Pure Muscle
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 91kg
Mooie bestelling! Komen de gaten in de GHD niet overeen? Dat kan veroorzaakt zijn doordat je andere onderdelen misschien al te strak hebt aangedraaid, altijd op het laatste pas aandraaien. Mocht dat niet het geval zijn, stuur dan gewoon even foto's naar de klantenservice zodat zij je verder kunnen helpen
De handleiding is overigens gewoon digitaal beschikbaar. Ik zie dat die niet meer wordt getoond als download op de productpagina, ik zal dat morgen even fixen!
Onderdelen had ik pas op het laatst aangedraaid en de gaten komen overeen want die ander bout heb ik er wel ingekregen. Het gaat puur om de ruimte tussen de metalen onderdelen waar de bout nooit van zn leven tussen gestoken kan worden.
En de handleiding was indd niet op de site te vinden. Hier had ik vandaag al naar gekeken

Als het goed is hoef je nu ook alleen maar aan één kant de metalen voet weer los te maken en die bout er even doorheen te steken. Check mijn privébericht in ieder geval voor de handleiding en laat even weten of het is gelukt