- Waardering
- 2.701
Ik ga ervan uit van wel, alle bumpers komen regelmatig nieuw binnen!Verwachten jullie dat de atx bumpers 5 en 10 kg weer op voorraad zijn als jullie nieuwe atx barren uitkomen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga ervan uit van wel, alle bumpers komen regelmatig nieuw binnen!Verwachten jullie dat de atx bumpers 5 en 10 kg weer op voorraad zijn als jullie nieuwe atx barren uitkomen?
Je kunt ook nu al een pre-order plaatsen. Je kunt er dan gewoon voor kunt kiezen de bestelling pas bij afhaling te betalen. Zodra de bestelling klaar is krijg je automatisch per e-mail bericht. Zowel de ATX bumpers als de bars gaan namelijk enorm hard de afgelopen weken!Gelukkig! Fijn dat ik dan ineens mijn complete bestelling kan plaatsen en dan alles op kan halen!
Ow het gaat om een nieuwe ATX bar. Dan kun je die inderdaad nog niet nu samen met de bumpers bestellen. Je kunt wel al een bestelling voor de bumpers plaatsen, en dan bij Opmerkingen aangeven dat je de bestelling pas wilt komen afhalen als de nieuwe ATX bars er zijn! Zodra die dan beschikbaar zijn kun je daarvoor een extra bestelling plaatsen en dan beide bestellingen komen afhalen.Oh top dan doe ik dat gelijk. Kan ik dan de nieuwe atx bar toevoegen wanneer deze in het assortiment komen?
Vraag : is er een verschil van impact voor de Olympic Barbell obv welk type gewichten (bumpers vs gietijzeren) je gebruikt en je vervolgens tegen de grond laat kletsen? Ik zou sowieso hevige rubberen matten (40mm) aanschaffen maar wil bv niet dat mn toekomstige barbell al na een paar maanden naar de k***en zou gaan omdat ik deadlift drops doe met gietijzeren schijven (op de matten, niet in power rack)
Er zal altijd een verschil zijn. Maar is afhankelijk van meerdere factoren. Hoe breed zijn je schijven, zijn ze allemaal exact dezelfde diameter. Hoe nauw passen ze op rond de sleeves. Naar garantie toe hangt veel af van het merk barbell. Bij eleiko bijvoorbeeld heb je alleen garantie als je ook eleiko bumpers etcgebruikt.

Daar zit inderdaad een groot verschil in! Bumper Plates worden natuurlijk niet voor niets speciaal gemaakt voor drops, en zelfs dan nog is een platform als ondergrond aan te raden. Met gietijzeren halterschijven is het risico dat je de halterstang beschadigd veel groter aanwezig. Dat kan misschien best een paar maanden goed gaan als je een goede ondergrond én een goede stang hebt maar het kan ook na drie trainingen mis zijn.Vraag : is er een verschil van impact voor de Olympic Barbell obv welk type gewichten (bumpers vs gietijzeren) je gebruikt en je vervolgens tegen de grond laat kletsen? Ik zou sowieso hevige rubberen matten (40mm) aanschaffen maar wil bv niet dat mn toekomstige barbell al na een paar maanden naar de k***en zou gaan omdat ik deadlift drops doe met gietijzeren schijven (op de matten, niet in power rack)

Dat komt dan inderdaad overeen met wat 515 ook aangafom trouwens nog even terug te komen om het gewicht van de trap bar deadlift. ik heb um toch nog kunnen wegen.
en hij weegt sowieso boven de 20 kg. er stond op de weegschaal 23,1 geloof ik. maar ik weer dat die weegschaal net iets te weinig aangeeft. dus ik denk dat je rond de 24/25 kg zit met die stang![]()

Dat komt dan inderdaad overeen met wat 515 ook aangaf![]()

Nee, zoals aangegeven hebben wij verschillende hex bars gehad met verschillende gewichten. De 140 cm hex bars zijn niet meer in voorraad maar als er nog een nieuwe levering binnenkomt zal ik die wel even wegen om te checken.moeten jullie dan niet de informatie op de site aanpassen?![]()
Nee, zoals aangegeven hebben wij verschillende hex bars gehad met verschillende gewichten. De 140 cm hex bars zijn niet meer in voorraad maar als er nog een nieuwe levering binnenkomt zal ik die wel even wegen om te checken.
Het gewicht van de 160 cm hex bar is overigens wel circa 26,5 kg zoals aangegeven op de website:
http://www.fitness-seller.nl/olympische-hex-bar/
Heb je niet toevallig deze 160 cm hex bar overgekocht? Dan zou het gewicht namelijk wel overeenkomen.
Ok, dan is het inderdaad vreemd! Mochten wij de 140 cm versie ooit nog eens terug in het assortiment nemen zal ik erop letten deze eerst opnieuw te wegennee het is wel echt die van 140 cm lang. net nog gemeten

Nee, dat zijn dezelfde halterstangen met enkel een andere coating. Ik zou dat echter niet alleen een esthetisch verschil noemen, er zijn wel degelijk verschillen tussen deze coatings.Die ATX bars : is er buiten het esthetische een verschil tussen de (normale) ATX Power Bar van 259,- en de ATX Power Bar (Zwart/Chroom) van 259,- ?
De eerste zendingen (een hele hoop) zijn afgelopen vrijdag inderdaad al de deur uit gegaan. De rest zal vandaag en in de loop van deze week verzonden worden. Had je al een bestelling lopen? Neem dan even contact op met de klantenservice om na te vragen wanneer deze precies verzonden wordt.Hoe staat het inmiddels met de multibench 2? Volgens jullie info zou de volgende levering de derde week van januari binnenkomen, deze week dus?