Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb heel die shop uitgepluisd en zie er nergens zo'n adapter ???
Daarom zeg ik ook "verkocht?" :p

In diezelfde post waar ik naar die shop linkte schreef ik een minuutje later het volgende:
Hmm, ik zie dat die T-bar row adapter nu niet meer erbij staat in die shop waar ik naar link in de quote hierboven. Even contact opnemen met hun dan, misschien issie tijdelijk uitverkocht of verplaatst naar een andere categorie!

Laatst bewerkt:
Ach ja ... crap ... maandagse ogen zien niet zoveel :p
Ik zoek dus nog even verder :p

Ach ja ... crap ... maandagse ogen zien niet zoveel :p
Ik zoek dus nog even verder :p
Deze Duitse shop bijvoorbeeld:

Kraft > Trainingszubehör > sonstiges
Op de eerste pagina vind je de greep: LBB-28-BS Zusatz-Griff zum T-Bar-Rudern für TBR10
Tweede pagina de T-bar row adapter: TBR-10 Ruder-Adapter für Olympia-Langhanteln

Maar je kunt dus ook even contact opnemen met die Nederlandse shop die ik eerder vermeldde, misschien is de adapter tijdelijk uitverkocht ofzo

Genoeg reclame voor andere shops nu ;)

deze adapter heb ik thuis

ja van : simpleproducts.de

Mooi. Mijn dipbar is aangekomen. En wat moet ik nu juist bij de doe-het-zelver vragen om die bar vast te maken in mijn muur? (domme vraag waarschijnlijk, maar ik ben echt geen handige harry:))

Mooi. Mijn dipbar is aangekomen. En wat moet ik nu juist bij de doe-het-zelver vragen om die bar vast te maken in mijn muur? (domme vraag waarschijnlijk, maar ik ben echt geen handige harry:))
Gewoon navragen welke pluggen geschikt zijn voor jouw soort muur. Ook even uitleggen dat het om een dip bar gaat zodat duidelijk is wat voor een krachten er een rol spelen!

Bij die Set Halterschijven 100kg - Rubber-Gripper 50mm dempt dat rubber goed als het op de grond komt of maakt het niet zoveel verschil uit met de gewone ? En hoe dik is dat rubber ? (want bij sommige van de 30mm schijven sets staat het erbij en hier niet ?)

En hoeveel trainingen kom je ongeveer toe met 1pak van die Magnesium Grip Chalk ? (Ik weet ppk wel dat dit van je verbruik afhangt, maar ongeveer ;))
Misschien kunnen andere forum members hier ook goed op antwoorden ?

"Als gast bestellen
Wanneer u als gast besteld worden uw gegevens niet opgeslagen en krijgt u geen eigen account. Bij een volgende bestelling moet u alle gegevens opnieuw invullen en u kunt geen gebruik maken van de extra opties die geregistreerde klanten genieten!"

Welke extra opties zijn dat dan ?

Laatst bewerkt:
Wanneer deze productlijn uitkomt, gaat deze dan ook bij jullie in het assortiment opgenomen worden? Ik heb in iedergeval zeker al interess :D
Uiteraard :) Dat kan echter wel nog een aardig tijdje duren

Bij die Set Halterschijven 100kg - Rubber-Gripper 50mm dempt dat rubber goed als het op de grond komt of maakt het niet zoveel verschil uit met de gewone ? En hoe dik is dat rubber ? (want bij sommige van de 30mm schijven sets staat het erbij en hier niet ?)
Met 'de gewone' bedoel je gietijzeren schijven? Het rubber dempt goed en zorgt natuurlijk voor een verschil qua geluid in verhouding tot normale gietijzeren schijven :)

Het rubber is bij de 50mm schijven eveneens circa 8mm dik (bovenop de rand - op overige plaatsen circa 5mm)

En hoeveel trainingen kom je ongeveer toe met 1pak van die Magnesium Grip Chalk ? (Ik weet ppk wel dat dit van je verbruik afhangt, maar ongeveer ;))
Misschien kunnen andere forum members hier ook goed op antwoorden ?
Kan ik helaas geen indicatie over geven, ook niet ongeveer. Beste wat je kunt doen om erachter te komen hoelang jij met één blok doet is door het te bestellen en gebruiken ;)

"Als gast bestellen
Wanneer u als gast besteld worden uw gegevens niet opgeslagen en krijgt u geen eigen account. Bij een volgende bestelling moet u alle gegevens opnieuw invullen en u kunt geen gebruik maken van de extra opties die geregistreerde klanten genieten!"

Welke extra opties zijn dat dan ?
Bestelgeschiedenis en bestelstatus nakijken, productreviews schrijven, adresboek (om bijvoorbeeld meerdere leveradressen te managen)...

Gewoon normale shop opties dus :p

Oké bedankt :) Met dat Magnesium, dan bestel ik er ineens wel genoeg :)

nieuwe powertec toestellen kan je reeds zien op de officiele website van powertec

o.a.

fullrack.jpg

halfrack.jpg

Laatst bewerkt:

Uit welke constructie bestaat die muur ?

Voor baksteen (100mm) / beton / kalkzandsteen raad ik je keilbouten ( M8 x 75 )aan.
Chemische ankers kun je ook gebruiken, echter zijn deze niet even goedkoop en voor handen in een bouwzaak.

Hoop je genoeg geinformeerd te hebben.

Groetjes,

Mike

Bah zoveel leuk speelgoed wat ik thuis zou willen neerzetten. Maar helaas zit ik op een 3e verdieping. Wil niet de kans lopen dat ik de grond te zwaar belast.

Uit welke constructie bestaat die muur ?

Voor baksteen (100mm) / beton / kalkzandsteen raad ik je keilbouten ( M8 x 75 )aan.
Chemische ankers kun je ook gebruiken, echter zijn deze niet even goedkoop en voor handen in een bouwzaak.

Hoop je genoeg geinformeerd te hebben.

Groetjes,

Mike

Bedankt, man! Is gewoon de muur van een garage, dus ik neem aan baksteen. Nu weet ik tenminste wat ik moet vragen in de winkel!

Paar schijfjes besteld, enig idee van de levertijd?:eek:;)

Ja, de incline-bench staat, 2 kleine scheurtjes in het stof onder de zitting en achter het rug gedeelte, maar dit zit met een beetje lijm weer goed.
Lekkere bench voor de nech-press :thumbs:

Terug
Naar boven