Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

ik bestel al jaren allerlei materiaal op internet ja

het gaat hierom: als er staat dat het op voorraad is en je besteld het, en het blijkt er toch niet te zijn dan klopt het gewoon niet. houd gewoon je website bij.
dan weet de klant waar ie aan toe is.

prima,als er staat dat de levertijd 2 weken is,dan ben je daarop voorbereid.

Het gaat meer om de verwachtingen die bij de klant geschept worden vs. wat daar uiteindelijk van waargemaakt wordt.

Je hebt verder helemaal gelijk dat het lastig is om alles op voorraad te houden.

Dat is idd wel iets waar wat aan gedaan kan worden. Voorraad status beter up to date, dat moet te realiseren zijn.
Is dat geklaag ook niet nodig, en de klant weet gelijk waar ze aan toe zijn.

Ik zie wel eens webshops die aangeven hoeveel producten nog in stock zijn, als jullie dat systeem ook kunnen invoeren die het aantal aangeeft dan weet de klant ook dat hij vlug moet wezen.

Het gaat meer om de verwachtingen die bij de klant geschept worden vs. wat daar uiteindelijk van waargemaakt wordt.

Je hebt verder helemaal gelijk dat het lastig is om alles op voorraad te houden.

idd, als een site daar transparant over is voorkomt dat een hoop gezanik. iets wat absoluut te realiseren is zonder al te veel eeeh.... gezanik:D

Beste Fitness-seller,

wanneer komt het Barbarian dip-ab station weer binnen?

Vandaag een deel van m'n bestelling (100129471) binnengekregen. Weerstand banden en de halterstang (super/ sneller dan verwacht). Dank daarvoor.

Een deel is in back order zoals aangegeven op de website.

Ik wil eigenlijk de fatgripz nog bestellen. Kunnen deze mee met de back order (Lock-Jaw Elite Collars en
Everlast Ali Collection Springtouw Leder) of moet ik daarvoor weer extra verzendkosten betalen?

Laatst bewerkt:
vraagje; krijgen jullie in de nabije toekomst foamrollers? ik moet een nieuwe.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.268
Vandaag een deel van m'n bestelling (100129471) binnengekregen. Weerstand banden en de halterstang (super/ sneller dan verwacht). Dank daarvoor.

Een deel is in back order zoals aangegeven op de website.

Ik wil eigenlijk de fatgripz nog bestellen. Kunnen deze mee met de back order (Lock-Jaw Elite Collars en
Everlast Ali Collection Springtouw Leder) of moet ik daarvoor weer extra verzendkosten betalen?
Daarvoor zul je even per e-mail contact moeten opnemen met de klantenservice, normaal gesproken is dat geen probleem - zo lang je niet honderden kilo's aan gewicht gaat toevoegen :p

vraagje; krijgen jullie in de nabije toekomst foamrollers? ik moet een nieuwe.
We willen uiteindelijk wel nog een aantal rehab artikelen toevoegen aan het assortiment maar dat zal helaas nog niet op korte termijn gebeuren.

@Fitness Seller, doen jullie nog iets met de feedback die jullie krijgen over de levertijden (incl de verwachtingen die hierdoor geschept worden bij de klanten)

Ik heb een jaar of 3 geleden een power cage gekocht bij jullie en ben inmiddels toe aan een nieuwe complete homegym. Het probleem van toen is er nu nog steeds en ik moet zeggen het geeft dit topic een vrij negatieve ondertoon.

Het lijkt als of er nauwelijks wat op voorraad is (mijn ervaring en die van andere, zie de eerdere berichten). Ik heb het over de halterschijven en halterstangen. De halterstangen van 1.50 meter is nu 4 weken niet op voorraad (en ook veel andere lange halterstangen zijn niet op voorraad), bij de chroom schijven zit het ook al niet mee. De 2,5 en 5 kilo zijn uitverkocht. Dit zijn toch basis dingen die je eigenlijk altijd op voorraad moet hebben? En als dat niet het geval is, dan heb je die toch snel binnen / op voorraad?

We zitten in de tijd dat de klanten verwachten dat alles snel gaat m.b.t. de levering (de looptijd van wanneer je het wil hebben tot wanneer je de producten binnen hebt).
Gelukkig heb ik geen haast, maar als ik iets dringends nodig heb, dan ga ik het waarschijnlijk wel ergens anders bestellen... en als het me daar goed bevalt, dan zal ik daar ook blijven kopen. Maar dat is nu nog niet het geval. Het lijkt als of uw leverancier om de maand komt als het niet langer duurt. De wachttijden zijn wat dat betreft erg lang. Mensen zijn dan geneigd om ergens anders te kopen... en ook de verzendkosten zijn hoog m.b.t. de prijs die je betaald voor de producten. We betalen aan verzendkosten tussen de 25% (bij een bestelling onder de 20 euro) en 9% (bij een bestelling boven de 1.000 euro). Voor simpele dingen (dus geen schijven en andere zware dingen) is dat de moeite niet waard.

En als er op de site staat dat iets op voorraad is, dan mag je ervan uit gaan dat het klopt. Wat ik uit eerdere berichten opmaak is dat dat helaas niet altijd het geval is en dan praten we over de dure en grote toestellen...? Doordat daar een zeer beperkt voorraad wordt aangehouden, waarschijnlijk slechts eentje, dan kan dat toch gemakkelijk worden bijgehouden?
En hoe kan het, dat er nooit een levertijd bekend is als er iets niet op voorraad is? Hebben jullie dan zo'n slecht contact met de leverancier of heeft de leverancier zijn zaakjes niet op orde? Dan wordt het toch eens tijd om naar een andere leverancier over te stappen.

Zie dit als positieve kritiek.

Laatst bewerkt:
  • #5.275
Het klopt helaas inderdaad dat de voorraad indicatie op de website niet realtime wordt bijgewerkt, waardoor er soms onjuiste informatie staat. Er wordt nu gewerkt aan een nieuwe koppeling waarmee de voorraad in het magazijn realtime wordt weergegeven op de website. Zoals reeds aangegeven werken we ook aan een oplossing voor het berekenen van de verzendkosten! :)

Het klopt helaas inderdaad dat de voorraad indicatie op de website niet realtime wordt bijgewerkt, waardoor er soms onjuiste informatie staat. Er wordt nu gewerkt aan een nieuwe koppeling waarmee de voorraad in het magazijn realtime wordt weergegeven op de website. Zoals reeds aangegeven werken we ook aan een oplossing voor het berekenen van de verzendkosten! :)

Met alle respect, maar dit antwoord kreeg ik een naar geleden ook. Best een moeilijke koppeling dan blijkbaar?

@Fitness Seller, doen jullie nog iets met de feedback die jullie krijgen over de levertijden (incl de verwachtingen die hierdoor geschept worden bij de klanten)

Ik heb een jaar of 3 geleden een power cage gekocht bij jullie en ben inmiddels toe aan een nieuwe complete homegym. Het probleem van toen is er nu nog steeds en ik moet zeggen het geeft dit topic een vrij negatieve ondertoon.

Dat is hier ook zo ik wil ook wat erbij kopen maar moet zeggen dat ik het nog niet aandurf en dus nog rond kijk bij andere leveranciers.

Als ze nu gewoon exact konden zeggen wanneer ze kunnen leveren, ik heb geen zin om mijn home gym voor een deel af te breken en dan maar een halve zending binnen te krijgen en dat ik dan helemaal niks meer thuis kan doen.

• #5.278
Dat is hier ook zo ik wil ook wat erbij kopen maar moet zeggen dat ik het nog niet aandurf en dus nog rond kijk bij andere leveranciers.

Als ze nu gewoon exact konden zeggen wanneer ze kunnen leveren, ik heb geen zin om mijn home gym voor een deel af te breken en dan maar een halve zending binnen te krijgen en dat ik dan helemaal niks meer thuis kan doen.
Stuur dan even een mailtje met wat je precies wilt hebben, dan kunnen wij je precies laten weten wat beschikbaar is!

Stuur dan even een mailtje met wat je precies wilt hebben, dan kunnen wij je precies laten weten wat beschikbaar is!

Heb al een mailtje van Theo gehad ;)

Maar neemt niet weg dat ik even zoiets heb van even afwachten, want ik lees hier toch minder leuke ervaringen, ga niet zeggen dat het allemaal aan jullie ligt maar toch!

• #5.280
Heb al een mailtje van Theo gehad ;)

Maar neemt niet weg dat ik even zoiets heb van even afwachten, want ik lees hier toch minder leuke ervaringen, ga niet zeggen dat het allemaal aan jullie ligt maar toch!
Dat begrijp ik! Maar zoals gezegd gaan er dagelijks ook tientallen bestellingen de deur uit die wel helemaal compleet zijn, ik denk dat de berichten hier een heel vertekend beeld geven. Maar dat neemt niet weg dat er voor ons zeker verbeterpunten zijn op dat gebied!

Terug
Naar boven