MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.421
Wat is de belastbaarheid van de round tube tray? Als je deze zoals op de foto zou gebruiken voor bumpers en schijven kan het gewicht namelijk al snel oplopen.
Dat zal niet zo'n probleem zijn. De exacte belastbaarheid van alle onderdelen zal z.s.m. in de productbeschrijving worden vermeld.

Deze is niet meer leverbaar en komt niet meer terug in ons assortiment.

Alternatieven:
Iron Force Olympic Bench
MegaTec Olympic Bench

http://www.fitness-seller.nl/iron-force-powerlifting-belt/?s=2700

Wanneer is deze weer leverbaar? Heb ze(2x) nodig voor 2 mrt ivm een verjaardag
Dat gaat krap worden, ik denk niet dat de nieuwe powerliftriemen voor maart binnen komen. Als het voor een verjaardag is kun je beter een alternatief zoeken of even mailen met onze klantenservice en de gewenste maat vermelden, misschien hebben wij nog wel ergens iets liggen :)

• #6.423
Wanneer is de 5kg bumperplate weer leverbaar? (50-RBCR-0500 http://www.fitness-seller.nl/rubber-bumper-plates-color-ring/)

Bedankt
De Color Ring Bumper Plates worden binnen 1 à 2 weken weer verwacht.

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

Wat is de belastbaarheid van de round tube tray? Als je deze zoals op de foto zou gebruiken voor bumpers en schijven kan het gewicht namelijk al snel oplopen.
De belastbaarheid voor de Tube en Flat trays is circa 350 kg.

1. De keuze voor een halterstang dient te worden gebaseerd op de oefeningen waarvoor deze gebruikt zal worden, ongeacht de aanbevolen maximale belastbaarheid die een halterstang wellicht heeft. De maximale belastbaarheid van onze olympische veerstaal-halterstang is bijvoorbeeld 750 kg, echter is deze halterstang in eerste instantie enkel bedoeld voor eenvoudig bankdrukken en niet aanbevolen voor squats en deadlifts.

dit staat op jullie site, en ook al is de halterstang waarover dit stukje gaat niet meer leverbaar. toch vraag ik me af waarom een halterstang tot 750 kg niet direct word aanbevolen voor squats en deadlifts?

lol halterstang niet aanbevolen om te liften.

Eenvoudig bankdrukken met 750:cool:

• #6.428
Dat stukje dient ter illustratie dat niet elke halterstang zomaar voor alle toepassingen geschikt is. Dat is overigens ook niet gericht op de gemiddelde thuissporter, daarbij is het namelijk meestal niet zo spannend dus die kunnen met nagenoeg elke barbell wel goed uit de voeten ;) Het ging er bij deze oude halterstang (al een hele tijd niet meer verkrijgbaar) om dat deze niet geschikt was voor zware puntbelasting. Ik zal dat nog wel even updaten binnenkort om het algemener te maken.

Je dient het natuurlijk ook in de context van de hele pagina te lezen, een groot deel van het stuk is erop gericht om de verschillende typen belastbaarheid uit te leggen en het effect daarvan op de halterstang. De maximale belastbaarheid is bij squats veel lager dan bij normaal bankdrukken.

Laatst bewerkt:
Dat stukje dient ter illustratie dat niet elke halterstang zomaar voor alle toepassingen geschikt is. Dat is overigens ook niet gericht op de gemiddelde thuissporter, daarbij is het namelijk meestal niet zo spannend dus die kunnen met nagenoeg elke barbell wel goed uit de voeten ;) Het ging er bij deze oude halterstang (al een hele tijd niet meer verkrijgbaar) om dat deze niet geschikt was voor zware puntbelasting. Ik zal dat nog wel even updaten binnenkort om het algemener te maken.

Je dient het natuurlijk ook in de context van de hele pagina te lezen, een groot deel van het stuk is erop gericht om de verschillende typen belastbaarheid uit te leggen en het effect daarvan op de halterstang. De maximale belastbaarheid is bij squats veel lager dan bij normaal bankdrukken.

maar als ik jullie schema goed lees zou bij een halterstang van 700/750 kg de minimale belasting bij bijvoorbeeld een squat toch nog 250 kg zijn. dat lijkt me toch wel voldoende voor de meeste mensen:rolleyes:
ik wil niet lomp of vervelend overkomen, maar ik denk dat het idd wel goed ald als dat stukje herschreven word. om te verkomen dat het verwarrind veroorzaakt

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

ja precies, straks krijg je nog stangen die alleen maar geschikt zijn om te curlen. :D

die bestaan al :cool:

Wat is het verschil in belastbaarheid van de twee nylon ironforce dipbelts?

• #6.435
Als er geen verwachte levertijd vermeld staat zal dat nog minimaal een paar weken zijn. Neem het beste per e-mail contact op met de klantenservice.

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ----------

Wat is het verschil in belastbaarheid van de twee nylon ironforce dipbelts?
De goedkope uitvoering heeft een dunnere ketting en is een stuk minder zwaar belastbaar. Tot 30 kg zal niet zo'n probleem zijn maar daarboven kun je overwegen de professionele uitvoering aanschaffen.

Hoeveel cm is de schijfopname van de ATX powerbar?
Wat zijn de verschillende diktes van de fractional plates? Hoe lang blijft de aanbieding?

• #6.437
Hoeveel cm is de schijfopname van de ATX powerbar?
Wat zijn de verschillende diktes van de fractional plates? Hoe lang blijft de aanbieding?
De schijfopnames van de ATX Power Bars zijn circa 41,5 cm lang.
De Fractional Plates zijn circa 0,6 cm / 1,2 cm / 1,8 cm / 2,4 cm dik. De aanbieding blijft voorlopig gewoon lopen :)

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:08 ----------

NIEUW

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Speed Rope, slechts € 8,90

Vandaag een bestelling van Fitness Seller binnengekregen bestaande uit de Vari Foam Roller, Fat Gripz en de Barbarian Glute Ham Developer Pro

Over het algemeen tevreden al zou een opbouwhandleiding wat makkelijker zijn aangezien ik bepaalde onderdelen al vast had terwijl er eerst nog andere delen op gemonteerd moesten worden

Verder is bij 1 van de gaten waar een bout doorheen zou moeten veel te weinig ruimte waardoor het onmogelijk is hier een bout van de benodigde lengte doorheen te krijgen (zie foto bijlage). Dus maar open gelaten.

Verder tevreden.

Barbarian ghr pro.jpg

Vandaag een bestelling van Fitness Seller binnengekregen bestaande uit de Vari Foam Roller, Fat Gripz en de Barbarian Glute Ham Developer Pro

Over het algemeen tevreden al zou een opbouwhandleiding wat makkelijker zijn aangezien ik bepaalde onderdelen al vast had terwijl er eerst nog andere delen op gemonteerd moesten worden

Verder is bij 1 van de gaten waar een bout doorheen zou moeten veel te weinig ruimte waardoor het onmogelijk is hier een bout van de benodigde lengte doorheen te krijgen (zie foto bijlage). Dus maar open gelaten.

Verder tevreden.

Best plaatsen in het review topic... ;)

• #6.440

Verder tevreden.
Mooie bestelling! Komen de gaten in de GHD niet overeen? Dat kan veroorzaakt zijn doordat je andere onderdelen misschien al te strak hebt aangedraaid, altijd op het laatste pas aandraaien. Mocht dat niet het geval zijn, stuur dan gewoon even foto's naar de klantenservice zodat zij je verder kunnen helpen :)

De handleiding is overigens gewoon digitaal beschikbaar. Ik zie dat die niet meer wordt getoond als download op de productpagina, ik zal dat morgen even fixen!

Terug
Naar boven