AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.642
Ik kan maar niet beslissen welke ik wil. Powertec of Heavy duty hd2, zit al een tijdje elke dag even te denken welke nou beter zal zijn. Van de powertec weet ik zeker dat het een kwalitatief zeer goed rack is maar ik vind de Heavy Duty vele malen mooier. Ook qua belasting zijn ze beide gelijk.

Is de kwaliteit van de heavy duty hd2 gelijk aan de powertec?

http://www.fitness-seller.nl/powertec-power-rack/
en
http://www.fitness-seller.nl/heavy-duty-hd-2-power-rack/
Powertec is voorlopig niet leverbaar dus dan is de keuze wellicht sneller gemaakt.

Kijk anders ook eens naar het Body-Solid Power Rack, wellicht ook interessant voor je! Geschikt voor professionele toepassingen en bovendien direct leverbaar :)

Powertec is voorlopig niet leverbaar dus dan is de keuze wellicht sneller gemaakt.

Kijk anders ook eens naar het Body-Solid Power Rack, wellicht ook interessant voor je! Geschikt voor professionele toepassingen en bovendien direct leverbaar :)

Is zo'n Powerrack als die eenmaal staat makkelijk uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten? (Misschien een domme vraag) want over 2 maand verhuis ik naar een grotere homegym dus vandaar dat ik twijfel om hem dan pas te bestellen.

• #5.644
Is zo'n Powerrack als die eenmaal staat makkelijk uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten? (Misschien een domme vraag) want over 2 maand verhuis ik naar een grotere homegym dus vandaar dat ik twijfel om hem dan pas te bestellen.
Zoveel onderdelen zijn het niet, dus met twee personen heb je het rack zo gedemonteerd en weer gemonteerd.

Heavy Duty HD-2 Power Rack
Schrijf de eerste review van dit product

€ 499,00
Beschikbaarheid: levertijd circa 5 weken

Kan dit mogelijk ook eerder of is dat minimaal 5 weken? En hoe komt het dat jullie bijna geen powerracks op voorraad hebben? Powertec bijvoorbeeld is helemaal niet bekend wanneer leverbaar bijv hoe kan dat?

• #5.646
Heavy Duty HD-2 Power Rack
Schrijf de eerste review van dit product

€ 499,00
Beschikbaarheid: levertijd circa 5 weken

Kan dit mogelijk ook eerder of is dat minimaal 5 weken? En hoe komt het dat jullie bijna geen powerracks op voorraad hebben? Powertec bijvoorbeeld is helemaal niet bekend wanneer leverbaar bijv hoe kan dat?
Nee dat kan helaas niet eerder, dat is niet voor niets de verwachte levertermijn. Er zijn momenteel ook alweer heel wat pre-orders dus de klanten die het langste wachten krijgen sowieso voorrang zodra de racks weer binnen zijn gekomen.

Powertec komt zoals gezegd voorlopig nog niet terug in het assortiment, dat heeft niets met voorraad te maken. Body-Solid is wel direct leverbaar!

Ik heb een ouder model van het barbarian powerrack. Kan ik hier ook een monkey chin up bar op monteren? Ik boor liever geen gaten in de muur.

• #5.648
Ik heb een ouder model van het barbarian powerrack. Kan ik hier ook een monkey chin up bar op monteren? Ik boor liever geen gaten in de muur.
De monkey bar uit de huidige cage kun je er in ieder geval niet zomaar op monteren, die verkopen wij bovendien ook niet los. Dan zul je dus zelf een monkey bar moeten laten maken, hier op het forum vind je vast wel wat mensen die dat kunnen ;)

Nee dat kan helaas niet eerder, dat is niet voor niets de verwachte levertermijn. Er zijn momenteel ook alweer heel wat pre-orders dus de klanten die het langste wachten krijgen sowieso voorrang zodra de racks weer binnen zijn gekomen.

Powertec komt zoals gezegd voorlopig nog niet terug in het assortiment, dat heeft niets met voorraad te maken. Body-Solid is wel direct leverbaar!
Die van Body-Solid is maar belastbaar tot 350kg en kost meer dan die van Heavy Duty hd2 die belastbaar is tot 400kg. Dan vind ik die van Body-Solid het geld niet waard.

Enorm balen dus want ik had het liefst die van Heavy duty of Powertec direct besteld.

Waar heeft dat mee te maken, dat die niet direct leverbaar zijn dan als ik vragen mag?

• #5.650
Die van Body-Solid is maar belastbaar tot 350kg en kost meer dan die van Heavy Duty hd2 die belastbaar is tot 400kg. Dan vind ik die van Body-Solid het geld niet waard.

Enorm balen dus want ik had het liefst die van Heavy duty of Powertec direct besteld.

Waar heeft dat mee te maken, dat die niet direct leverbaar zijn dan als ik vragen mag?
Zoals gezegd is de voorraad gewoon helemaal uitverkocht en aangezien de volgende levering pas over zoveel weken weer binnenkomt zijn de toestellen nu dus niet leverbaar...

• #5.652
Sorry voor het zeuren FS, ik bestel gewoon die Heavy Duty hd2 en wacht dan wel 5 weken.;)
Haha geen probleem hoor.. Hou er overigens wel rekening mee dat de levertijd nu nog een verwachting is. Over enkele weken kunnen wij pas met zekerheid aangeven wanneer de toestellen precies binnenkomen!

Hallo Fitness-seller..

mijn vriendin heeft sindskort een stepsbankje gekocht met resistance riempjes aan de zijkanten..
echter zonder handgrepen om aan vast te pakken.

Nu heb ik even op jullie site gekeken en ik zie dat ze al vanaf 5.50 euro aangeboden staan:
http://www.fitness-seller.nl/eenhandsgreep-extra-lichte-uitvoering/
http://www.fitness-seller.nl/eenhandsgreep-lichte-uitvoering/ iets stevigere..

welke raden jullie aan... het gaat dus om een stepsbankje met resistance belt en niet om een cable fly of iets dergelijks

• #5.654
Hallo Fitness-seller..

mijn vriendin heeft sindskort een stepsbankje gekocht met resistance riempjes aan de zijkanten..
echter zonder handgrepen om aan vast te pakken.

Nu heb ik even op jullie site gekeken en ik zie dat ze al vanaf 5.50 euro aangeboden staan:
http://www.fitness-seller.nl/eenhandsgreep-extra-lichte-uitvoering/
http://www.fitness-seller.nl/eenhandsgreep-lichte-uitvoering/ iets stevigere..

welke raden jullie aan... het gaat dus om een stepsbankje met resistance belt en niet om een cable fly of iets dergelijks
De nylon uitvoering lijkt mij prima geschikt! Mocht er dan een elastiek knappen of losschieten vliegen er in ieder geval geen metalen grepen in het rond :)

zo had ik het natuurlijk niet bekeken! Bedankt voor de snelle reactie,
ik heb een setje nylon besteld.

gr

• #5.657
Hey,

Wanneer komt deze bank weer op voorraad: http://www.fitness-seller.nl/barbarian-multi-bench-pro/

Mijn voorkeur gaat uit naar deze bank omdat je hierbij de voeten onder de steun kan klemmen, zou dus graag echt dit bankje willen hebben staan.

Groeten
Er is momenteel helaas geen levertijd bekend, anders stond dit vermeld op de website. Er zijn in ieder geval nog een aantal wachtenden voor dit bankje, neem anders even per e-mail contact op met de klantenservice voor meer info!

Ik zie dat de IronForce flatbench weer beschikbaar is. Graag reserveer ik er een en kom ik hem op een zaterdag testen. Als die bevalt neem ik de bench uiteraard gelijk mee.

Kan ik bovenstaande met jullie regelen?

Terug
Naar boven