- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kunnen ze natuurlijk zelf met de klantenservice afhandelenIs er geen compensatie voorzien voor het ongemak? Lakschade?

Het logo staat momenteel op alle bankjes niet meer op de rugleuning, enkel op het frame de stickers en het aluminium plaatje. Drukplekken in de bekleding kunnen wel eens voorkomen als de onderdelen wekenlang strak verpakt zitten in een doos maar dat trekt normaal gesproken vanzelf weg. Ik kan me ook niet voorstellen dat je dat merkt tijdens het trainen. Mocht dat wel zo zijn of als het echt schade is, zoals een scheur of dergelijke, gewoon even een foto naar de klantenservice sturen.In feite, ik heb een Barbarian Warrior bench gekregen en in plaats van een gestikt Barbarian logo is er 'drukschade' op de bekleding
Het logo staat momenteel op alle bankjes niet meer op de rugleuning, enkel op het frame de stickers en het aluminium plaatje. Drukplekken in de bekleding kunnen wel eens voorkomen als de onderdelen wekenlang strak verpakt zitten in een doos maar dat trekt normaal gesproken vanzelf weg. Ik kan me ook niet voorstellen dat je dat merkt tijdens het trainen. Mocht dat wel zo zijn of als het echt schade is, zoals een scheur of dergelijke, gewoon even een foto naar de klantenservice sturen.

Misschien geen slecht idee om het dan anders te verpakken? Mss een stuk karton er tussen plaatsen? Hoeeft niet dik te zijn.Het logo staat momenteel op alle bankjes niet meer op de rugleuning, enkel op het frame de stickers en het aluminium plaatje. Drukplekken in de bekleding kunnen wel eens voorkomen als de onderdelen wekenlang strak verpakt zitten in een doos maar dat trekt normaal gesproken vanzelf weg. Ik kan me ook niet voorstellen dat je dat merkt tijdens het trainen. Mocht dat wel zo zijn of als het echt schade is, zoals een scheur of dergelijke, gewoon even een foto naar de klantenservice sturen.
Bedankt voor de tip. Dit soort zaken worden sowieso altijd nog eens doorgegeven aan de fabriek. Alle producten worden echter zorgvuldig verpakt en onderdelen worden ook gescheiden natuurlijk. Maar een stukje karton helpt ook niet veel als een doos onderaan de stapel van een zware pallet ligt. Drukplekken komen volgens mij gelukkig niet zo vaak voor en anders verdwijnen die normaal gesproken ook vanzelf weer.Misschien geen slecht idee om het dan anders te verpakken? Mss een stuk karton er tussen plaatsen? Hoeeft niet dik te zijn.
. Alleen met een DL en SQ heb ik soms dat die verschuift, bij de DL als ik het gewicht van de grond af haal krijg ik dit niet gedaan zonder dat de belt verschuift. Bij de SQ als ik diep doorzak komen mijn benen tegen de belt. Kan het zijn dat ik hem dan verkeerd draag/uitvoering niet optimaal. Of zou het kunnen dat deze iets te groot is voor mij?
bvdEen beetje beweging is niet zo heel erg maar het is mogelijk dat je de belt nog wat moet indragen, als je een erg stijve belt hebt kan dat een behoorlijke tijd duren! Daarnaast moet je de belt natuurlijk niet te los dragen maar zeker ook niet te strak, je moet je buikspieren namelijk nog kunnen uitzetten tegen de belt. Zorg er ook voor dat je de belt niet te laag draagt zoals een broekriem! Draag de belt op je onderrug zodat deze over je abs valt.FS,
ik weet niet of jullie mij hiermee kunnen helpen of dat dit aan mijn uitvoering ligt. Ik heb de powerliftingbelt, deze is zeer handig en werkt allemaal goed. Alleen met een DL en SQ heb ik soms dat die verschuift, bij de DL als ik het gewicht van de grond af haal krijg ik dit niet gedaan zonder dat de belt verschuift. Bij de SQ als ik diep doorzak komen mijn benen tegen de belt. Kan het zijn dat ik hem dan verkeerd draag/uitvoering niet optimaal. Of zou het kunnen dat deze iets te groot is voor mij?
Weet niet of jullie hiermee kunnen helpen, anders maak ik een eigen topic hieroverbvd
Verschillende MegaTec toestellen zijn direct leverbaar, zie de productstatus op de website. Veel van de andere toestellen zijn begin deze maand al allemaal uitverkocht, weer andere toestellen moeten nog binnenkomen. Voor de exacte status van een specifiek toestel dat niet direct leverbaar is kun je een e-mail naar onze klantenservice sturen.Hoi, wanneer komen de MegaTec-toestellen binnen? 't Is maar omdat ik er 50mm-adapters op moet zetten, maar de meerkost staat er niet bij vermeld. Het staat ook aangegeven als backorder in het winkelmandje :-)

Een beetje beweging is niet zo heel erg maar het is mogelijk dat je de belt nog wat moet indragen, als je een erg stijve belt hebt kan dat een behoorlijke tijd duren! Daarnaast moet je de belt natuurlijk niet te los dragen maar zeker ook niet te strak, je moet je buikspieren namelijk nog kunnen uitzetten tegen de belt. Zorg er ook voor dat je de belt niet te laag draagt zoals een broekriem! Draag de belt op je onderrug zodat deze over je abs valt.
Verschillende MegaTec toestellen zijn direct leverbaar, zie de productstatus op de website. Veel van de andere toestellen zijn begin deze maand al allemaal uitverkocht, weer andere toestellen moeten nog binnenkomen. Voor de exacte status van een specifiek toestel dat niet direct leverbaar is kun je een e-mail naar onze klantenservice sturen.
De 50 mm adapters zijn overigens gewoon los verkrijgbaar in onze webshop![]()
, ingedragen is die miss ook niet gebruik hem niet zo heel vaakJe kunt de belt regelmatig in beide richtingen strak oprollen om het leer wat soepeler te krijgen. En anders is dat inderdaad een kwestie van tijd! Kijk even of het beter gaat als je de riem hoger draagt, je merkt vanzelf wel wanneer het niet meer comfortabel istnx FS, zou idd goed kunnen dat ik hem wat te laag heb, ingedragen is die miss ook niet gebruik hem niet zo heel vaak

Het MegaTec Triplex Workout Station is direct leverbaar maar volgens mij nog maar één of twee exemplaren op voorraad!Hallo,
Ik zou opteren om die megatec levergym te bestellen, dus als ik daar 50 mm adaptors op wil zijn dat dan die van 25 cm of die van 35cm?
Ik heb ook adaptors nodig voor 50 mm voor mijn barbarian accessoires, ik heb de leg curl/extension, tricep dip en flye accessoire. Ook adaptors nodig voor mijn wall- lat pulley van ironforce, maar daar heb ik gezien dat dat speciale adaptors voor dat merk zijn.
Of maakt die lengte niet zoveel uit, en kan ik 35 cm adaptors overal op steken dat ik er een schijf meer op krijg of is dat geen optie?
Volgens mij wel, ik geloof niet dat Powertec de afgelopen jaren iets veranderd heeft aan de maten van de bank.Ik heb een powertec bench van 2009, past de barbarian pec fly hier ook op?
Wel jammer dat het Barbarian logo niet meer op de rugleuning van de nieuwe Barbarian Multi Bench 2 staat.Het logo staat momenteel op alle bankjes niet meer op de rugleuning, enkel op het frame de stickers en het aluminium plaatje. Drukplekken in de bekleding kunnen wel eens voorkomen als de onderdelen wekenlang strak verpakt zitten in een doos maar dat trekt normaal gesproken vanzelf weg. Ik kan me ook niet voorstellen dat je dat merkt tijdens het trainen. Mocht dat wel zo zijn of als het echt schade is, zoals een scheur of dergelijke, gewoon even een foto naar de klantenservice sturen.
Geen specifieke reden, alle bankjes worden nu al een tijdje zonder de logos op de rugleuning gemaakt. Het logo was trouwens gestikt, niet gewoon erop gedrukt. Ik vond dat zelf ook mooi inderdaad, waarschijnlijk dat dit er in de toekomst weer gewoon op komt te staan en dan weer verwijderbaar.Wel jammer dat het Barbarian logo niet meer op de rugleuning van de nieuwe Barbarian Multi Bench 2 staat.
Ik vind het logo op de rugleuning juist een mooi aanzicht van de bench. Wat is de reden waarom het logo niet meer daarop gedrukt wordt?