AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Beste FS of mensen met ervaring,ik vroeg mij af of de powertec leg press accessoire ook met 1 been individueel gebruikt kan worden :) de belastbaarheid is met 135kg zeker indrukwekkend te noemen maar je benen hebben ook behoorlijk wat gewicht nodig als je eenmaal wat gevorderd bent.Met 1 been kom je op 135kg per been wat meer perspectief bied op de lange termijn.Heeft iemand hier ervaring mee? De zwaarder belastbare leg press machines zijn zo te zien qua prijs een stuk duurder.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.222
Beste FS of mensen met ervaring,ik vroeg mij af of de powertec leg press accessoire ook met 1 been individueel gebruikt kan worden :) de belastbaarheid is met 135kg zeker indrukwekkend te noemen maar je benen hebben ook behoorlijk wat gewicht nodig als je eenmaal wat gevorderd bent.Met 1 been kom je op 135kg per been wat meer perspectief bied op de lange termijn.Heeft iemand hier ervaring mee? De zwaarder belastbare leg press machines zijn zo te zien qua prijs een stuk duurder.
Dat zou ik niet aanraden, dit accessoire is ontworpen om met twee benen te gebruiken. Ik denk niet dat het de stabiliteit van de constructie ten goede komt als je met slechts één been aan één kant van de constructie gaat duwen. Daarnaast betreft het een accessoire en geen apart toestel, je zult met een accessoire helaas vrijwel altijd inleveren aan functionaliteit en stabiliteit ten opzichte van een apart toestel.

De powerbanden zijn echt top.
had spierpijn van deadliften gister in de onderrug.
is helemaal weg.
ga er dikke schik mee hebben.
en is dikke aanrader voor active recovery.

Zit er mij echt vrij nutteloos uit imo (die accessoire)

Mijn bestelling 100128013 staat nu al vijf weken op 'bezig met verwerken'.
Is me toch NET iets te lang hoor.

Ik zit net op jullie site te surfen.
Wat bands in mijn winkelmandje geknikkerd.
Zie ik dit staan:

Verzending en afhandeling (Verzenden - Verzenden) € 28,90

Serieus? Bijna dertig euro aan verzenden/afhandeling? Dafuq? ???

Zie ik dit staan:

Ja, hoe hoger de ordewaarde, hoe hoger de vezendkosten, ongeacht het gewicht. Ik heb daar ook wel eens wat dingen willen kopen, en toen waren verzendkosten bijna 50 euro. Daar heb ik toen ook maar van afgezien. :rolleyes:

Ja, hoe hoger de ordewaarde, hoe hoger de vezendkosten, ongeacht het gewicht. Ik heb daar ook wel eens wat dingen willen kopen, en toen waren verzendkosten bijna 50 euro. Daar heb ik toen ook maar van afgezien. :rolleyes:

Ja echt raar, kan me voorstellen dat zware gewichten en dergelijke veel verzendkosten met zich mee brengen. Maar wat rubber bands wegen toch geen drol?

Wat is het verschil tussen een barbell met naaldlager en kogellager?
Zouden jullie ook mijn emailadres van men account kunnen veranderen? Ik ben namelijk mijn paswoord vergeten en ik ben al lang van provider veranderd waardoor het huidige emailadres dat het account gebruikt niet meer bestaat, en ik dus geen paswoord kan opvragen.

Zie ik dit staan:

Koste mij 6 of 7 euro verzendkosten.
Werd met DPD of zo verstuurt.
lijkt me niet kloppen voor aleen banden.

• #5.231
Mijn bestelling 100128013 staat nu al vijf weken op 'bezig met verwerken'.
Is me toch NET iets te lang hoor.
De door jou bestelde 5 kg halterschijven zijn helaas nog steeds niet leverbaar. Misschien kun je beter andere gewichten kiezen die wel op voorraad zijn, dan kan de bestelling wel al verzonden worden! Als je de bestelling wil aanpassen of eventueel wil annuleren kun je een e-mail sturen naar de klantenservice.

De verzendkosten zijn helaas inderdaad niet altijd evenredig met de bestelde artikelen, in veel gevallen leggen wij echter nog toe op de verzendkosten (de meeste bestellingen zijn zware palletzendingen). We zijn in ieder geval wel al een tijdje bezig met een nieuw systeem voor verzendkosten maar daar komt helaas nogal veel bij kijken, ik hoop dat dit binnen enkele weken geïmplementeerd kan worden! Stuur voor nu even een e-mail naar de klantenservice met wat je precies wilt bestellen, dan bekijken zij even hoe het zit met de verzendkosten. Indien het inderdaad alleen wat Power Bands betreft kan er waarschijnlijk wel wat geregeld worden.

Wat is het verschil tussen een barbell met naaldlager en kogellager?
Zouden jullie ook mijn emailadres van men account kunnen veranderen? Ik ben namelijk mijn paswoord vergeten en ik ben al lang van provider veranderd waardoor het huidige emailadres dat het account gebruikt niet meer bestaat, en ik dus geen paswoord kan opvragen.
Het verschil is het type lagering: de naaldlagering is wat hoger belastbaar maar in de praktijk zul je geen verschil merken en is de kwaliteit en snelheid van beide lagers erg goed.

Stuur even een privébericht met je naam en je oude en nieuwe e-mailadres, dan zal ik de gegevens aanpassen in ons systeem.

Enig idee wanneer bestelling 100128882 word verzonden?

Oa een Barbarian Bicep bankje en Barbarian Lat Pulley zit erbij, nu zie ik dat hier weer bij staat 'niet leverbaar', is dat echter ook voor mij van belang?

Graag hoor ik dit!

Mvg

Laatst bewerkt:
zou het niet beter zijn om de verzendkosten op basis van kilo's te hanteren en niet op basis van prijs?

• #5.234
Enig idee wanneer bestelling 100128882 word verzonden?

Oa een Barbarian Bicep bankje en Barbarian Lat Pulley zit erbij, nu zie ik dat hier weer bij staat 'niet leverbaar', is dat echter ook voor mij van belang?

Graag hoor ik dit!

Mvg
Niet op voorraad betekent niet leverbaar, ook voor jou :p De levertijd voor deze bestelling is circa 2 weken, dat was volgens mij echter ook al aangegeven voordat je de bestelling liet aanpassen! Mits de toestellen dan allemaal op tijd zijn binnengekomen natuurlijk, anders even informeren bij de klantenservice voor actuele levertermijnen

zou het niet beter zijn om de verzendkosten op basis van kilo's te hanteren en niet op basis van prijs?
Daar zijn we nu ook mee bezig maar het gewicht is slechts één van de vele criteria waarop we moeten letten bij het verzenden van bestellingen.

Niet op voorraad betekent niet leverbaar, ook voor jou :p De levertijd voor deze bestelling is circa 2 weken, dat was volgens mij echter ook al aangegeven voordat je de bestelling liet aanpassen! Mits de toestellen dan allemaal op tijd zijn binnengekomen natuurlijk, anders even informeren bij de klantenservice voor actuele levertermijnen

Is inmiddels naar tevredenheid geregeld via mail, dank daardoor!

Laatst bewerkt:
Wanneer verwachten jullie dat de olympische halterstang van 152 cm weer leverbaar is?

• #5.238
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven