MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ik wacht wel even op de barbarian bench als je zeker weet dat deze over zo'n 4 weken wel binnen is.

Alle producten liggen op voorraad in het magazijn in Sittard. Er is ook een showroom aanwezig!

Normaal gesproken krijg je eerst per e-mail bericht zodra de bestelling klaar ligt en je deze kunt komen afhalen. Dat zal nu dus pas na het weekend worden. Als het echter alleen straps betreft kun je morgen gewoon langskomen, print dan wel even de orderbevestiging uit en neem deze mee.

Alleen straps ja, thanks. Zal ik morgen even langs gaan, zo goed als om de hoek :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.123
Mm dat is wel balen. Denk je over 2-3 weken wel wat meer zekerheid te hebben of dat ook niet? Voor die andere benches die je noemt zou ik ook nog een tijdje moeten wachten dus dan kijk ik over een paar weken gewoon opnieuw.

• #6.125
Mm dat is wel balen. Denk je over 2-3 weken wel wat meer zekerheid te hebben of dat ook niet? Voor die andere benches die je noemt zou ik ook nog een tijdje moeten wachten dus dan kijk ik over een paar weken gewoon opnieuw.
Je kunt over een paar weken altijd even mailen naar de klantenservice om te vragen of er meer/nieuwe/concretere info is!

Denk dat jullie mijn vraag over t hoofd gezien hebben? :(

Nee ik bedoel of dat bankje en de barbarian leg curl/extension naast elkaar onder de powercage passen

Oftewel past http://www.fitness-seller.nl/barbarian-leg-extension-leg-curl/ waar de barbell nu ligt?

309tuo5.jpg

Is gewoon puur om t allemaal op te bergen voor als iemand gebruik wilt maken van de logeer kamer

• #6.128
NIEUW: MegaTec

MegaTec® is de nieuwe, ultieme krachtsport apparaten serie voor ambitieuze en professionele training.

Zwaar belastbaar + Perfecte functionaliteit + Maximale veiligheid + Comfortabel + Duurzaam

mt-hr-10-detail01.jpg
mt-pr-10.jpg
mt-mx-ws-50.jpg
mt-la-mp-20.jpg
mt-clp-350.jpg

Deze krachtapparaten zijn ideaal om thuis te gebruiken en om de ultieme homegym mee te creëeren. De serie bestaat onder andere uit multifunctionele krachtmachines, krachttoestellen met uitbreidingsmogelijkheden, ruimtebesparende krachttoestellen en speciale, compacte ontwerpen zoals bijvoorbeeld de Lever Lat Machine met Z-vorm, die geschikt is om te plaatsen in ruimtes met schuine plafonds.

Met de stabiele en veilige krachttoestellen uit de MegaTec® serie hebben ambitieuze krachtsporters voldoende, uitstekende keuze voor het inrichten van een professionele krachtruimte of homegym.

De prijs-kwaliteitverhouding spreekt boekdelen voor de Megatec® serie!

De eerste toestellen zullen eind december/begin januari beschikbaar zijn en zijn nu verkrijgbaar voor pre-order!

Alle productbeschrijvingen en volledige specificaties volgen zo spoedig mogelijk :)

Laatst bewerkt:
Wat is er nieuw aan? Enkel het naambordje, is gewoon Powertecspul..

• #6.130
Wat is er nieuw aan? Enkel het naambordje, is gewoon Powertecspul..
Dan moet je toch wat beter kijken ;) Dit is ons antwoord op Powertec!

Deze toestellen zijn het afgelopen jaar zelf ontwikkeld, net als de Barbarian Line en ATX toestellen. Als je de toestellen gaat vergelijken met de oude Powertec toestellen zijn er héél wat veranderingen en verbeteringen! Als de productbeschrijvingen zijn toegevoegd krijg je er wellicht een beter beeld van.

Deze lijn moet de ultieme homegym lijn worden, waar Barbarian Line steeds meer op professionele toepassingen gericht is!

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Denk dat jullie mijn vraag over t hoofd gezien hebben? :(

Oeps, die post had ik inderdaad gemist. Je kunt dit het beste even zelf opmeten, je hebt alles toch al klaar staan. De afmetingen van de Leg Curl/Extension staan op de website, deze is 150 cm lang en 80 cm breed bij de achterste voet.

Als voorbeeld zal ik even de Lat pulleys nemen, de Barbarian voor 30 euro meer dan de Megatec. Als ik de foto's naast elkaar hou straalt die van de Barbarian een stuk meer kwaliteit uit en dat voor die paar euro meer..

Maargoed, misschien verkijk ik me op de foto's. Ben benieuwd naar de beschrijvingen.

• #6.132
Als voorbeeld zal ik even de Lat pulleys nemen, de Barbarian voor 30 euro meer dan de Megatec. Als ik de foto's naast elkaar hou straalt die van de Barbarian een stuk meer kwaliteit uit en dat voor die paar euro meer..
De goedkopere MegaTec toestellen zijn erg interessant voor homegyms als Barbarian Line te duur is. Het verschil tussen de kogelgelagerde Lat Pulleys is inderdaad niet zo groot, er is echter ook een Leverage Lat Pulley die nog wat goedkoper is. Het verschil bij het Power Rack of het Half Rack is bijvoorbeeld wel een stuk groter :)

Oeps, die post had ik inderdaad gemist. Je kunt dit het beste even zelf opmeten, je hebt alles toch al klaar staan. De afmetingen van de Leg Curl/Extension staan op de website, deze is 150 cm lang en 80 cm breed bij de achterste voet.

De voet maakt niet echt uit, die laat ik er gewoon uit steken als nodig is.

Heb t even nagemeten en als de schuimrollen en/of kussen niet breder zijn dan 60 cm dan past hij er tussen. Neem aan dat die niet breder zijn toch?

• #6.134
De voet maakt niet echt uit, die laat ik er gewoon uit steken als nodig is.

Heb t even nagemeten en als de schuimrollen en/of kussen niet breder zijn dan 60 cm dan past hij er tussen. Neem aan dat die niet breder zijn toch?
Dat gaat krap worden, het kussen en de rollen zijn circa 50 cm breed. Echter zitten er ook nog handgrepen naast het toestel, deze zijn circa 65 cm breed.

Vraagje ivm
http://www.fitness-seller.nl/megatec-squat-calf-machine/

Powertec had er ook zo eentje maar velen die het hadden zeiden dat de rom te klein was. Hoe zit het met dit toestel? Hoe diep kan je gaan en hoe groot mag je max zijn?

En een vraaje over dat bankje waar de zitting steeds dichter bij de grond komt naarmate je de leuning verticaler plaatst: is dat niet vervelend voor de benen. Je zit dan toch echt wel in een heel vreemde houding, niet?
PS: er zitten echt wel een paar toffe toestellen tussen.

Dat gaat krap worden, het kussen en de rollen zijn circa 50 cm breed. Echter zitten er ook nog handgrepen naast het toestel, deze zijn circa 65 cm breed.

T bankje staat schuin dus t loopt taps toe naar 60 cm op t smalste deel. 50 cm verder is t 70 cm breed dus volgens mij past t er precies tussen.

Ach anders zet ik de multi bench op mijn eigen kamer, is ook geen probleem.

Hebben jullie hem toevallig opgesteld staan? De leg curl/extension?

Een aantal heel mooie toestellen! Zeer verleidelijk (maar gevaarlijk) om in januari de toonzaal nog eens een bezoekje te brengen!

Deze MegaTec Multi Bench RAS lijkt wel heel veel op die Barbarian multi bench 2 alleen is de Barbarian nog goedkoper. Waarom zou ik voor de MegaTec moeten gaan?

T bankje staat schuin dus t loopt taps toe naar 60 cm op t smalste deel. 50 cm verder is t 70 cm breed dus volgens mij past t er precies tussen.

Ach anders zet ik de multi bench op mijn eigen kamer, is ook geen probleem.

Hebben jullie hem toevallig opgesteld staan? De leg curl/extension?

Heb het even voor je getest, lukt prima. Is wel een iets oudere versie van de cage, maar de nieuwe heeft een nog grotere binnenruimte als ik me niet vergis.

IMG_0828.jpg

IMG_0829.jpg

Terug
Naar boven