MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

bank drukken gaat voortreffelijk....geen enkel probleem.

Zeer interessant en gemakkelijk door dit gunrack.

Ziet er goed uit man!

heb weekje geleden barbarian powerrack+halterset+bankje besteld en ik wacht met smart :D kan niet wachten hehe :D

gelijk maar wat vragen...weet iemand hoe ik kan gaan dippen in een barbarian powerrack of dat er een los toestel te koop is?...van die hendels in een broze muur is geen optie helaas

heb weekje geleden barbarian powerrack+halterset+bankje besteld en ik wacht met smart :D kan niet wachten hehe :D

gelijk maar wat vragen...weet iemand hoe ik kan gaan dippen in een barbarian powerrack of dat er een los toestel te koop is?...van die hendels in een broze muur is geen optie helaas

2 barbells op de safety's leggen en je kan gaan dippen. Kheb het op mijn powerrack geprobeerd en het is het stabielste diprack dat ik al gebruikt heb.

zo?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ok zal dat proberen, heb alleen maar 1 barbell, nog effe stuk ijzer zoeken :D

Gisteren mijn halter binnengekregen ... thanksie !

Ik ook mijn halters en gewichten binnen! ;)

trouwens de sluitingen werken (tot op zekere hoogte) prima op schroefdraad 30mm!!!
Alleen met squat/deadlift zal ik dit niet toepassen wegens het nodige risico wat ik dan neem maar verder wel blij dat ik er direct 4 heb besteld!

Net bestelling gedaan :)

Enig idee wanneer ik het pakketje kan verwachten? Er zit wel een kb bij die medio juni leverbaar is.

gr, roy

gisteren ook een kb besteld die pas medio juni weer leverbaar is.
zou ik deze voor 18juni kunnen verwachten of is dat wat te hoopvol?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Net bestelling gedaan :)

Enig idee wanneer ik het pakketje kan verwachten? Er zit wel een kb bij die medio juni leverbaar is.

gr, roy
Misschien ontvang je de bestelling deze week nog, we liggen aan het einde van deze week in ieder geval weer helemaal terug op schema!

Die ene kettlebell wordt natuurlijk nageleverd.

gisten ook een kb besteld die pas medio juni weer leverbaar is.
zou ik deze voor 18juni kunnen verwachten of is dat wat te hoopvol?
Dat durf ik nu nog niet te garanderen.. het is altijd afwachten met deze leveringen, soms ontstaan op het laatste moment nog vertragingen!

zoooo net om 13:45 kwam de bezorger met zijn volgeladen pellet, alles uitpakken was een echte cardio-workout met ook ongeveer 10 sprintjes naar de dichtsbijzijnde container :P Vind het trouwens snel bezorgd zeg, had verwacht pas ergens volgende week en check mijn e-mail weining dus had die status;verzonden van gister gemist. Powerrack / barbell / ez-bar / schijven / bankje :D straks knutselen

had trouwens bestelling gedaan op vrijdag 23 mei, dus 12 dagen later is het binnen

vandaag ook telefoon gekregen dat morgen mijn bestelling geleverd wordt. ze leveren enkel tijdens de werkuren blijkbaar, dat is dan jammer voor de rug van mijn onderbuurvrouw :D

Vanmiddag spullen gekregen.
Er was niet gebeld maar mijn pa was thuis
netjes verpakt dus ik ben tevreden.

Edit, he shit.. gisteravond laat kwam ik er toch achter dat en het magnesium niet op de bon stond en niet mee was geleverd:(

Laatst bewerkt:
mijn schijven zijn aangekomen, dik in orde
bedankt ;)

dat bankje was echt even puzzellen en stootte nog met die stalen onderkant tegen me pols :mad: maar goed....dat was 2 dagen geleden dan.
Nu net ook het barbarian Powerrack in elkaar gezet, wow wat een goed massief stevig ding zeg. Ik werd er schijnbaar gewoon door empowered want mijn bankdruk pr was 4 x 70, 2 weken geleden gezet, toen vorige week kreeg ik net aan 3 x 70 omhoog :( en nu net ga ik effe uitproberen en ik druk 7 x 70 en 3 x 75 :D. Bedankt fitness-seller :kiss:

• Topic Starter Topic Starter
Nu net ook het barbarian Powerrack in elkaar gezet, wow wat een goed massief stevig ding zeg. Ik werd er schijnbaar gewoon door empowered want mijn bankdruk pr was 4 x 70, 2 weken geleden gezet, toen vorige week kreeg ik net aan 3 x 70 omhoog :( en nu net ga ik effe uitproberen en ik druk 7 x 70 en 3 x 75 :D. Bedankt fitness-seller :kiss:
Haha, dat is nog eens marketing!

"Met onze Barbarian Line apparatuur krijgt u onmiddelijk dubbel zoveel kracht!" ;)

De Barbarian Power Cage is inderdaad HUGE! Ik zou zeggen schrijf er een mooie review over zodra je er uitgebreid mee hebt getraind! :yes:

Terug
Naar boven