XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Hey Robin, je zult de stang en gripper schijven – de schijven in het voordeelpakket zijn zonder greep – dan apart moeten bestellen in combinatie met een losse Olympic/Narrow Bench.

De inhoud van het Olympic/Narrow Bench voordeelpakket is niet aan te passen, dan gaat het hele idee achter dit voordeelpakket namelijk verloren!

Marvin, Ik zal even gaan kijken hoe het er dan uit gaat zien.
Bedankt voor je antwoord

groeten
Robin

Vanmorgen alles ontvangen, om 9u stonden ze al aan de deur.

bestelling binnen gehad :D

weer meer kettlebells ^^

Kan ik via PayPal betalen? Want overal staat binnenkort mogelijk of niet mogelijk..

iDEAL
Binnenkort mogelijk!

PayPal
Binnenkort mogelijk!

Creditcard
Op dit moment nog niet mogelijk.

• Topic Starter Topic Starter
Kan ik via PayPal betalen?

PayPal
Binnenkort mogelijk!
Je beantwoord je eigen vraag al, nee dus :) Deze zomer/na de zomer als onze verhuizing achter de rug is en de shop is bijgewerkt met alle nieuwe artikelen gaan we aan het werk met het integreren van iDEAL (en PayPal waarschijnlijk ook).

Vooralsnog kun je dus enkel vooruitbetalen (overschrijving naar onze bankrekening, dat kan dus bijvoorbeeld ook met iDEAL via internetbankieren) of onder rembours bestellen.

Je beantwoord je eigen vraag al, nee dus :) Deze zomer/na de zomer als onze verhuizing achter de rug is en de shop is bijgewerkt met alle nieuwe artikelen gaan we aan het werk met het integreren van iDEAL (en PayPal waarschijnlijk ook).

Vooralsnog kun je dus enkel vooruitbetalen (overschrijving naar onze bankrekening, dat kan dus bijvoorbeeld ook met iDEAL via internetbankieren) of onder rembours bestellen.

Komen er nog verschillende nieuwe artikelen ??? Ik ben curieus.

Komen er nog verschillende nieuwe artikelen ??? Ik ben curieus.
Dit topic en het [Link niet meer beschikbaar] wat meer in de gaten houden, ik heb er de afgelopen weken al verschillende malen naar gehint! :p

Om te beginnen breiden we ons assortiment uit met allerlei artikelen en accessoires, van yoga tot boksen! Verder is onze Barbarian Line nu pas enkele maanden oud, uiteindelijk zullen daarvan natuurlijk ook nog nieuwe apparaten volgen – al kan dat nog wel een aardig tijdje duren. Ten slotten komen we dit jaar nog met een nieuwe apparatenlijn, waarmee we ons richten op de klanten die minder hoge eisen stellen en een lager budget hebben!

En bijna vergeten:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Abonneer je op ons DBB blog om up-to-date te blijven!

>> [Link niet meer beschikbaar] <<

zijn de vloermatten goed voor deadlift werk ?

mvg

Afgelopen vrijdag kreeg ik de mail dat het product werd verzonden, maar nu (maandagavond) nog steeds niks ontvangen. Is dat normaal?

Ah, dus mss foam rollers, weighted vests, zware kettingen ... ? :)

M'n huisje schiet redelijk op, maar 'k mag van m'n vriendin mijn powerrack nog niet bestellen, tot als we er in kunnen :(
;)

zijn de vloermatten goed voor deadlift werk ?

mvg
Ja hoor, het zijn gewoon bodembeschermende matten. Geschikt voor apparaten, halters, gewichten etc. Prima materiaal :cool:

Afgelopen vrijdag kreeg ik de mail dat het product werd verzonden, maar nu (maandagavond) nog steeds niks ontvangen. Is dat normaal?
Zoals op de website staat aangegeven kan de levering 1 tot 3 werkdagen in beslag nemen – of langer bij zware bestellingen. In de meeste gevallen, met name in Nederland, wordt de bestelling gewoon de dag na verzending afgeleverd. Waarschijnlijk zal je bestelling morgen worden geleverd, zonder bestelnummer of dergelijke kan ik echter niets nakijken :) Stuur anders even een PM

Normaal krijg je die morgen aan de deur, het weekend zat ertussen en dan werken de koeriers niet ;)

Ik blijk gewoon ongeduldig te zijn. ;) Net geleverd!

Ik zag dat de Barbarian pakketten goedkoper zijn geworden. Blijft dit zo?

En wanneer komt er meer informatie over de Cage zodat het beter kan worden vergeleken met die van Powertec. Ik heb namelijk interesse in alle 2.

Terug
Naar boven