XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
Hey Marvin.

Daar waar ik al een stevige platte bank in mijn bezit heb, is mijn oog gevallen op de Barbarian Incline Bench.
Alleen kan ik nergens info vinden, betreffende de max gebruikersbelasting?
Is deze ideaal voor nekdrukken, of verkies je eerder een andere bank voor neck-press?

Gr John
De BB Incline Bench is prima geschikt voor nekdrukken! Aangezien je al een platte bank hebt is een multibank overbodig.

De max belastbaarheid hebben we inderdaad nog niet opgesteld zie ik net, zal rond de 300kg liggen!

Besteld!

Wanneer kan ik de Incline ongeveer verwachten?

Super!, na 16:00 komt het beste uit, anders haal ik het op bij het postkantoor..

Zo, ik heb de dip-bar besteld, samen met wat magnesium. Ik hoop het binnen een weekje te hebben.:)

De dip-bar ziet er idd goed uit, denk deze over een maandje ook in mn gym aanwezig te hebben.

Via internetbankieren kan ik gewoon mijn bedrag overmaken naar het bankrekeningnummer, toch?

heb deze ook besteld

389_1.jpg

Hoi hoi

Al nieuws over een T-bar adapter (zoals bij dat half rack) voor een Powertec Powerrack?

Hoi hoi

Al nieuws over een T-bar adapter (zoals bij dat half rack) voor een Powertec Powerrack?
Check mijn eerdere post hierover:

Ik ben bang dat ik overigens niet helemaal duidelijk ben geweest over de T-bar row adapter. Deze is in eerste instantie enkel beschikbaar ter bevestiging aan de meeste Barbarian Line apparaten! Een geheel aparte adapter om te bevestigen aan de vloer of te klemmen onder een ander apparaat of deur komt waarschijnlijk ooit ook nog eens in ons assortiment! (Als je daar naar op zoek bent, kijk dan eens bij de [Link niet meer beschikbaar]: Accessoires > Krachtaccessoires > Diversen)
Op dit moment dus nog geen plannen voor een losse T-bar row adapter :(

Edit: Hmm, ik zie dat die T-bar row adapter nu niet meer erbij staat in die shop waar ik naar link in de quote hierboven. Even contact opnemen met hun dan, misschien issie tijdelijk uitverkocht of verplaatst naar een andere categorie!

Nieuw blog bericht: [Link niet meer beschikbaar]

En nog een andere mededeling; we zullen de komende weken veel updates van de shop uitvoeren, zowel voor als achter de schermen. Zo zal rechtstreeks betalen via iDEAL waarschijnlijk deze maand nog beschikbaar worden!

Is er voor de Barbarian Multi Bench ook een beendeel beschikbaar? Want ik ben nog opzoek naar een bench met beendeel maar vind de belastbaarheid van het beendeel van de powertec te laag.

Enig idee wanneer mijn Dip-bar gaat aankomen? Dan probeer ik ervoor te zorgen dat iemand thuis is.

Laatst bewerkt:
Wanneer komt dit rack eigenlijk? Ik las hier dat het het nieuwste rack is van powertec?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bedankt voor de extra grippads in de bestelling ;) die jongens die de levering doen mogen ook wat meer sporten. Hij was al buiten adem voor een pakketje van 50kg...

// edit :
de barbarian power cage: zitten die dip bars in het midden niet in de weg eigenlijk? of zijn die makkelijk verwijderbaar?

Laatst bewerkt:
Check mijn eerdere post hierover:

Op dit moment dus nog geen plannen voor een losse T-bar row adapter :(

Edit: Hmm, ik zie dat die T-bar row adapter nu niet meer erbij staat in die shop waar ik naar link in de quote hierboven. Even contact opnemen met hun dan, misschien issie tijdelijk uitverkocht of verplaatst naar een andere categorie!

Mmm ... zo'n gripper (voor over de barbell te schuiven) die bij dat t-bar station zit, komt dat er dan?

Een gewrichtsbeschermende pull-greep ;)

Is er voor de Barbarian Multi Bench ook een beendeel beschikbaar? Want ik ben nog opzoek naar een bench met beendeel maar vind de belastbaarheid van het beendeel van de powertec te laag.
Nee, er is geen leg lift attachment beschikbaar voor de Barbarian Line banken.

Zoals je zelf aangeeft is de belastbaarheid van zulke attachments meestal aan de lage kant, evenals de stabiliteit en kwaliteit – de leg lift attachment van Powertec is nog één van de betere! Juist daarom hebben wij in eerste instantie bewust geen leg lift attachment gemaakt voor de Barbarian Line banken.

Ik sluit niet uit dat we zo'n attachment in de toekomst nog zullen uitbrengen, aangezien deze attachments voor een groot deel van de gebruikers van voldoende kwaliteit zijn, maar vooralsnog zijn er geen plannen voor!

Enig idee wanneer mijn Dip-bar gaat aankomen? Dan probeer ik ervoor te zorgen dat iemand thuis is.
Je betaling is dit weekend ontvangen dus je bestelling gaat spoedig de deur uit. Normaal gesproken wordt een bestelling als deze de (werk)dag na verzending geleverd, in België kan het soms een dagje meer in beslag nemen.

Wanneer komt dit rack eigenlijk? Ik las hier dat het het nieuwste rack is van powertec?
Er is nog geen datums voor de nieuwe productlijn van Powertec bekend, voorzover ik weet zijn deze nog niet in productie genomen!

Bedankt voor de extra grippads in de bestelling ;) die jongens die de levering doen mogen ook wat meer sporten. Hij was al buiten adem voor een pakketje van 50kg...

De barbarian power cage: zitten die dip bars in het midden niet in de weg eigenlijk? of zijn die makkelijk verwijderbaar?
Daarvoor moet je bij de pakketdienst wezen :p

Die dip bars zijn kun je inderdaad eenvoudig loskoppelen!

Mmm ... zo'n gripper (voor over de barbell te schuiven) die bij dat t-bar station zit, komt dat er dan?
Die grepen bieden we vooralsnog helaas ook niet los aan. Die shop waarnaar ik eerder in dit topic linkte verkoopt (verkocht?) echter zowel de adapter als de greep!

Terug
Naar boven