MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Aangezien je hier sneller antwoord krijgt in het weekend dan via de email toch ook maar even in dit topic vragen:

De Barbarian 20 KG gietijzeren olympische grip schijven zouden vorige week binnenkomen, ik heb ze echter nog steeds niet ontvangen en staan op de website nog steeds als "niet leverbaar".

Wacht er inmiddels al een maand op en ik heb ze nu toch echt wel nodig. Een update over de levertijd zou mooi zijn, want dan kan ik eventueel toch voor andere schijven gaan als het te lang duurt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.462
Aangezien je hier sneller antwoord krijgt in het weekend dan via de email toch ook maar even in dit topic vragen:

De Barbarian 20 KG gietijzeren olympische grip schijven zouden vorige week binnenkomen, ik heb ze echter nog steeds niet ontvangen en staan op de website nog steeds als "niet leverbaar".

Wacht er inmiddels al een maand op en ik heb ze nu toch echt wel nodig. Een update over de levertijd zou mooi zijn, want dan kan ik eventueel toch voor andere schijven gaan als het te lang duurt.
Die zijn inderdaad nog niet binnengekomen, zoals je al had gezien op de website. De verwachte levertermijn was deze week dus ik ga ervan uit dat ze elk moment zullen binnenkomen :)

Als je wijzigingen wilt doorgeven of iets dergelijks toch even een e-mail sturen!

Laatst bewerkt:
  • #6.465
De ATX Bearing Bars hebben ook een zeer goede spin dankzij de naaldlagers, alhoewel de kwaliteit waarschijnlijk niet net zo hoog is als bij de dure Pendlay bar uit je video. Ik heb het even getest in een vergelijkbare opstelling (met 10 kg gewicht) en de sleeves blijven zo'n 40 seconden doordraaien. Bij de Power Bar (met messingbussen in plaats van naaldlagers) is de spin aanzienlijk minder.

Misschien een idee om zoiets te gaan maken?
http://www.marktplaats.nl/a/sport-e...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Lijkt me ideaal, klein compact en heel veel verschillende oefeningen mee te doen.
Nu is het enige met steekgewichten wat jullie hebben deze toch ?
http://www.fitness-seller.nl/barbarian-lat-tower-met-125-kg-gewichtstapel/
Op welk verschil doel je precies, enkel de losse zitting? Ik vind het gemis aan rollen om je benen onder te klemmen bij dat model belangrijker dan het beetje ruimte dat je bespaart (enkel wanneer je de zitting verplaatst).

Wij verkopen wel enkele zeer compacte Wall Pulley modellen voor bevestiging aan de wand, echter niet met steekgewichten. De MegaTec Lat Pulley met steekgewichten is wel wat compacter dan de Barbarian en bovendien goedkoper.

Hier vind je al onze lat pulleys:
http://www.fitness-seller.nl/krachtapparatuur/krachttoestellen/lat-pulleys/

Laatst bewerkt:
Bestaan er pulleys waar er naast high en low ook de mogelijkheid bestaat om de pulley op schouderhoogte te plaatsen voor torso rotation, face pulls, ...?

Bestaan er pulleys waar er naast high en low ook de mogelijkheid bestaat om de pulley op schouderhoogte te plaatsen voor torso rotation, face pulls, ...?
De Functional trainer van Powertec had dit. Maar Powertec wordt helaas niet meer verkocht door Fitness-selle.

• #6.468
Dan moet je inderdaad al richting Fuctional Trainers gaan zoeken, die hebben vaak wel een verstelbare pulley.

De ATX Bearing Bars hebben ook een zeer goede spin dankzij de naaldlagers, alhoewel de kwaliteit waarschijnlijk niet net zo hoog is als bij de dure Pendlay bar uit je video. Ik heb het even getest in een vergelijkbare opstelling (met 10 kg gewicht) en de sleeves blijven zo'n 40 seconden doordraaien. Bij de Power Bar (met messingbussen in plaats van naaldlagers) is de spin aanzienlijk minder.

Thanks!

Is er een indicatie wanneer er weer 20kg 30mm gietijzeren gripper schijven zijn?

Op welk verschil doel je precies, enkel de losse zitting? Ik vind het gemis aan rollen om je benen onder te klemmen bij dat model belangrijker dan het beetje ruimte dat je bespaart (enkel wanneer je de zitting verplaatst).

Wij verkopen wel enkele zeer compacte Wall Pulley modellen voor bevestiging aan de wand, echter niet met steekgewichten. De MegaTec Lat Pulley met steekgewichten is wel wat compacter dan de Barbarian en bovendien goedkoper.

Hier vind je al onze lat pulleys:
http://www.fitness-seller.nl/krachtapparatuur/krachttoestellen/lat-pulleys/

Klopt losse zitting is zeker een nadeel. Maar met die ene van marktplaats kan je wel makkelijker curls, pushdown, side raises etc. doen. Of gaat dat met die van jullie ook gewoon makkelijk?

• #6.473
Is er een indicatie wanneer er weer 20kg 30mm gietijzeren gripper schijven zijn?
10 kg en 20 kg zijn nu uitverkocht, worden weer verwacht over circa 2 weken. Kan natuurlijk ook wat eerder of later zijn, hou de website gewoon in de gaten!

Klopt losse zitting is zeker een nadeel. Maar met die ene van marktplaats kan je wel makkelijker curls, pushdown, side raises etc. doen. Of gaat dat met die van jullie ook gewoon makkelijk?
Dat zal allemaal geen probleem zijn, de zitting staat normaal gesproken niet in de weg :) Een volledig vrij toegankelijke pulley zal natuurlijk altijd iets makkelijker zijn maar ik denk niet dat je daar problemen mee zult hebben.

Laatst bewerkt:
Ik wacht, over 4 dagen, precies 3 maanden op de Barbarian Seated Calf Machine. Komt die uberhaupt nog op voorraad? Ik zou graag thuis aan de slag willen met kuiten bouwen :).

• #6.475
Ik wacht, over 4 dagen, precies 3 maanden op de Barbarian Seated Calf Machine. Komt die uberhaupt nog op voorraad? Ik zou graag thuis aan de slag willen met kuiten bouwen :).
Die zal zeker weer binnenkomen maar er is nog altijd geen levertermijn bekend, dit zal dus nog minimaal enkele weken gaan duren. Als het goed is heeft de klantenservice je al lang een alternatief aangeboden, stuur anders even een mail. Als je echter geen interesse hebt in het alternatief zit er helaas niets anders op dan blijven wachten of de bestelling annuleren :(

Een vraagje over het Modular storage system. Als ik dit wil gebruiken als dumbbell rack dan moet ik het basis frame kopen+ 3 flat trays?

• #6.477
Een vraagje over het Modular storage system. Als ik dit wil gebruiken als dumbbell rack dan moet ik het basis frame kopen+ 3 flat trays?
Exact, je kunt dan twee of drie flat trays kopen, wat je zelf wilt. Let wel op dat je het base frame (de voet) tweemaal koopt, alle onderdelen worden per stuk verkocht.

Voorbeelduitvoering met 3 schappen > je zou dit in de toekomst ook kunnen uitbreiden met een extra base frame en dan weer extra flat trays of tube trays ertussen.

Welke powerrack, bench en schijven raden jullie aan, om te gebruiken in een garage, waar het mogelijk vochtig is, geen isolatie en een deur die continue open is?

• #6.479
Welke powerrack, bench en schijven raden jullie aan, om te gebruiken in een garage, waar het mogelijk vochtig is, geen isolatie en een deur die continue open is?
Er zit geen verschil in onze trainingsmaterialen wanneer het gaat om bestendigheid tegen vocht. Al onze trainingsmaterialen (racks, bankjes, gewichten, halterstangen etc) zijn bedoeld voor binnengebruik en zijn dus niet speciaal behandeld om vochtbestendig te zijn.

In een vochtige garage voorzie ik echter niet veel problemen, het zou natuurlijk een ander verhaal zijn als de spullen buiten in de regen zouden liggen. De racks en andere toestellen zijn gewoon gelakt en enkel als de lak beschadigd raakt heb je op den duur misschien last van wat lichte roestvorming, maar dat is niets ernstigs. Halterschijven met een rubbern coating zullen natuurlijk ook niet gaan roesten.

Ik heb een paar dagen geleden deze riem besteld in maat M.

http://www.fitness-seller.nl/powerliftriem-met-clipsluiting/

IK had mezelf opgemeten en toen was ik 82cm, deze loopt volgens de site tot 86cm, maar ik pas hem nu net niet. Dus zal wel wat ruimer vallen.

Komt maat L binnenkort weer op voorraad? Want dan wacht ik nog even met retouneren.

Terug
Naar boven