Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Dat lukt me helaas niet om 22:00 uur 's avonds ;) Heb je de bestelling gisteravond nog geplaatst en betaald? Er zijn namelijk een aantal bestellingen binnengekomen dus deze halterstang is nu weer uitverkocht.


Zucht, net te laat.

Ik heb hem besteld (100129471) samen met 4 andere items. 3 van de 5 zijn niet op voorraad. Hebben jullie echt zo'n kleine voorraad of heb ik gewoon pech?
 
Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.242
Zucht, net te laat.

Ik heb hem besteld (100129471) samen met 4 andere items. 3 van de 5 zijn niet op voorraad. Hebben jullie echt zo'n kleine voorraad of heb ik gewoon pech?
De halterstang en het springtouw zijn inderdaad niet op voorraad en de Lock-Jaw Elite Collars komen sowieso pas in maart binnen (zoals aangegeven op de website). Dat is een nieuw model en is bij ons als (een van de) eerste in Europa verkrijgbaar!

Wij hebben voor de meeste artikelen een ruime voorraad maar met meer dan duizend artikelen is er helaas altijd wel iets niet op voorraad :(
 
Enig idee wanneer de Heavy Duty rubberen olympische grip halterschijven weer op voorraad zijn?
 
Ik heb ondertussen 2 dagen geleden besteld, waaronder ook een halterstang. Al de producten waren op voorraad, en nu 2 dagen later krijg ik inééns een email dat ik 2 weken moet wachten omdat het niet op voorraad is, terwijl het DUIDELIJK wel op voorraad was op de site.

Ik heb 3x ofzo iets besteld bij jullie de voorbije jaren en elke keer moet ik wachten, echt elke keer... Dat jullie zeggen van de duizende artikelen dat het meeste op voorraad is is ook maar om iets te zeggen... Gebaseerd op mijn eigen ervaring en hetgeen ik enorm veel lees in dit topic hebben jullie constant problemen met voorraad, draai of keer het zoals je wil.

Dat bv een powercage of legpress niet altijd in stock is ok, maar zoals nu dat ik 2 weken moet wachten op een stomme halterstang van 1,5m? Dat is echt gewoon te belachelijk voor woorden. Nu heb je geluk dat er bij die bestelling een halter is waarvan ik er al 1 had van bij jullie (ik moet dezelfde terug hebben) want anders annuleerde ik gewoon mijn bestelling.

Het is btw niet de eerste keer dat ik iets bestel dat volgens de site voorradig is, en dan achteraf inééns niet meer blijkt te zijn, en daar word ik stilletjesaan een beetje woest van.

Jullie hebben een mooi assortiment en goed spul, maar kwa algemene klantenservice zijn jullie rechtuit de slechtste webshop waar ik ervaring mee heb, erg om te zeggen maar het is zo.
 
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.245
Enig idee wanneer de Heavy Duty rubberen olympische grip halterschijven weer op voorraad zijn?
Helaas geen levertermijn van bekend, zal nog enkele weken duren.

Ik heb ondertussen 2 dagen geleden besteld, waaronder ook een halterstang. Al de producten waren op voorraad, en nu 2 dagen later krijg ik inééns een email dat ik 2 weken moet wachten omdat het niet op voorraad is, terwijl het DUIDELIJK wel op voorraad was op de site.

Ik heb 3x ofzo iets besteld bij jullie de voorbije jaren en elke keer moet ik wachten, echt elke keer... Dat jullie zeggen van de duizende artikelen dat het meeste op voorraad is is ook maar om iets te zeggen... Gebaseerd op mijn eigen ervaring en hetgeen ik enorm veel lees in dit topic hebben jullie constant problemen met voorraad, draai of keer het zoals je wil.

Dat bv een powercage of legpress niet altijd in stock is ok, maar zoals nu dat ik 2 weken moet wachten op een stomme halterstang van 1,5m? Dat is echt gewoon te belachelijk voor woorden. Nu heb je geluk dat er bij die bestelling een halter is waarvan ik er al 1 had van bij jullie (ik moet dezelfde terug hebben) want anders annuleerde ik gewoon mijn bestelling.

Het is btw niet de eerste keer dat ik iets bestel dat volgens de site voorradig is, en dan achteraf inééns niet meer blijkt te zijn, en daar word ik stilletjesaan een beetje woest van.

Jullie hebben een mooi assortiment en goed spul, maar kwa algemene klantenservice zijn jullie rechtuit de slechtste webshop waar ik ervaring mee heb, erg om te zeggen maar het is zo.
Dat is jammer om te horen! Wij doen ons best de voorraad zo nauwkeurig mogelijk op peil te houden maar dat is helaas niet altijd even makkelijk omdat we vaak te maken krijgen met vertragingen die wij op voorhand ook niet kunnen voorzien (van andere leveranciers en fabrikanten).

Overigens heb je de bestelling gisteren in de namiddag geplaatst, niet al twee dagen geleden. Daarbij komt dat deze halterstang gistermiddag ook is uitverkocht - helaas kan dat gebeuren als meerdere mensen tegelijkertijd of in een korte tijd de laatste paar exemplaren bestellen. Je bent daar vandaag direct over ingelicht, ik kan er helaas niet meer van maken. Om dan direct slechtste webshop te roepen vind ik erg jammer, maar ik kan begrijpen dat je gefrustreerd bent. Zoals ik al aangaf hebben wij inderdaad zoveel producten dat er altijd wel iets niet op voorraad is, dat 99 van de 100 bestellingen echter wel direct uit voorraad verzonden worden lees je hier helaas inderdaad niet terug :)
 
Laatst bewerkt:
Ja de zwarte piet doorschuiven naar de leverancier zou ik ook doen... Als het dan toch geregeld te late leveringen zijn door leveranciers die dit veroorzaken, dan stel ik mij serieus vragen bij de overredingskracht van jullie manager.
Dat ik dan toch altijd wel iets heb dat niet in voorraad is, is dan toch wel altijd puur toeval zo blijkt. lol

Ik koop verschrikkelijk veel via internet en mijn slechtere ervaringen zijn onderhande met fitness seller ja. Ik ga er niet om liggen liegen. Ik koop dingen op voorraad en achteraf zijn ze niet meer in voorraad. Das 3x dat jullie mij dat flikken. Daar geraak ik frustreert van inderdaad.
 
Laatst bewerkt:
Kan het zijn dat m'n mailtje over het hoofd is gezien? Gisterenochtend verstuurd en nog altijd niets terug gehoord... Brecht Bulen ivm nalevering...

Grtz!
 
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.248
Ja de zwarte piet doorschuiven naar de leverancier zou ik ook doen... Als het dan toch geregeld te late leveringen zijn door leveranciers die dit veroorzaken, dan stel ik mij serieus vragen bij de overredingskracht van jullie manager.
Dat ik dan toch altijd wel iets heb dat niet in voorraad is, is dan toch wel altijd puur toeval zo blijkt. lol

Ik koop verschrikkelijk veel via internet en mijn mijn slechtere ervaringen zijn onderhande met fitness seller. Ik ga er niet om liggen liegen. Ik koop dingen op voorraad en achteraf zijn ze niet meer in voorraad. Daar geraak ik frustreert van inderdaad.
Ondanks dat het allemaal niet zo simpel ligt zoals jij het ongetwijfeld ziet, is je punt duidelijk.

Als je wil zal ik je bestelling annuleren en je betaling direct terugstorten, dan kun je vandaag nog terecht bij een andere aanbieder! Je mag natuurlijk ook wachten tot de halterstang bij ons weer leverbaar is.

Kan het zijn dat m'n mailtje over het hoofd is gezien? Gisterenochtend verstuurd en nog altijd niets terug gehoord... Brecht Bulen ivm nalevering...

Grtz!
Nee hoor, wij zijn deze week enkele dagen gesloten geweest dus het is erg druk momenteel. Ik zal mijn collega's er wel nog even op wijzen :)
 
Laatst bewerkt:
Ja de zwarte piet doorschuiven naar de leverancier zou ik ook doen... Als het dan toch geregeld te late leveringen zijn door leveranciers die dit veroorzaken, dan stel ik mij serieus vragen bij de overredingskracht van jullie manager.
Dat ik dan toch altijd wel iets heb dat niet in voorraad is, is dan toch wel altijd puur toeval zo blijkt. lol

Ik koop verschrikkelijk veel via internet en mijn slechtere ervaringen zijn onderhande met fitness seller ja. Ik ga er niet om liggen liegen. Ik koop dingen op voorraad en achteraf zijn ze niet meer in voorraad. Das 3x dat jullie mij dat flikken. Daar geraak ik frustreert van inderdaad.
Die nieuwe managers krijgen het nogal te verduren eh.

Jammer dat het niet zo goed ging met je bestelling. Jammer dat je het hen kwalijk neemt.

fitnesseller... zoiets basic als één halterstang daar moet je toch al sneller van bij bestellen vind ik dan bv. een minder gekocht artikel. Deze ervaring misschien aangeven als één knelpunt en dit opheffen door vlugger bij te bestellen. Bv. 2 stuks hoger gaan in de stock en als je stock daaraan zit bij bestellen.

een tip.
 
Laatst bewerkt:
Die nieuwe managers krijgen het nogal te verduren eh.

Jammer dat het niet zo goed ging met je bestelling. Jammer dat je het hen kwalijk neemt.

fitnesseller... zoiets basic als één halterstang daar moet je toch al sneller van bij bestellen vind ik dan bv. een minder gekocht artikel. Deze ervaring misschien aangeven als één knelpunt en dit opheffen door vlugger bij te bestellen. Bv. 2 stuks hoger gaan in de stock en als je stock daaraan zit bij bestellen.

een tip.

Deze tip had ik reeds ook al gegeven, neemt niet weg dat FS gewoon goed werk doet en heel dat "drama" rond hun klanten service versta ik ook niet goed, want hoeveel bedrijven nemen de moeite om om een forum hun klanten te woord te staan?

dus FS keep up the good work, ik ben tevreden over hun manier van klant gerichtheid, ja ze zouden een betere stock kunnen hanteren maar overal gezien is het gewoon een mooi bedrijf en niet zomaar een "webshopje!"
 
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.251
fitnesseller... zoiets basic als één halterstang daar moet je toch al sneller van bij bestellen vind ik dan bv. een minder gekocht artikel. Deze ervaring misschien aangeven als één knelpunt en dit opheffen door vlugger bij te bestellen. Bv. 2 stuks hoger gaan in de stock en als je stock daaraan zit bij bestellen.
Die ene basic halterstang is er niet één maar zijn al meer dan 50 verschillende halterstangen. Dan zijn er nog meer dan 20 soorten halterschijven, waarvan elke soort gemiddeld nog 10 verschillende gewichten heeft (van 0,5 tot 50 kg). Dat zijn slechts twee productgroepen dus dan heb ik het nog niet eens over de honderden andere artikelen in ons assortiment gehad! Even bijbestellen of gewoon wat meer voorraad neerleggen is helaas niet zo gemakkelijk als de meesten hier denken.

Een kleiner assortiment is natuurlijk veel makkelijker te beheren maar dan wordt er vast en zeker geklaagd over het gebrek aan keuze :p

Deze tip had ik reeds ook al gegeven, neemt niet weg dat FS gewoon goed werk doet en heel dat "drama" rond hun klanten service versta ik ook niet goed, want hoeveel bedrijven nemen de moeite om om een forum hun klanten te woord te staan?

dus FS keep up the good work, ik ben tevreden over hun manier van klant gerichtheid, ja ze zouden een betere stock kunnen hanteren maar overal gezien is het gewoon een mooi bedrijf en niet zomaar een "webshopje!"
Thanks, we blijven ons best doen! :)
 
Laatst bewerkt:
Die ene basic halterstang is er niet één maar zijn al meer dan 50 verschillende halterstangen. Dan zijn er nog meer dan 20 soorten halterschijven, waarvan elke soort gemiddeld nog 10 verschillende gewichten heeft (van 0,5 tot 50 kg). Dat zijn slechts twee productgroepen dus dan heb ik het nog niet eens over de honderden andere artikelen in ons assortiment gehad! Even bijbestellen of gewoon wat meer voorraad neerleggen is helaas niet zo gemakkelijk als de meesten hier denken.

Een kleiner assortiment is natuurlijk veel makkelijker te beheren maar dan wordt er vast en zeker geklaagd over het gebrek aan keuze :p


Thanks, we blijven ons best doen! :)
Ja en opslagplaats kost geld. En dan moet jullie prijs omhoog omwille van omstandigheden. Service is voor mij niet een eis als de prijs goed is! In ieder geval hoeft dat ook niet bij bv. een boel ijzer.
 
Het probleem is hier toch meer een website die niet klopt met de voorraad. Maw, als de website synchroon loopt met wat er daadwerkelijk aanwezig is, dan is er niets aan de hand. Dat moet toch wel te realiseren zijn, elke webshop kan dat.
 
Wanneer denken jullie dat de barbarian schijven terug binnenkomen?
 
Het probleem is hier toch meer een website die niet klopt met de voorraad. Maw, als de website synchroon loopt met wat er daadwerkelijk aanwezig is, dan is er niets aan de hand. Dat moet toch wel te realiseren zijn, elke webshop kan dat.

idd, online voorraad realtime bijhouden met de gemaakte bestellingen. zou geen probleem moeten zijn.
 
Helaas geen levertermijn van bekend, zal nog enkele weken duren.


Dat is jammer om te horen! Wij doen ons best de voorraad zo nauwkeurig mogelijk op peil te houden maar dat is helaas niet altijd even makkelijk omdat we vaak te maken krijgen met vertragingen die wij op voorhand ook niet kunnen voorzien (van andere leveranciers en fabrikanten).

Wat hebben vertragingen van fabrikanten hier nou mee te maken?

Als de voorraden zoals aangegeven op de website altijd zouden kloppen , is er niets aan de hand. Als er staat op voorraad, moet het op voorraad zijn, zo simpel is het.

Of laten jullie wanneer het artikel op is, maar dat jullie binnen een paar dagen aanvulling verwachten, de status op voorraad staan? Ja, dan ben je afhankelijk van andere leveranciers en fabrikanten, maar dan is de weergave m.b.t. voorraad niet eerlijk.

Persoonlijk vind ik het meestal geen ramp om even te wachten. Wel heb ik een enorme hekel aan wanneer er ergens staat dat het op voorraad is, en dat blijkt dan toch niet zo te zijn. Dan voel ik me bedonderd.
 
  • Like
Waarderingen: SynQ
over een tijdje heb ik ook wat spullen voor een homegym nodig
als ik dit hier zo lees is dat op dit moment niet echt positief.

ik ben ook een van die personen die zal kijken en/of bestellen een product wat op voorraad is
en dan is het zeker een domper als je een mail krijgt dat er toch NIET op voorraad blijkt te zijn.

dan betaal ik liever wat meer of rij een paar KM om ,om toch mijn product te verkrijgen. ipv te wachten op een online bestelling
 
:mier:

Serieus, heb jij wel eens een grote bestelling gedaan? Doe dat x 10 en kijk wat voor ruimte dat in beslag neemt. Het gaat hier nou eenmaal niet om een paar doosjes eieren. Hoe groter het artikel, des te meer ruimte het in neemt.

Als de fabrikant problemen heeft met de levertijd valt er weinig te doen, of denk je dat de mannen van FS na de fabriek gaat om het zelf met de aanhangwagen op te halen. :rolleyes:

Prima service, en je krijgt kwaliteit geleverd. Daar gaat het uiteindelijk om. :)
 
:mier:

Serieus, heb jij wel eens een grote bestelling gedaan? Doe dat x 10 en kijk wat voor ruimte dat in beslag neemt. Het gaat hier nou eenmaal niet om een paar doosjes eieren. Hoe groter het artikel, des te meer ruimte het in neemt.

Als de fabrikant problemen heeft met de levertijd valt er weinig te doen, of denk je dat de mannen van FS na de fabriek gaat om het zelf met de aanhangwagen op te halen. :rolleyes:

Prima service, en je krijgt kwaliteit geleverd. Daar gaat het uiteindelijk om. :)

Het gaat meer om de verwachtingen die bij de klant geschept worden vs. wat daar uiteindelijk van waargemaakt wordt.

Je hebt verder helemaal gelijk dat het lastig is om alles op voorraad te houden.
 
Terug
Naar boven