AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Als ik de barbarian power cage bestel, zonder lat attachment. Kan ik deze dan nog op een later tijdstip bijbestellen?

Wat kost het om een latpulley voor het barbarian powerrack na te bestellen? Heb het al eens eerder gevraagd maar dat was al een half jaar geleden dus mogelijk dat de prijs veranderd is.

En weet je toevallig ongeveer de afmetingen van de doos? Moet binnenkort in de buurt zijn dus als het in de auto past kan het net zo goed mee :p

Dat moet je sowieso even per e-mail bestellen dan, gaat niet via de webshop. Je kunt dan meteen de prijs opvragen, ik weet nu ook even niet wat dat precies zal zijn.

De grootste doos zal iets van 225 cm lang zijn (bij circa 45 x 25 cm). Plus nog één of twee kleinere dozen.
.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.602
Als ik de barbarian power cage bestel, zonder lat attachment. Kan ik deze dan nog op een later tijdstip bijbestellen?
Zoals Javice hierboven al aangeeft is dat inderdaad mogelijk, de losse pulley kan via onze klantenservice besteld worden.

Normaal gesproken zal er de komende tijd niets veranderen aan de compatibiliteit van de cage en de pulley. Het kan echter altijd gebeuren dat een nieuwe model niet meer op de oudere modellen past (dat is in het verleden ook al eens gebeurd toen we de Power Cage flink gewijzigd hadden).

FS

Wat zou je aanraden qua gewicht voor zo'n slamball om tabatta mee te doen? (medicin ball slams)

• #5.604
FS

Wat zou je aanraden qua gewicht voor zo'n slamball om tabatta mee te doen? (medicin ball slams)
Dat is lastig te zeggen, aangezien dat natuurlijk verschillend is van persoon tot persoon.

Hou er wel rekening mee dat het gaat om uithoudingsvermogen, explosiviteit en snelheid - niet direct om krachttraining. Je hoeft dus niet perse zo zwaar mogelijk te pakken, de meeste sporters kunnen met 8 kg of 10 kg al goed intensief trainen!

Dat is lastig te zeggen, aangezien dat natuurlijk verschillend is van persoon tot persoon.

Hou er wel rekening mee dat het gaat om uithoudingsvermogen, explosiviteit en snelheid - niet direct om krachttraining. Je hoeft dus niet perse zo zwaar mogelijk te pakken, de meeste sporters kunnen met 8 kg of 10 kg al goed intensief trainen!

Ok thanks

En is er daadwerkelijk een groot verschil in kwaliteit tussen die slamballs en die ATX crossfit balls?

• #5.606
Ok thanks

En is er daadwerkelijk een groot verschil in kwaliteit tussen die slamballs en die ATX crossfit balls?
Nee, dat zijn twee verschillende producten! Beiden uit de ATX productlijn en beide goede kwaliteit natuurlijk ;)

De CrossFit Balls zijn niet geschikt voor slams, deze hebben juist een zachte padding waardoor deze ballen veel geschikter zijn voor werp- en vangoefeningen.

Slam Balls hebben een dikke, harde, rubberen coating die tegen een stootje kan :)

Hoi,

Enig idee over de levertijd van de barbarian multibench 2? thx!

Er staat al een tijdje 2 weken bij de barbarian power rack, enig idee wanneer hij binnenkomt?

Welke dipping belt raden jullie aan?

• #5.613
Welke dipping belt raden jullie aan?
De dipping belts die wij op dit moment aanbieden zijn allemaal even geschikt/even sterk. Of je nu een leer of nylon uitvoering aanschaft.

Oh oke, maar hoezo is het dan 2 weken? Hebben jullie hem niet of is het de tijd om het klaar te maken e.d.?
De Power Cage is nu niet direct uit voorraad leverbaar en de verwachte levertermijn is nog circa 2 weken. Als de Power Cage weer uit voorraad leverbaar is staat er bij het product de groene tekst "op voorraad". Je zou dus nu al kunnen bestellen of je kunt wachten tot de cage weer direct uit voorraad leverbaar is - afhankelijk van het aantal pre-orders die nog binnenkomen kan dat echter ook langer dan die 2 weken duren.

De verwerkingstijd (tijd om klaar te maken) is meestal maar een dag of twee of drie, afhankelijk van de drukte en de grootte van de bestelling.

hoe groot is de doos (dozen?) van de heavy duty HD-2 power rack met pulley?
ik onderzoek de mogelijkheid om hem zelf op te halen.

Mooi

Ik zie dat jullie echt goede prijzen hebben, precies naar wat ik op zoek ben! Als mijn examens gedaan zijn en mijn verjaardag eraan komt ga ik toch eens het een en ander bestellen!

• #5.617
hoe groot is de doos (dozen?) van de heavy duty HD-2 power rack met pulley?
ik onderzoek de mogelijkheid om hem zelf op te halen.
Ik heb de exacte maten helaas niet bij de hand maar de langste doos zal rond de 200 cm zijn. Vervolgens nog één of twee kleinere dozen. Ik kan je de exacte maten doorgeven zodra de racks weer terug in voorraad zijn, over circa 4 tot 5 weken.

Ter referentie zijn dit de afmetingen van de dozen van de Barbarian Power Cage, zodat je een indruk krijgt van de maten:

196 x 29 x 17 cm
155 x 35 x 25 cm
117 x 34 x 33 cm

Ik zie dat jullie echt goede prijzen hebben, precies naar wat ik op zoek ben! Als mijn examens gedaan zijn en mijn verjaardag eraan komt ga ik toch eens het een en ander bestellen!
Leuk om te horen! Succes met je examens :)

begin maart had ik gemailt voor een sterkere dipbelt, een medewerker vertelde mij dat deze eind mei in de winkel zou liggen, maar ik zie nog niks.
Weten jullie wanneer deze ongeveer beschikbaar is?

• #5.619
begin maart had ik gemailt voor een sterkere dipbelt, een medewerker vertelde mij dat deze eind mei in de winkel zou liggen, maar ik zie nog niks.
Weten jullie wanneer deze ongeveer beschikbaar is?
Als ik het goede artikel in gedachte heb, zullen we die binnen 1 tot 2 weken binnenkrijgen. Er komen echter meerdere nieuwe uitvoeringen. Stuur anders even een reactie op diezelfde e-mail van destijds, dan kan de betreffende medewerker dat meteen oppakken!

De nagenoeg onverwoestbare uitvoering.
Ik zal zometeen me mail even doorspitten.
Alvast bedankt

Terug
Naar boven