blasmusik
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb weekje geleden barbarian powerrack+halterset+bankje besteld en ik wacht met smartkan niet wachten hehe
gelijk maar wat vragen...weet iemand hoe ik kan gaan dippen in een barbarian powerrack of dat er een los toestel te koop is?...van die hendels in een broze muur is geen optie helaas
zo?heb weekje geleden barbarian powerrack+halterset+bankje besteld en ik wacht met smartkan niet wachten hehe
gelijk maar wat vragen...weet iemand hoe ik kan gaan dippen in een barbarian powerrack of dat er een los toestel te koop is?...van die hendels in een broze muur is geen optie helaas
Heb de driedubbeleklittebandhandschoenen besteld, maat XL graag![]()
Misschien ontvang je de bestelling deze week nog, we liggen aan het einde van deze week in ieder geval weer helemaal terug op schema!Net bestelling gedaan
Enig idee wanneer ik het pakketje kan verwachten? Er zit wel een kb bij die medio juni leverbaar is.
gr, roy
Dat durf ik nu nog niet te garanderen.. het is altijd afwachten met deze leveringen, soms ontstaan op het laatste moment nog vertragingen!gisten ook een kb besteld die pas medio juni weer leverbaar is.
zou ik deze voor 18juni kunnen verwachten of is dat wat te hoopvol?
Vind het trouwens snel bezorgd zeg, had verwacht pas ergens volgende week en check mijn e-mail weining dus had die status;verzonden van gister gemist. Powerrack / barbell / ez-bar / schijven / bankje
straks knutselen
maar goed....dat was 2 dagen geleden dan.
en nu net ga ik effe uitproberen en ik druk 7 x 70 en 3 x 75
. Bedankt fitness-seller 
Haha, dat is nog eens marketing!Nu net ook het barbarian Powerrack in elkaar gezet, wow wat een goed massief stevig ding zeg. Ik werd er schijnbaar gewoon door empowered want mijn bankdruk pr was 4 x 70, 2 weken geleden gezet, toen vorige week kreeg ik net aan 3 x 70 omhoogen nu net ga ik effe uitproberen en ik druk 7 x 70 en 3 x 75
. Bedankt fitness-seller
![]()