beide grepen zijn bij het Half-Rack inbegrepen (dus geschikt voor 30mm en 50mm halterstangen)!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kan je deze ook zo bestellen?

Kan je deze ook zo bestellen?
Uiteindelijk is het de bedoeling dat je die inderdaad ook lost kunt bestellen, zowel de T-bar row adapter als de grepen, dit kan echter nog wel een maandje of drie duren :(

Vooralsnog enkel in combinatie met het Half-Rack!

Dan wacht ik nog wel enkele maanden, ik hoor het wel wanneer het mogelijk is!

Vandaag m'n bestelling binnen gekregen.

1x Barbarian wrist bandage
1x Barbarian power-lift straps
1x Barbarian grip pads

Helaas had ik 2x Barbarian grip pads besteld en ook ervoor betaald, maar 1 setje maar ontvangen...

Terug
Naar boven