MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.661
Ik zie dat de IronForce flatbench weer beschikbaar is. Graag reserveer ik er een en kom ik hem op een zaterdag testen. Als die bevalt neem ik de bench uiteraard gelijk mee.

Kan ik bovenstaande met jullie regelen?
Die is ruim op voorraad dus dat zou geen probleem moeten zijn! Als je een exemplaar wilt reserveren kun je het beste gewoon even een bestelling plaatsen, kies dan voor afhalen en contant betalen. Als het bankje zaterdag bevalt neem je de bestelling direct mee, zo niet dan kun je de bestelling ter plekke wijzigen of annuleren :)

hey fitness sellers,

Is er een verschil tussen http://www.fitness-seller.nl/rubberen-olympische-grip-halterschijven/ en http://www.fitness-seller.nl/set-halterschijven-50-kg-rubber-gripper-50-mm/.

Als ze dezelfde zijn, haal je enkel voordeel uit de 50kg set als je 100x 0.5kg besteld, zelfs 40x 1.25kg = 132€ is nog voordeliger dan die 50kg set van 135€ te nemen. Denk niet dat dat de bedoeling is :p
Dat zijn dezelfde halterschijven ja. Waarschijnlijk iets misgegaan bij laatste prijswijziging, die gewichten zijn toen namelijk in prijs verlaagd. Ik zal het doorgeven! Bedankt voor het melden :)

al eens aan gedacht om spiegels in het assortiment op te nemen?

Nee dat kan helaas niet eerder, dat is niet voor niets de verwachte levertermijn. Er zijn momenteel ook alweer heel wat pre-orders dus de klanten die het langste wachten krijgen sowieso voorrang zodra de racks weer binnen zijn gekomen.

Powertec komt zoals gezegd voorlopig nog niet terug in het assortiment, dat heeft niets met voorraad te maken. Body-Solid is wel direct leverbaar!

Hoe komt het dat er zo'n grote onzekerheid is over die leveringen? Ik neem aan dat jullie weten wat jullie in stock hebben, en dan plaatsen jullie toch gewoon een bestelling bij de fabrikant? En die moet toch wel kunnen zeggen wanneer deze klaar zullen zijn en wanneer deze geleverd kunnen worden? Of zie ik dat verkeerd?
Want als klant is het echt heel vervelend te lezen: "verwachte leveringstijd 5 weken", dan te bestellen en dan het cijfer te zien stijgen, om dan nog even later te horen dat je nog langer moet wachten want "er waren veel back orders". Jullie weten toch hoeveel back orders er reeds zijn, en hoeveel racks er onderweg zijn uit China, niet? Dus als er 40 onderweg zijn, en er hebben 40 klanten reeds besteld, dan kan je toch zeggen aan potentiële klant 41, Swagger bijvoorbeeld, dat hij niet één van die 40 racks zal hebben.

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 20:42 ----------

Die van Body-Solid is maar belastbaar tot 350kg en kost meer dan die van Heavy Duty hd2 die belastbaar is tot 400kg. Dan vind ik die van Body-Solid het geld niet waard.

Enorm balen dus want ik had het liefst die van Heavy duty of Powertec direct besteld.

Waar heeft dat mee te maken, dat die niet direct leverbaar zijn dan als ik vragen mag?

De bodysolid gpr 378 is belastbaar tot 450 kilo:
http://bodysolid.nl/powerracks/body-solid/body-solidgpr378propowerrack

Die maten van Fs en van de bodysolid site verschillen ook als ik me niet vergis. Dus ik twijfel een beetje. LOL:P

Indien de max. belasting je enige reden tot twijfel is, zou ik me indien ik jouw was niet erg druk maken. Het zwaarste wat je in je cage zult doen met belasting zal je squat zijn. En de kans dat je 350 kg zult gaan squatten... is vrijwel nihil.

Overigens vraag @ FS. Is er een indicatie wanneer de rubberen gekleurde olympische 50 mm schijven weer op voorraad zullen zijn? (http://www.fitness-seller.nl/rubberen-gekleurde-olympische-halterschijven/)

Omfg, ik heb vanmiddag Heavy Duty hd2 besteld. Anders had ik die bodysolid besteld. Ik dacht al zo weinig belastingbaar dat is het geld totaal niet waard. :s

Daar waar ik mijn gpr 378 heb gekocht hadden ze zich eigenlijk vergist want ik had de 388 besteld.
Toen ik hen mailde zeiden ze dat de gpr 378 tot 450 kilo belastbaar was, en dus 150 kilo meer belastbaar was dan de 388/ Ik kreeg dus een duurder en beter rack voor een betere prijs;

Laatst bewerkt:
  • #5.672
Omfg, ik heb vanmiddag Heavy Duty hd2 besteld. Anders had ik die bodysolid besteld. Ik dacht al zo weinig belastingbaar dat is het geld totaal niet waard. :s
Je kunt de bestelling gewoon annuleren of aanpassen hoor, stuur dan even een e-mail naar de klantenservice. Het rack is inderdaad belastbaar tot 450 kg, dit stond onjuist aangegeven op onze website. Echter zou ik me niet blind staren op belastbaarheid. Je noemt 350 kg "weinig" maar ik denk dat dat voor 99% van de mensen meer dan voldoende is. Je kunt beter letten op stabiliteit en functionaliteit en daarin zijn de HD-2 en de GPR378 allebei top!

Overigens vraag @ FS. Is er een indicatie wanneer de rubberen gekleurde olympische 50 mm schijven weer op voorraad zullen zijn? (http://www.fitness-seller.nl/rubberen-gekleurde-olympische-halterschijven/)
Momenteel helaas onbekend.

Je kunt de bestelling gewoon annuleren of aanpassen hoor, stuur dan even een e-mail naar de klantenservice. Het rack is inderdaad belastbaar tot 450 kg, dit stond onjuist aangegeven op onze website. Echter zou ik me niet blind staren op belastbaarheid. Je noemt 350 kg "weinig" maar ik denk dat dat voor 99% van de mensen meer dan voldoende is. Je kunt beter letten op stabiliteit en functionaliteit en daarin zijn de HD-2 en de GPR378 allebei top!.
Oke daar ben ik blij om, ik heb gister avond een e-mail gestuurd en aangegeven dat ik bodysolid wil ipv heavy duty. Ik heb nog niks vernomen fitness seller, kan ik misschien beter even bellen?

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #5.674
Oke daar ben ik blij om, ik heb gister avond een e-mail gestuurd en aangegeven dat ik bodysolid wil ipv heavy duty. Ik heb nog niks vernomen fitness seller, kan ik misschien beter even bellen?
Als je gisteravond een e-mail hebt gestuurd zal die vandaag worden behandeld, even geduld hebben ;)

Yasmine adviseerde me bij de ikea langs te gaan, je kan het assortiment op de site vinden

Yasmine adviseerde me bij de ikea langs te gaan, je kan het assortiment op de site vinden

ikea is niet echt ideaal voor home gym spiegels. te duur als je een vrij grote oppervlakte wil bedekken en allemaal met kaders er rond.
grote spiegels vindt ge echt niet zo gemakkelijk, tenzij geld geen issue is.

Nee dat kan helaas niet eerder, dat is niet voor niets de verwachte levertermijn. Er zijn momenteel ook alweer heel wat pre-orders dus de klanten die het langste wachten krijgen sowieso voorrang zodra de racks weer binnen zijn gekomen.

Powertec komt zoals gezegd voorlopig nog niet terug in het assortiment, dat heeft niets met voorraad te maken. Body-Solid is wel direct leverbaar!

Ik heb geen antwoord op mijn vraag gekregen dus zal ik ze nog maar eens stellen.

Hoe komt het dat er zo'n grote onzekerheid is over die leveringen? Ik neem aan dat jullie weten wat jullie in stock hebben, en dan plaatsen jullie toch gewoon een bestelling bij de fabrikant? En die moet toch wel kunnen zeggen wanneer deze klaar zullen zijn en wanneer deze geleverd kunnen worden? Of zie ik dat verkeerd?
Want als klant is het echt heel vervelend te lezen: "verwachte leveringstijd 5 weken", dan te bestellen en dan het cijfer te zien stijgen, om dan nog even later te horen dat je nog langer moet wachten want "er waren veel back orders". Jullie weten toch hoeveel back orders er reeds zijn, en hoeveel racks er onderweg zijn uit China, niet? Dus als er 40 onderweg zijn, en er hebben 40 klanten reeds besteld, dan kan je toch zeggen aan potentiële klant 41, Swagger bijvoorbeeld, dat hij niet één van die 40 racks zal hebben.

of nog zooi die niet meer in het assortiment staat nog wel in de webshop aanbieden, beetje raar

Terug
Naar boven