Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Mooie bestelling! Komen de gaten in de GHD niet overeen? Dat kan veroorzaakt zijn doordat je andere onderdelen misschien al te strak hebt aangedraaid, altijd op het laatste pas aandraaien. Mocht dat niet het geval zijn, stuur dan gewoon even foto's naar de klantenservice zodat zij je verder kunnen helpen :)

De handleiding is overigens gewoon digitaal beschikbaar. Ik zie dat die niet meer wordt getoond als download op de productpagina, ik zal dat morgen even fixen!

Onderdelen had ik pas op het laatst aangedraaid en de gaten komen overeen want die ander bout heb ik er wel ingekregen. Het gaat puur om de ruimte tussen de metalen onderdelen waar de bout nooit van zn leven tussen gestoken kan worden.

En de handleiding was indd niet op de site te vinden. Hier had ik vandaag al naar gekeken

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.442
Onderdelen had ik pas op het laatst aangedraaid en de gaten komen overeen want die ander bout heb ik er wel ingekregen. Het gaat puur om de ruimte tussen de metalen onderdelen waar de bout nooit van zn leven tussen gestoken kan worden.

En de handleiding was indd niet op de site te vinden. Hier had ik vandaag al naar gekeken
Volgens mij begrijp ik het al. Die bout zou er natuurlijk gewoon in moeten passen, je moet deze er waarschijnlijk wat schuiner doorheen steken. Pas nadat je de bout door de metalen voet hebt gestoken zet je de metalen voet samen met de bout tegen het gewone frame. Ik stuur je zo meteen in een privébericht even de opbouwhandleiding en verdere toelichting :)

Ah damn. Das wel vervelend nu alles al vast zit. En dit krijg je dan zonder handleiding helaas.

Wel mijn dank voor het snelle reageren

• #6.445
Als het goed is komt deze week een nieuwe levering binnen.

Ah damn. Das wel vervelend nu alles al vast zit. En dit krijg je dan zonder handleiding helaas.

Wel mijn dank voor het snelle reageren
In de handleiding staat dat er ook niet zo specifiek beschreven maar dat is de enige manier waarop je die bout erdoor kunt krijgen :p Als het goed is hoef je nu ook alleen maar aan één kant de metalen voet weer los te maken en die bout er even doorheen te steken. Check mijn privébericht in ieder geval voor de handleiding en laat even weten of het is gelukt :) Succes!

• #6.447
Ik wil de 40kg schijven kopen, die zwarte zonder handgrepen, maar ik vroeg me af hoeveel procent afwijking er nu ongeveer op zit op een schijf.

• #6.449
Ik wil de 40kg schijven kopen, die zwarte zonder handgrepen, maar ik vroeg me af hoeveel procent afwijking er nu ongeveer op zit op een schijf.
Dit zijn geen gekalibreerde gewichten dus een kleine afwijking kan inderdaad altijd wel mogelijk zijn, wij kunnen op voorhand echter niet aangeven hoe groot die afwijking zal zijn. Sommige gewichten kunnen wat lichter zijn, anderen wat zwaarder en anderen zijn nagenoeg precies goed. Wij wegen niet alle individuele halterschijven dus ik heb geen idee van de gemiddelde percentages. Dit is eigenlijk ook nooit echt een probleem geweest bij onze halterschijven.

Als er een afwijking zou zijn en deze voor jou te groot zou zijn mag je de gewichten natuurlijk altijd weer retour sturen of terugbrengen (let dan op dat je ze alleen weegt en niet gebruikt zodat er geen gebruikssporen zichtbaar zijn). Over de afgelopen jaren is dat zoals gezegd echter bijna nooit voorgekomen, op het totaal aantal verkochte halterschijven is dat dus te verwaarlozen en hoef je je daar waarschijnlijk niet zo druk om te maken.

Laatst bewerkt:
  • #6.453
Die is ook twee keer zo duur :P
Arme student checkin in...

Maar wat is het verschil tussen die twee, bijv ene belastbaar tot X kg en de andere tot X kg?
Lees even de productbeschrijvingen en specificaties door voor de verschillen. De dure uitvoering is volledig van nylon gemaakt en heeft een veel dikkere ketting en D-ringen, nagenoeg onverwoestbaar :) Bij een belastbaarheid boven 30 kg of 40 kg zou ik wel overwegen de duurdere uitvoering aan te schaffen.

Deze oefening ziet gemakkelijk uit maar dat is het absoluut niet, ik denk dat het voor de meeste mensen een hele uitdaging zal zijn. Bereid je voor op spierpijn!

Het Ab Wheel zelf voelt stevig aan, het wiel en de handgrepen zijn van plastic maar daardoorheen loopt nog een lange metalen pin. De dubbele wielen geven ook goede stabiliteit. Het wiel is redelijk compact maar als je wil kun je het ook weer uit elkaar halen om mee te nemen. De prijs is prima en mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd.
Review door Rick P. (Geplaatst op 10-02-13)

Dat het wiel van plastic is begrijp ik maar het oppervlak oogt anders. Had deze review al gelezen, wil graag antwoord van bedrijf.

Ik heb namelijk een harde vloer en plastic op een harde gladde vloer lijkt me niet erg stabiel, geef dan de voorkeur voor rubber.

• #6.457
Heb een vraagje over de ab-wheel http://www.fitness-seller.nl/ab-wheel/
Van welk materiaal is het oppervlak van de wielen gemaakt? Rubber of hard plastic?
Geen zachte rubber, gewoon hard plastic. Ik heb deze zelf echter ook al vaak genoeg op harde gladde vloeren (laminaat, tegels) zonder problemen gebruikt. Wegglijden is voor mij in ieder geval nog nooit een issue geweest en met het dubbele wiel zul je ook geen problemen hebben met balanceren als je dat bedoelt.

Dat het wiel van plastic is begrijp ik maar het oppervlak oogt anders. Had deze review al gelezen, wil graag antwoord van bedrijf.

Ik heb namelijk een harde vloer en plastic op een harde gladde vloer lijkt me niet erg stabiel, geef dan de voorkeur voor rubber.

ik gebruik precies zo'n zelfde ab wheel op een gladde vloer linoleum maar dan heel erg glad (gladder dan gewoon laminaat) en heb nooit problemen gehad dat de ab wheel grip verloor.

• #6.459
ik gebruik precies zo'n zelfde ab wheel op een gladde vloer linoleum maar dan heel erg glad (gladder dan gewoon laminaat) en heb nooit problemen gehad dat de ab wheel grip verloor.
Thanks, ik heb het ook maar even toegevoegd aan de productbeschrijving :)

"Wielen met grip profiel, probleemloos op gladde vloeren te gebruiken"

N.v.t.

Terug
Naar boven