Beste FS of mensen met ervaring,ik vroeg mij af of de powertec leg press accessoire ook met 1 been individueel gebruikt kan worden
de belastbaarheid is met 135kg zeker indrukwekkend te noemen maar je benen hebben ook behoorlijk wat gewicht nodig als je eenmaal wat gevorderd bent.Met 1 been kom je op 135kg per been wat meer perspectief bied op de lange termijn.Heeft iemand hier ervaring mee? De zwaarder belastbare leg press machines zijn zo te zien qua prijs een stuk duurder.
de belastbaarheid is met 135kg zeker indrukwekkend te noemen maar je benen hebben ook behoorlijk wat gewicht nodig als je eenmaal wat gevorderd bent.Met 1 been kom je op 135kg per been wat meer perspectief bied op de lange termijn.Heeft iemand hier ervaring mee? De zwaarder belastbare leg press machines zijn zo te zien qua prijs een stuk duurder.

De levertijd voor deze bestelling is circa 2 weken, dat was volgens mij echter ook al aangegeven voordat je de bestelling liet aanpassen! Mits de toestellen dan allemaal op tijd zijn binnengekomen natuurlijk, anders even informeren bij de klantenservice voor actuele levertermijnen
Heb je de bestelling gisteravond nog geplaatst en betaald? Er zijn namelijk een aantal bestellingen binnengekomen dus deze halterstang is nu weer uitverkocht.