Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Twee vraagjes over de matten:
- Is het een goed idee om een powerrack volledig te plaatsen op matten? Kwestie van de laminaat niet te beschadigen.
- Is het goed om op de matten te squatten, deadliften...? Zorgt de rubber niet voor een kleine instabiliteit zoals dikke sportschoenen? Of dienen de matten eerder om de gewichten te dempen, en sta je beter gewoon tussen twee matten in?

• Topic Starter Topic Starter
Twee vraagjes over de matten:
- Is het een goed idee om een powerrack volledig te plaatsen op matten? Kwestie van de laminaat niet te beschadigen.
Natuurlijk, de matten zijn dan ook bedoeld voor vloerbescherming!

- Is het goed om op de matten te squatten, deadliften...? Zorgt de rubber niet voor een kleine instabiliteit zoals dikke sportschoenen? Of dienen de matten eerder om de gewichten te dempen, en sta je beter gewoon tussen twee matten in?
Normaal zou ik zeggen dat de matten niet voor problemen met de stabiliteit zorgen, het zijn namelijk niet bepaald 'zachte' matten. Maar dat is meer afhankelijk per persoon, sommigen hebben er geen problemen mee bij het squatten terwijl anderen de matten misschien niet ideaal qua stabiliteit vinden – ik heb hier echter nog geen commentaar over gehoord!

alles is aangekomen

snelle levering

goede kwaliteitsproducten, vooral het dip toestel ( is super stevig)

Mooi zo :thumbup:

Veel plezier met trainen!

worden bestellingen soms apart verzonden? Ik heb nl. wel mijn schijven ontvangen maar nog niet mijn barbell.

En is de dipping-belt al op voorraad?

worden bestellingen soms apart verzonden? Ik heb nl. wel mijn schijven ontvangen maar nog niet mijn barbell.
Nope, een bestelling wordt natuurlijk altijd compleet verzonden (als alle artikelen op voorraad zijn en er geen deellevering is afgesproken) maar vaak wel in meerdere pakketjes. Halterstangen hebben nog wel eens de neiging om tijdens het sorteren bij de pakketdienst gescheiden te raken van de overige pakketjes, je barbell zal dus waarschijnlijk maandag worden geleverd!

Nope, helaas nog altijd niet :( Ik zal eens kijken of ik morgen wat meer info kan krijgen hierover... Wanneer de dip belt weer leverbaar is zal ik het in ieder geval in dit topic melden

thanks!:cool:

Beste Marvin,

ik heb een 2tal vragen.

1- Krijgen jullie powerhooks in het assortiment? Anders zou dit wel een goede aanvulling zijn lijkt mij omdat deze alleen via een duitse webshop te verkrijgen zijn.

2- Ik heb een tijd geleden gelezen dat jullie bezig waren met een magazijn/winkel (zodat je dingen ook kon zien) in de buurt van Roermond. Is hier al wat meer duidelijkheid over?
Ik ben van plan om een powerrack te bestellen, maar als jullie over een tijdje een winkel hebben kom ik liever eerst even langs om te kijken welk rack mij beter bevalt (barbarian of powertec).

Ben benieuwd!

Deze zal hoogstwaarschijnlijk over 3 tot 4 weken eindelijk weer leverbaar zijn!

1- Krijgen jullie powerhooks in het assortiment? Anders zou dit wel een goede aanvulling zijn lijkt mij omdat deze alleen via een duitse webshop te verkrijgen zijn.

2- Ik heb een tijd geleden gelezen dat jullie bezig waren met een magazijn/winkel (zodat je dingen ook kon zien) in de buurt van Roermond. Is hier al wat meer duidelijkheid over?
Ik ben van plan om een powerrack te bestellen, maar als jullie over een tijdje een winkel hebben kom ik liever eerst even langs om te kijken welk rack mij beter bevalt (barbarian of powertec).
Powerhooks zullen we niet gaan aanbieden (in ieder geval niet in de komende maanden).

De showroom en het afhaalmagazijn worden over enkele weken geopend, als alle vakanties van medewerkers achter de rug zijn!

Laatst bewerkt:
Jammer ,dat jullie niet wat centraler in het land een showroom/afhaalmagazijn openen.

Jammer ,dat jullie niet wat centraler in het land een showroom/afhaalmagazijn openen.
Dat is inderdaad erg jammer, met name omdat wij de exclusieve verkoper zijn van zowel Barbarian Line als Powertec apparatuur – die toestellen zijn dus ook niet bij andere winkels te bezichtigen. In de toekomst zullen we zeker nog showrooms in andere delen van het land beschikbaar stellen, dat zal alleen nog even duren ;)

Dat is inderdaad erg jammer, met name omdat wij de exclusieve verkoper zijn van zowel Barbarian Line als Powertec apparatuur – die toestellen zijn dus ook niet bij andere winkels te bezichtigen. In de toekomst zullen we zeker nog showrooms in andere delen van het land beschikbaar stellen, dat zal alleen nog even duren ;)

Omgeving Amsterdam-Alkmaar zal wel cool zijn.:cool:Misschien een tip!

Zo net 2 vloermatten besteld 50x50. Hoeven we niet meer de stoeptegels in de achtertuin te slopen tijdens het deadliften hehehe :D

Hoe lang duurt het ongeveer doordat ik het in huis heb als ik nu al heb betaald?

Waarschijnlijk gewoon deze week, als de betaling vandaag of morgen ontvangen wordt. Maar zoals gezegd missen we twee medewerkers op het magazijn ivm vakantie, dus er zou wat vertraging kunnen ontstaan – even afwachten dus!

We zijn 1,5 week verder, ik heb dezelfde dag nog betaald, maar nog steeds niets ontvangen... ???

101398

15 july e-mail gehad dat de betaling binnen is en dat ie is verzonden... ?
ik heb ook naar jullie info e-mail adres gemaild.
Inderdaad 16 juli al verzonden! Ik zal bij de pakketdienst nagaan waarom er nog niet geleverd is (normaal leveren zij namelijk binnen één of twee werkdagen)

Ik zal het verder met je per e-mail afhandelen dan.

Inderdaad 16 juli al verzonden! Ik zal bij de pakketdienst nagaan waarom er nog niet geleverd is (normaal leveren zij namelijk binnen één of twee werkdagen)

Ik zal het verder met je per e-mail afhandelen dan.

oke, dat is héél vreemd dan... er is altijd wel iemand thuis hier... check ff of ze misschien niet de "E" als toevoeging zijn vergeten bij ons huisnummer.. doen er veel nl...

ik heb mijn barbell ook nog niet ontvangen ???

Terug
Naar boven