MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.141
De voet maakt niet echt uit, die laat ik er gewoon uit steken als nodig is.

Heb t even nagemeten en als de schuimrollen en/of kussen niet breder zijn dan 60 cm dan past hij er tussen. Neem aan dat die niet breder zijn toch?
Ik zie dat djakke het al voor je heeft nagekeken, mooi zo :)

Vraagje ivm
http://www.fitness-seller.nl/megatec-squat-calf-machine/

Powertec had er ook zo eentje maar velen die het hadden zeiden dat de rom te klein was. Hoe zit het met dit toestel? Hoe diep kan je gaan en hoe groot mag je max zijn?
De range of motion bij de Squat Calf is in beide richtingen meer dan voldoende, dat zou geen enkel probleem moeten zijn! Ook de Compact Leg Press is bewust wat langer gemaakt zodat deze ook beter geschikt is voor langere personen van bijvoorbeeld 1,90 meter.

En een vraaje over dat bankje waar de zitting steeds dichter bij de grond komt naarmate je de leuning verticaler plaatst: is dat niet vervelend voor de benen. Je zit dan toch echt wel in een heel vreemde houding, niet?
PS: er zitten echt wel een paar toffe toestellen tussen.
Nee, integendeel! De houding die je in die positie hebt is juist ideaal op deze bank en je kunt je voeten zeer stabiel neerzetten! De MegaTec Multi Bench is natuurlijk speciaal hiervoor ontwikkeld en grondig getest :) Als je de zitting bij normale bankjes omhoog zet is dit vaak net wat de hoog om je benen/voeten optimaal te plaatsen.

Ik denk dat je je misschien ook verkijkt op de hoogte. De zitting staat sowieso al een flink stuk boven de zilveren rails en op productfoto #3 kun je goed zien dat de zitting in de hoogste positie nog hoger staat! Op de laatste productfoto (met de afmetingen erop) zie je het bankje van de zijkant in de achterste positie.

Een aantal heel mooie toestellen! Zeer verleidelijk (maar gevaarlijk) om in januari de toonzaal nog eens een bezoekje te brengen!
Yeah :D Neem dan wel eerst even contact op om te vragen of en welke toestellen er al staan!

Deze MegaTec Multi Bench RAS lijkt wel heel veel op die Barbarian multi bench 2 alleen is de Barbarian nog goedkoper. Waarom zou ik voor de MegaTec moeten gaan?
Je moet natuurlijk niets, je kunt net zo goed voor de Barbarian Multi Bench 2 kiezen :) De MegaTec Multi Bench is ontworpen om te passen bij de MegaTec toestellen. Deze is net zo stabiel als de Barbarian maar heeft een geavanceerd en makkelijk verstelsysteem. Dit geavanceerde verstelsysteem zorgt er bijvoorbeeld voor dat je van positie kunt wisselen zonder dat je de bank hoeft te verplaatsen en dat je altijd in een juiste positie traint. Zie ook hierboven.

Laatst bewerkt:
Zijn jullie rubbertegels gemakkelijk te versnijden? Ben namelijk van plan om een deadlift platform te maken maar als ik het zo even bereken gaan een paar tegels 3 cm over de rand uitsteken

• #6.143
Zijn jullie rubbertegels gemakkelijk te versnijden? Ben namelijk van plan om een deadlift platform te maken maar als ik het zo even bereken gaan een paar tegels 3 cm over de rand uitsteken
Yes, die kun je gewoon zelf bijsnijden met een mes of decoupeerzaag of iets dergelijks :)

Hallo,

Is de nieuwe megatech lijn van toestellen voorzien op grotere mensen (naar lengte toe), ik ben nog op zoek naar iets in de trend van powertec multisystem maar deze was voor mijn lengte niet optimaal. Ik ben 1m92-93

groet

• #6.145
Hallo,

Is de nieuwe megatech lijn van toestellen voorzien op grotere mensen (naar lengte toe), ik ben nog op zoek naar iets in de trend van powertec multisystem maar deze was voor mijn lengte niet optimaal. Ik ben 1m92-93

groet
Er is bij de nieuwe MegaTec toestellen inderdaad meer rekening gehouden met langere personen. Powertec is een Amerikaans merk en je kon merken dat de toestellen niet ontwerpen waren voor lange persoon.

Bij het nieuwe MegaTec Multiplex toestel is de Lat Pulley bijvoorbeeld volledig vernieuwd naar een hoger, normaal ontwerp (geen hefarm ontwerp zoals bij Powertec) met een grotere strekmaat.

Je zult er bij dit soort multistations echter altijd rekening mee moeten houden dat ze ontworpen zijn om alsnog zo veel mogelijk "compact" te zijn. Je kunt het beste sowieso even de exacte specificaties afwachten zodra de productbeschrijvingen online staan. Ideaal zou natuurlijk zijn als je het toestel kunt komen uitproberen als dit over enkele weken opgebouwd is in onze showroom!

* pre-order, verwacht eind december

* Niet beschikbaar in de gewenste hoeveelheid, 1 items worden als backorder geplaatst.

Wil dat zeggen dat je niet bij de 1ste levering zit? Alvast bedankt

Wanneer komen de fatgripz eindelijk terug binnen? Iemand van jullie mailde me dat deze vorige week binnen zouden moeten komen maar ik wacht al een kleine 3 weken op mijn bestelling nu door die stukjes plastiek :P

MVG

• #6.148
* pre-order, verwacht eind december

* Niet beschikbaar in de gewenste hoeveelheid, 1 items worden als backorder geplaatst.

Wil dat zeggen dat je niet bij de 1ste levering zit? Alvast bedankt
Nee, dat wil zeggen dat het toestel nu niet beschikbaar is. Daarom is het een pre-order / backorder :) Normaal gesproken zul je deze dan bij de eerste levering krijgen.

Wanneer komen de fatgripz eindelijk terug binnen? Iemand van jullie mailde me dat deze vorige week binnen zouden moeten komen maar ik wacht al een kleine 3 weken op mijn bestelling nu door die stukjes plastiek :P

MVG
De verwachting was inderdaad dat de Fat Gripz vorige week alweer zouden binnenkomen, echter zijn ze er momenteel nog steeds niet. Volgens mij is er wat vertraging in hun distributiecenter. Ik hoop eind deze week en anders in de loop van de volgende week maar het blijft even afwachten.

Als je ze in de tussentijd ergens anders vindt kun je ze bij ons natuurlijk altijd nog annuleren! Of stuur even een verzoek naar de klantenservice (per e-mail) om te vragen of een deellevering mogelijk is.

Laatst bewerkt:
Hallo,

kan bij de MegaTec Lever Arm Multi Press het bankje losgemaakt worden van het toestel?
Ik zoek hetzelfde toestel maar het ankje zou moeten los kunnen van het toestel, zoals bj de leverage gym maar dan zonder de lat pulley met het kantelsysteem erbij, want zou hem tegen de muur moeten zetten

• #6.150
Hallo,

kan bij de MegaTec Lever Arm Multi Press het bankje losgemaakt worden van het toestel?
Ik zoek hetzelfde toestel maar het ankje zou moeten los kunnen van het toestel, zoals bj de leverage gym maar dan zonder de lat pulley met het kantelsysteem erbij, want zou hem tegen de muur moeten zetten
Nee helaas, de bank is een vast onderdeel van het toestel. Er was wel een losse bank overwogen, net zoals bij het Triplex Workout Station, maar dat kwam de stabiliteit van de Multi Press niet ten goede dus daar hebben we van moeten afzien.

Ok, dan ga ik proberen of ik wat zaken kan herstructureren, moet nog kunnen bewegen ook :p
op den duur stamp je zo alles vol

zijn jullie van plan om ook een leg press accessoire (zoals powertec) aan te bieden oor megatec/ barbarian?

• #6.152
Ok, dan ga ik proberen of ik wat zaken kan herstructureren, moet nog kunnen bewegen ook :p
op den duur stamp je zo alles vol

zijn jullie van plan om ook een leg press accessoire (zoals powertec) aan te bieden oor megatec/ barbarian?
Nope er zijn voorlopig helaas geen plannen voor een soortgelijke accessoire.

Barbarian spul wat bij jullie vandaan komt inclusief de dumbells.
De chd dumbells bevallen trouwens super goed! Erg solide en netjes afgewerkt.

14caatw.jpg

2di1x0k.jpg

Mochten jullie ooit de legpress van barbarian in de aanbieding gooien bel me dan fv haha!

• #6.154
Barbarian spul wat bij jullie vandaan komt inclusief de dumbells.
De chd dumbells bevallen trouwens super goed! Erg solide en netjes afgewerkt.

http://i41.tinypic.com/14caatw.jpg

http://i42.tinypic.com/2di1x0k.jpg

Mochten jullie ooit de legpress van barbarian in de aanbieding gooien bel me dan fv haha!
Mooie ruimte en een nette homegym, zulke foto's zien we natuurlijk graag! Er zitten toch geregeld hele indrukwekkende homegyms tussen!

De Leg Press zal voorlopig niet in de aanbieding gaan ben ik bang :(

ik heb internet zitten kijken naar trap/hex bars. en ik zag heel veel verschillende maten/ van 140cm tot 218cm. weten jullie of deze ook nog een ''standaard'' maat hebben? net zoals dat gewone olympic barbells 220 cm zijn maar sommige afwijken.

• #6.158
ik heb internet zitten kijken naar trap/hex bars. en ik zag heel veel verschillende maten/ van 140cm tot 218cm. weten jullie of deze ook nog een ''standaard'' maat hebben? net zoals dat gewone olympic barbells 220 cm zijn maar sommige afwijken.
De modellen die ik ken zijn tussen 140 en 160 cm lang. Normaal gesproken zal het binnengedeelte altijd ongeveer even lang zijn dus ik denk niet dat het veel uitmaakt welke je koopt.

Normaal gesproken komt er volgende week weer een levering binnen!

ff men vraag uit de ATX thread herstellen

wat mogen we hier van verwachten van die 5 nieuwe ATX bars?

Zit er iets tussen die hier ongeveer aan voldoet?

- 29 mm
- Bushing (messingbus) met lage spin
- Agressieve knurling
- Redelijk brede center knurl

• #6.160
ff men vraag uit de ATX thread herstellen

wat mogen we hier van verwachten van die 5 nieuwe ATX bars?

Zit er iets tussen die hier ongeveer aan voldoet?

- 29 mm
- Bushing (messingbus) met lage spin
- Agressieve knurling
- Redelijk brede center knurl
De specificaties van de nieuwe stangen zullen binnenkort online komen. De knurling zal in ieder geval niet agressief zijn.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven