MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
Woops, vorige bericht verwijderd:

Vandaag m'n bestelling binnen gekregen.

1x Barbarian wrist bandage
1x Barbarian power-lift straps
1x Barbarian grip pads

Helaas had ik 2x Barbarian grip pads besteld en ook ervoor betaald, maar 1 setje maar ontvangen...
Dan zullen we morgen even moeten nakijken wat er is misgegaan :) Check ook even je PM!

En de PM terug, waarschijnlijk een klein foutje gemaakt.
Fouten maken is menselijk, maar niet wenselijk. :P
Haha! :o:p

Vanochtend ook magnesium en de 4x5kg schijven binnengekregen (ik maar wachten op het pakketje, heeft mijn ma het al aangenomen voor ik wakker was:)) ik blij en toch netjes geregeld.

Heb eigenlijk een vraagje want ben nou weer verder aan het sparen voor een bankje en een rack maar welke van de 2, powertec of barbarian, raden jullie aan, verschillen zijn klein en neig nog naar geen enkele. Weet dus niet welke ik zou moeten nemen.

Die lat optie bij barbarian, werkt dat als een soort hefboom waar de gewichten op zitten? En bij powertec als op een slede. (duidelijk te zien op flimpje)
Lees net de beschrijving en is dus een hefboom, heeft dit nadelen om hem dicht tegen de muur te zetten, of moet er dan meer afstand tussen zitten.
Wat voor mij dus wel belangrijk is vanwege de geringe afmetingen op zolder (2,15 breedt, 220 hoog, en 195 diep)

Bankje is voor mij wel duidelijk want wil ik ook mijn benen er mee kunnen trainen, die van powertec.

Uiteindelijk is het de bedoeling dat je die inderdaad ook lost kunt bestellen, zowel de T-bar row adapter als de grepen, dit kan echter nog wel een maandje of drie duren :(

Vooralsnog enkel in combinatie met het Half-Rack!

En wat gaat de richtprijs daarvan zijn?

Vanochtend ook magnesium en de 4x5kg schijven binnengekregen (ik maar wachten op het pakketje, heeft mijn ma het al aangenomen voor ik wakker was:)) ik blij en toch netjes geregeld.

Heb eigenlijk een vraagje want ben nou weer verder aan het sparen voor een bankje en een rack maar welke van de 2, powertec of barbarian, raden jullie aan, verschillen zijn klein en neig nog naar geen enkele. Weet dus niet welke ik zou moeten nemen.

Die lat optie bij barbarian, werkt dat als een soort hefboom waar de gewichten op zitten? En bij powertec als op een slede. (duidelijk te zien op flimpje)
Lees net de beschrijving en is dus een hefboom, heeft dit nadelen om hem dicht tegen de muur te zetten, of moet er dan meer afstand tussen zitten.
Wat voor mij dus wel belangrijk is vanwege de geringe afmetingen op zolder (2,15 breedt, 220 hoog, en 195 diep)

Bankje is voor mij wel duidelijk want wil ik ook mijn benen er mee kunnen trainen, die van powertec.

Opvallend verschil is ook dat bij de powertec het frame over de grond doorloopt en de Barbarian op 'poten' staat. Bij de powertec wordt het gewicht beter verdeeld over de vloer imo. Ik zat zelf ook een beetje met die hefboomwerking, ben zelf meer van de 1:1 bewegingsrichting. Plus de ruimte misschien idd. Van de kwaliteit van de Barbarian wist ik eigenlijk niet veel, had nog geen echte foto's en onafhankelijke gebruikerservaringen kunnen vinden, dus ben op de reviews van de PowerTec afgegaan.

Laatst bewerkt:
Gaat er eigenlijk ook een barbarian cable crossover komen?

Dit is wel heel krap hé makker. Ik vind mijn 3 op 3 al krap.
En heb dan nog geen latoptie omdat ik schrik heb dat ik ruimte te kort ga hebben dan.
De Powertec met latoptie neemt 1m50 in beslag + de helft van een schijf wat je erop hangt.

Dit is wel heel krap hé makker. Ik vind mijn 3 op 3 al krap.
En heb dan nog geen latoptie omdat ik schrik heb dat ik ruimte te kort ga hebben dan.
De Powertec met latoptie neemt 1m50 in beslag + de helft van een schijf wat je erop hangt.

Maar het is toch voornamelijk in het rack dan, en met tbar rows zit je er maar een klein stukje uit.

En wat gaat de richtprijs daarvan zijn?
Nog geen idee :)

Ik ben bang dat ik overigens niet helemaal duidelijk ben geweest over de T-bar row adapter. Deze is in eerste instantie enkel beschikbaar ter bevestiging aan de meeste Barbarian Line apparaten! Een geheel aparte adapter om te bevestigen aan de vloer of te klemmen onder een ander apparaat of deur komt waarschijnlijk ooit ook nog eens in ons assortiment! (Als je daar naar op zoek bent, kijk dan eens bij de [Link niet meer beschikbaar]: Accessoires > Krachtaccessoires > Diversen)

De bewegingsradius zal zo'n 40cm zijn, en zelfs meer als je er schijven met een grote diameter op hebt! Je zult dan toch met een diepte van circa 2 meter rekening moeten houden!

Ik zat zelf ook een beetje met die hefboomwerking, ben zelf meer van de 1:1 bewegingsrichting. Plus de ruimte misschien idd. Van de kwaliteit van de Barbarian wist ik eigenlijk niet veel, had nog geen echte foto's en onafhankelijke gebruikerservaringen kunnen vinden, dus ben op de reviews van de PowerTec afgegaan.
We hebben bewust gekozen voor de hefboom, dit heeft namelijk minder weerstand en maakt tevens geen geluid! Via de hefboom loopt de lat pulley soepeler, je zult deze ook niet hoeven insmeren. Een minpuntje is inderdaad de bewegingsradius waardoor er meer ruimte nodig is, we overwegen om in de toekomst misschien ook een lat-optie met slede uit te brengen voor de Barbarian Power Cage!

Foto's worden morgen geupload, reviews zijn aan onze klanten om te schrijven :) *hint*

Gaat er eigenlijk ook een barbarian cable crossover komen?
Edit: verkeerd gelezen, ik dacht dat het om de Powertec Cable Crossover ging :o We hebben geen plannen voor een Barbarian Line Cable Crossover, deze zal de komende tijd dus niet komen!

Heb toch een bestelling geplaatst aangezien ik toch bij mijn sportschool blijf.
Dit is dan toch wat simpeler en zo kan ik altijd nog simpel uitbreiden wil ik de overstap naar thuis trainen maken.
Dit ook met ruimte en in de toekomst misschien wel verhuizen naar iets groter.

Hoop dat het net als de vorige keer gaat (behalve het vergeten spul;)).
Kijk er alvast naar uit.

[Link niet meer beschikbaar] - check het blog!

Abonneer je nu op het Fitness-Seller.nl Blog om automatisch ingelicht te worden over updates en nieuwe aankondigingen!

[Link niet meer beschikbaar]

Ben nog altijd in blijde verwachting van m'n straps. Op donderdag mail gehad dat m'n bestelling wordt verwerkt en ook donderdag een mail gehad van Powersupplements dat m'n bestelling wordt verwerkt. Powersupplements heb ik vrijdag al gehad, straps nog niet.

Niet dat het deert hoor, heb geduld:)

Ben nog altijd in blijde verwachting van m'n straps. Op donderdag mail gehad dat m'n bestelling wordt verwerkt en ook donderdag een mail gehad van Powersupplements dat m'n bestelling wordt verwerkt. Powersupplements heb ik vrijdag al gehad, straps nog niet.

Niet dat het deert hoor, heb geduld:)
Onze organisatie is nu eenmaal niet opgezet rondom het verzenden binnen één werkdag, terwijl dit bij de meeste supplementen shops wel het geval is. Wordt verwerkt is dus niet altijd dezelfde dag nog verzonden :)

Afgelopen vrijdag hebben de jongens van het magazijn overigens op de oude locatie verwerkt (niet niet alles is daar weg), toen hebben wij dus niets verstuurd. Je bestelling zal waarschijnlijk morgen de deur uit gaan!

Ok, geen probleem hoor. Volgende keer bestel ik gewoon terug bij jullie;)

Hoi Marvin,

Ik wil na mijn vakantie o.a. deze bij je bestellen maar lees dat er een 167cm 30mm stang bij zit. Kan ik ook aangeven dat ik ipv die stang de halterstang met schroefdraad 30mm x 200cm wil hebben?

En de gewichten die bij dat setje zitten, zijn dat de afgebeelde gewichten of zijn het "dichte" schijven zonder echte greep?

Groeten en alvast bedankt voor je antwoord
Robin

Nog altijd niets gehad of gehoord:o

fitness seller
bestaat er ook een halter stang 30mm,met een greepbreedte breder dan 127 cm en da 200 cm lang.
kan hem nergens vinden op de site.???

Laatst bewerkt:
Nog altijd niets gehad of gehoord:o
Afgelopen vrijdag, maandag en dinsdag niets verstuurd in verband met werkzaamheden rondom de afronding van onze verhuizing

Je bestelling gaat vandaag de deur uit :)

Hoi Marvin,

Ik wil na mijn vakantie o.a. deze bij je bestellen maar lees dat er een 167cm 30mm stang bij zit. Kan ik ook aangeven dat ik ipv die stang de halterstang met schroefdraad 30mm x 200cm wil hebben?

En de gewichten die bij dat setje zitten, zijn dat de afgebeelde gewichten of zijn het "dichte" schijven zonder echte greep?

Groeten en alvast bedankt voor je antwoord
Robin
Hey Robin, je zult de stang en gripper schijven – de schijven in het voordeelpakket zijn zonder greep – dan apart moeten bestellen in combinatie met een losse Olympic/Narrow Bench.

De inhoud van het Olympic/Narrow Bench voordeelpakket is niet aan te passen, dan gaat het hele idee achter dit voordeelpakket namelijk verloren!

fitness seller
bestaat er ook een halter stang 30mm,met een greepbreedte breder dan 127 cm en da 200 cm lang.
kan hem nergens vinden op de site.???
Nee helaas, wij verkopen enkel wat op de site staat.

Terug
Naar boven