- Waardering
- 2.701
Ik zie dat djakke het al voor je heeft nagekeken, mooi zoDe voet maakt niet echt uit, die laat ik er gewoon uit steken als nodig is.
Heb t even nagemeten en als de schuimrollen en/of kussen niet breder zijn dan 60 cm dan past hij er tussen. Neem aan dat die niet breder zijn toch?

De range of motion bij de Squat Calf is in beide richtingen meer dan voldoende, dat zou geen enkel probleem moeten zijn! Ook de Compact Leg Press is bewust wat langer gemaakt zodat deze ook beter geschikt is voor langere personen van bijvoorbeeld 1,90 meter.Vraagje ivm
http://www.fitness-seller.nl/megatec-squat-calf-machine/
Powertec had er ook zo eentje maar velen die het hadden zeiden dat de rom te klein was. Hoe zit het met dit toestel? Hoe diep kan je gaan en hoe groot mag je max zijn?
Nee, integendeel! De houding die je in die positie hebt is juist ideaal op deze bank en je kunt je voeten zeer stabiel neerzetten! De MegaTec Multi Bench is natuurlijk speciaal hiervoor ontwikkeld en grondig getestEn een vraaje over dat bankje waar de zitting steeds dichter bij de grond komt naarmate je de leuning verticaler plaatst: is dat niet vervelend voor de benen. Je zit dan toch echt wel in een heel vreemde houding, niet?
PS: er zitten echt wel een paar toffe toestellen tussen.
Als je de zitting bij normale bankjes omhoog zet is dit vaak net wat de hoog om je benen/voeten optimaal te plaatsen.Ik denk dat je je misschien ook verkijkt op de hoogte. De zitting staat sowieso al een flink stuk boven de zilveren rails en op productfoto #3 kun je goed zien dat de zitting in de hoogste positie nog hoger staat! Op de laatste productfoto (met de afmetingen erop) zie je het bankje van de zijkant in de achterste positie.
YeahEen aantal heel mooie toestellen! Zeer verleidelijk (maar gevaarlijk) om in januari de toonzaal nog eens een bezoekje te brengen!
Neem dan wel eerst even contact op om te vragen of en welke toestellen er al staan!Je moet natuurlijk niets, je kunt net zo goed voor de Barbarian Multi Bench 2 kiezenDeze MegaTec Multi Bench RAS lijkt wel heel veel op die Barbarian multi bench 2 alleen is de Barbarian nog goedkoper. Waarom zou ik voor de MegaTec moeten gaan?
De MegaTec Multi Bench is ontworpen om te passen bij de MegaTec toestellen. Deze is net zo stabiel als de Barbarian maar heeft een geavanceerd en makkelijk verstelsysteem. Dit geavanceerde verstelsysteem zorgt er bijvoorbeeld voor dat je van positie kunt wisselen zonder dat je de bank hoeft te verplaatsen en dat je altijd in een juiste positie traint. Zie ook hierboven.
Laatst bewerkt: