MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.401
Ik ben aan het kijken naar een dipbelt, maar zie dat de 2 die mijn voorkeur genieten uit voorraad zijn. Enig idee wanneer deze er weer zijn?

http://www.fitness-seller.nl/heavy-duty-dipping-belt/

of

http://www.fitness-seller.nl/iron-force-leather-dip-belt/
Die zullen naar verwachting pas weer eind februari of in maart binnenkomen.

De volledig nylon Iron Force Dip Belt krijgt overigens zeer goede reviews, deze is wel direct leverbaar!

• #6.403
http://www.fitness-seller.nl/olympische-halterstang-zwart-chroom-220-cm-400-kg/

vraagje over deze barbell. wat maakt het eigenlijk dat deze maar 18 kilo weegt en niet gewoon de standaard 20 kg? lijkt me een best goede barbell voor gewoon squats en deadlifts. maar vind het een beetje jammet dat die niet gewoon de standaard 20 kg weegt
De meeste goedkopere halterstangen zijn niet gekalibreerd om exact 20 kg te wegen, dat heeft gewoon te maken met het productieproces. Afgestemde gewichten brengen hogere kosten met zich mee.

De meeste goedkopere halterstangen zijn niet gekalibreerd om exact 20 kg te wegen, dat heeft gewoon te maken met het productieproces. Afgestemde gewichten brengen hogere kosten met zich mee.

ja klinkt wel logisch, alleen deze leek mij een betere kwaliteit barbell dat die je bij een olympic set van 145 kg krijgt. en die weegt wel 20 kg. of zit ik er nu naast?

• #6.405
ja klinkt wel logisch, alleen deze leek mij een betere kwaliteit barbell dat die je bij een olympic set van 145 kg krijgt. en die weegt wel 20 kg. of zit ik er nu naast?
Nee het gewicht is aangeduid als circa 20 kg maar schommelt dan ook rond de 18 of 19 kg, dat kan net als bij de ongekalibreerde halterschijven verschillen.

De ATX bars wegen wel nauwkeurig 20 kg :cool:

Kan eventueel retourneren als deze niet past, thx!
Of op voorhand even checken of het zal passen ;)

De opening in de MegaTec en Barbarian bankjes is circa 46 x 46 mm, de accessoires zijn circa 45 x 45 mm.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt door een moderator:
wat is de levertijd van de rubberen vloermatten? Staat op voorraad, heb dinsdag besteld maar nog geen verzendbevestiging gekregen

• #6.411
wat is de levertijd van de rubberen vloermatten? Staat op voorraad, heb dinsdag besteld maar nog geen verzendbevestiging gekregen
Die zijn inderdaad direct uit voorraad leverbaar, normaal gesproken is de verwerkingstijd dus 1 tot 3 werkdagen. Woensdag zijn er echter vrijwel geen bestellingen de deur uit gegaan ivm enorme drukte door een aantal leveringen die allemaal tegelijk zijn binnengekomen. Als de matten ook nog gesneden moeten worden kan dat wat extra vertraging veroorzaken. Stuur anders even je bestelnummer door dan kan ik het nakijken.

Ringsluitingen zijn gisteren binnengekomen en zijn dus weer beschikbaar :)

Is al goed, heb de bevestiging vanmorgen ontvangen

• #6.413
NIEUW!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een uniek, modulair opbergrek dat volledig naar wens kan worden ingericht en uitgebreid!
Met de verschillende componenten kan een opbergsysteem worden gebouwd voor het opbergen van dumbbells, kettlebells, halterschijven en medicijnballen.
Het opbergsysteem kan zo lang worden gemaakt als je zelf wilt!

Bekijk hier enkele voorbeelden van de verschillende mogelijkheden!

Ik heb een vraag omtrent de ATX Rubber Bumper Plates (de training plates, niet de professionals). Ze zien er erg mooi uit (Ik denk dat deze hier worden gebruikt in combinatie met de atx bar en de atx wooden jerk blocks youtube . com / watch?v=07Y1-cPfWcI ) , en ik ben zeker aan het overwegen om deze te kopen aangezien de zeer aanlokkelijke prijs.

Mijn vraag echter is: Heeft het rubber een sterke geur?
Blijkbaar hebben veel van de goedkopere rubberen bumper plates een sterk geurtje als ik reviews van andere merken lees. Aangezien die van ATX er zelfs voor die prijs al vrij professioneel (vind ik toch) uitzien vroeg ik me dit af. De bumper plates zouden maar op een 5tal meter van mijn bureau - waar ik 's avonds werk - te komen liggen dus ik moet hier rekening mee houden. Enigszinds meer informatie hierover, van mensen die deze zelf hebben of van Fitness-Seller zelf zou erg op prijs gesteld worden.

Bijvraag: wanneer ongeveer komen de 5, 10, en 20kg schijven terug in voorraad?

Alvast bedankt!

Blijkbaar hebben veel van de goedkopere rubberen bumper plates een sterk geurtje als ik reviews van andere merken lees. Aangezien die van ATX er zelfs voor die prijs al vrij professioneel (vind ik toch) uitzien vroeg ik me dit af. De bumper plates zouden maar op een 5tal meter van mijn bureau - waar ik 's avonds werk - te komen liggen dus ik moet hier rekening mee houden. Enigszinds meer informatie hierover, van mensen die deze zelf hebben of van Fitness-Seller zelf zou erg op prijs gesteld worden.

Alvast bedankt![/QUOTE]

ik heb ook training bumper plates. niet van ATX, maar wel ook dikke zwarte en ongeveer gelijk model.
toen ik ze net had maakte andere mensen wel opmerkingen dat het sterk te ruiken was. ik zelf echter heb daar nooit iets van gemerkt/last van gehad. ook trekt de eventuele geur weer weg. nu hoor ik er mensen niks meer overzeggen. dus ik zou puur en alleen de geur je niet laten weerhouden van een setje goede bumpers te kopen.

• #6.416
Ik heb een vraag omtrent de ATX Rubber Bumper Plates (de training plates, niet de professionals). Ze zien er erg mooi uit (Ik denk dat deze hier worden gebruikt in combinatie met de atx bar en de atx wooden jerk blocks youtube. com/watch?v=07Y1-cPfWcI ) , en ik ben zeker aan het overwegen om deze te kopen aangezien de zeer aanlokkelijke prijs.

Alvast bedankt!
Niels gebruikt in die video inderdaad een ATX bar en de ATX bumpers (normale zwarte uitvoering) :cool:

Het rubber stinkt niet, een probleem dat je bij veel goedkope rubberen bumpers of tegels inderdaad wel vaak zult tegenkomen. Dit is echter voor een deel ook persoonlijk hebben wij al eerder gemerkt. Er zal namelijk altijd wel iets van een geurtje van het rubber afkomen maar afhankelijk van hoe gevoelig je neus ervoor is merk je dat misschien wel of juist helemaal niet. Zeer zelden komt er een klacht van een klant binnen over een te sterke rubbergeur, ons advies is dan om de ruimte even goed te luchten en meestal horen wij er daarna niets meer over.

De exacte levertijden zul je even moeten opvragen bij de klantenservice. Er komt deze week namelijk wel weer een hele lading binnen maar er zijn voor zover ik weet nog erg veel backorders (en een aantal zeer grote bestellingen).

he nice die 30mm ringsluitingen die moet ik hebben.

NIEUW!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een uniek, modulair opbergrek dat volledig naar wens kan worden ingericht en uitgebreid!
Met de verschillende componenten kan een opbergsysteem worden gebouwd voor het opbergen van dumbbells, kettlebells, halterschijven en medicijnballen.
Het opbergsysteem kan zo lang worden gemaakt als je zelf wilt!

Bekijk hier enkele voorbeelden van de verschillende mogelijkheden!

Wat is de belastbaarheid van de round tube tray? Als je deze zoals op de foto zou gebruiken voor bumpers en schijven kan het gewicht namelijk al snel oplopen.

Terug
Naar boven