MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Wat is het officiële gewicht voor de atx medicine ball bij crossfit (wedstrijden)? Is dat 9 of 10 kilo?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.622
Wat is het officiële gewicht voor de atx medicine ball bij crossfit (wedstrijden)? Is dat 9 of 10 kilo?
Voor Wall Balls is dat normaal gesproken 20 lbs (~9 kg) of 14 lbs (~6 kg).

Volgens mij kan dat echter per event verschillen. Gewoon even opzoeken bij het betreffende event!

Laatst bewerkt:
Nog iets gehoord over de 10 kg rubberen gripper schijven 50mm?

Zou de Barbarian Multi Bench PRO na een kleine 9 weken wachten al reeds een keer gemaakt zijn? :D

de finnlo gfid71 bank, moet je die zelf nog monteren?

• #5.630
Laatst bewerkt:
Enig idee wanneer de 40 kg gietijzeren olympische halterschijven weer op voorraad zijn?

• #5.633
  • #5.634
NIEUW

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Iron Force Chin-Up Bar

Deze optrekstang kan aan de muur of aan het plafond bevestigd worden. Het sterke frame heeft geen speling en is belastbaar tot 150 kg, meer dan voldoende voor de meeste thuissporters! De optrekstang is netjes en hoogwaardig afgewerkt met een mat-zwarte poedercoating en zwarte doppen op de bouten en moeren.

De Iron Force Chin-Up Bar kost slechts €49 en zal zeker voor beginners en thuissporters een zeer interessant alternatief zijn voor de professionele Chin-Up Bars van Barbarian Line.

Zijn jullie alleen een internetwinkel, of is er ook de mogenlijkheid om bij jullie in de winkel spullen te komen kopen zonder ze eerst te bestellen?

• #5.636
Zijn jullie alleen een internetwinkel, of is er ook de mogenlijkheid om bij jullie in de winkel spullen te komen kopen zonder ze eerst te bestellen?
Je kunt ook langskomen in onze showroom en daar direct spullen kopen. Check dan wel eerst even de beschikbaarheid van de artikelen of neem contact met ons op. Je kunt ook op voorhand online bestellen, vervolgens krijg je van ons bericht als alles klaar staat en kun je komen afhalen! Zeker als het een grotere bestelling betreft krijgt dat de voorkeur.

• #5.640
hey fitness sellers

enig idee wanneer de barbarian multi bench 2 http://www.fitness-seller.nl/barbarian-multi-bench-2/ en dumbbells http://www.fitness-seller.nl/olympische-dumbbellstang/ terug binnen zijn ?

en zijn er momenteel al veel bestelling voor de barbarian cage ? http://www.fitness-seller.nl/barbarian-power-cage/ . Als ik deze nu zou bestellen, zou ik nog 1 kunnen krijgen van die dat binnen 2 weken binnenkomen ? of zou ik op de volgende levering moeten wachten ?

mvg

Pfoe, dat kan ik zo allemaal niet aangeven. Stuur daarvoor even een e-mail naar de klantenservice! Er zijn in ieder geval al erg veel pre-orders voor de Multi Bench 2 dus dat kan nog wel even duren, de losse Power Cage zonder Lat Pulley zal niet zo'n probleem zijn!

Terug
Naar boven