Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
Ik zag dat de Barbarian pakketten goedkoper zijn geworden. Blijft dit zo?

En wanneer komt er meer informatie over de Cage zodat het beter kan worden vergeleken met die van Powertec. Ik heb namelijk interesse in alle 2.
Het zijn aanbiedingen, die zullen niet eeuwig duren :)

Ik zal de beschrijving van de Power Cage vanmiddag of vanavond bijwerken, qua belastbaarheid is het power rack van Barbarian in ieder geval superieur. Wat wil je nog meer weten/vergelijken?

Nogmaals m'n complimenten Jaap voor de communicatie en service van Fitness-Seller!

Zonet mijn Barbarian Multi Squat Rack ontvangen.
Ik woon op het 2de verdiep van een klein appartementsblok, zonder lift wel te verstaan :)

Was niet makkelijk die zware dozen naar boven te krijgen op het dunne trapje.
Maar ja, heb direct wel een goede Fullbody training gehad :D

Zonet mijn Barbarian Multi Squat Rack ontvangen.
Ik woon op het 2de verdiep van een klein appartementsblok, zonder lift wel te verstaan :)

Was niet makkelijk die zware dozen naar boven te krijgen op het dunne trapje.
Maar ja, heb direct wel een goede Fullbody training gehad :D
Hehe, veel plezier ermee :) Hoop dat het bevalt!

Het zijn aanbiedingen, die zullen niet eeuwig duren :)

Ik zal de beschrijving van de Power Cage vanmiddag of vanavond bijwerken, qua belastbaarheid is het power rack van Barbarian in ieder geval superieur. Wat wil je nog meer weten/vergelijken?

Ok dankjewel :).

Ik heb nog een vraag: krijg je bij de Professionele korte halterstang 50mm van 29 euro slechts 1 halterstang of 2? Want ik heb al eens gehad dat ik opeens 4 halterstangen binnen kreeg in plaats van 2 :rolleyes:

http://www.fitness-seller.nl/produc...essionele-halterstang-zwart-50mm-x-220cm.html

Ik heb een vraag over die bar, er staat belastbaar tot 200kg.Bij zo'n pakket van 140kg staat er belastbaar tot 250kg, maar die kan ik niet los in je assortiment terugvinden.

Maar zou hij volgens jou ook gewichten van 200-250kg aankunnen.Zonder echt door te buigen?
Belastbaar tot 250kg, de productbeschrijvingen bij de losse stangen zijn nog niet bijgewerkt.

Binnenkort zullen we alle productbeschrijvingen sowieso bijwerkenen uitbreiden! Veel shops laten gedetailleerde specificaties vaak achterwegen, het is de bedoeling dat wij in de toekomst echt alle details vermelden; zo worden de diameter en dikte van alle verschillende gewichtschijven nu bijvoorbeeld nog niet in onze shop vermeld! Er staan sowieso nog veel updates aan onze shop gepland voor de komende maanden, zowel voor als achter de schermen!

Ok dankjewel :).

Ik heb nog een vraag: krijg je bij de Professionele korte halterstang 50mm van 29 euro slechts 1 halterstang of 2? Want ik heb al eens gehad dat ik opeens 4 halterstangen binnen kreeg in plaats van 2 :rolleyes:
Die prijs is voor één korthalter!

Alle prijzen zijn per stuk, behalve als er in de productbeschrijving duidelijk staat aangegeven dat de prijs per paar is. Dit is in de meeste gevallen ook te herkennen aan de productafbeelding; what you see is what you get :)

Ik twijfel ook tussen de barbarian en powertec rack, is er ook iets speciaal voorzien om te dippen in het barbarian rack? Is het dat V vormig 'ding' in het midden? Belastbaarheid?

Groetjes
Jan

Ik twijfel ook tussen de barbarian en powertec rack, is er ook iets speciaal voorzien om te dippen in het barbarian rack? Is het dat V vormig 'ding' in het midden? Belastbaarheid?

Groetjes
Jan
Precies,

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De belastbaarheid staat officieel op 140kg, maar de dip bars kunnen wel wat meer hebben ;)

In mijn 50 mm 220cm tot 700 kg belastbare stang zit een tik in een van de 2 bussen. de tik is voelbaar en hoorbaar en zichtbaar als je de stang ronddraaid.
Er zit speling op zeg maar.
Hoe haal je dat beschermkapje eraf van de zijkant van de bus zodat ik die speling eruit kunt halen? En hoe haal je die speling er vervolgens uit?

Bij voorbaat dank

De belastbaarheid staat officieel op 140kg, maar de dip bars kunnen wel wat meer hebben ;)
Okay, bedankt.

Heb ondertussen nog een db paar gereserveerd, en deze week zeg ik m'n gym abo op. Ik ga me ondertussen thuis op het appartement wel wat bezig houden met m'n kettlebell en die db's tot ik m'n powerrack heb.

In mijn 50 mm 220cm tot 700 kg belastbare stang zit een tik in een van de 2 bussen. de tik is voelbaar en hoorbaar en zichtbaar als je de stang ronddraaid.
Er zit speling op zeg maar.
Hoe haal je dat beschermkapje eraf van de zijkant van de bus zodat ik die speling eruit kunt halen? En hoe haal je die speling er vervolgens uit?

Bij voorbaat dank
Check even je privéberichten hier op DBB :)

Okay, bedankt.

Heb ondertussen nog een db paar gereserveerd, en deze week zeg ik m'n gym abo op. Ik ga me ondertussen thuis op het appartement wel wat bezig houden met m'n kettlebell en die db's tot ik m'n powerrack heb.
:thumbup:

Hallo Marvin

Wanneer heb jullie die roller smith van powertec.

Thanks.
Alain

Ik heb ook een vraagje. Ik ben misschien van plan de barbarian dip-bar te kopen. Nu heb ik een beetje schrik dat ik met mijn hoofd tegen de muur ga komen als ik vooruit leun.:p Bestaat die kans? En hoe zit het juist met het bevestigingsmateriaal?

Hallo Marvin

Wanneer heb jullie die roller smith van powertec.

Thanks.
Alain
Die is er nog niet, pas in november waarschijnlijk (wel al besteld).

Ik heb ook een vraagje. Ik ben misschien van plan de barbarian dip-bar te kopen. Nu heb ik een beetje schrik dat ik met mijn hoofd tegen de muur ga komen als ik vooruit leun.:p Bestaat die kans? En hoe zit het juist met het bevestigingsmateriaal?
De wandafstand is 60cm, dus dat zie ik niet echt snel gebeuren :p

Bevestigingsmateriaal wordt niet meegeleverd omdat de soort pluggen die nodig zijn afhankelijk zijn van jouw type muur! Je kunt je dus het beste gewoon even bij de lokale bouwmarkt laten inlichten over welke pluggen het meest geschikt zijn :)

Hey Marvin.

Daar waar ik al een stevige platte bank in mijn bezit heb, is mijn oog gevallen op de Barbarian Incline Bench.
Alleen kan ik nergens info vinden, betreffende de max gebruikersbelasting?
Is deze ideaal voor nekdrukken, of verkies je eerder een andere bank voor neck-press?

Gr John

Terug
Naar boven