MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bedankt, man! Is gewoon de muur van een garage, dus ik neem aan baksteen. Nu weet ik tenminste wat ik moet vragen in de winkel!

Boor wel in de baksteen zelf en niet in de voeg. En als je boort boor dan rustig, laat de boor het werk doen, niet zo duwen. Dan wordt je boorgat niet te wijd en past je plug er mooi in.
succes.;)

• Topic Starter Topic Starter
Ja, de incline-bench staat, 2 kleine scheurtjes in het stof onder de zitting en achter het rug gedeelte, maar dit zit met een beetje lijm weer goed.
Lekkere bench voor de nech-press :thumbs:
De scheurtjes zitten dus enkel aan de achterzijde van de bank, niet in de bekleding zelf (waar je op zit/ligt)? Dat zal inderdaad niet veel kwaad kunnen, wel even opletten of de scheurtjes niet groter worden!

Veel plezier ermee, als je het bankje goed hebt kunnen uitproberen mag je ook een review op onze website plaatsen ;)

Zo net 2 vloermatten besteld 50x50. Hoeven we niet meer de stoeptegels in de achtertuin te slopen tijdens het deadliften hehehe :D

Hoe lang duurt het ongeveer doordat ik het in huis heb als ik nu al heb betaald?

Wanneer komt de afhaalmogelijkheid er? :p

Zo net 2 vloermatten besteld 50x50. Hoeven we niet meer de stoeptegels in de achtertuin te slopen tijdens het deadliften hehehe :D

Hoe lang duurt het ongeveer doordat ik het in huis heb als ik nu al heb betaald?
Waarschijnlijk gewoon deze week, als de betaling vandaag of morgen ontvangen wordt. Maar zoals gezegd missen we twee medewerkers op het magazijn ivm vakantie, dus er zou wat vertraging kunnen ontstaan – even afwachten dus!

Wanneer komt de afhaalmogelijkheid er? :p
Misschien deze maand nog maar in ieder geval vanaf eind augustus!

De scheurtjes zitten dus enkel aan de achterzijde van de bank, niet in de bekleding zelf (waar je op zit/ligt)? Dat zal inderdaad niet veel kwaad kunnen, wel even opletten of de scheurtjes niet groter worden!

Veel plezier ermee, als je het bankje goed hebt kunnen uitproberen mag je ook een review op onze website plaatsen ;)

Ja, precies zo, aan de achterzijde dus, wat geen kwaad kan.
Het is niet het leer, maar het stoflaagje aan de achterzijde, dat is ook de kant die tegen de doos aan zat, op de doos zat precies op die hoogte ook een beschadeging, denk dat die doos gevallen is ofzo..

Maar ik heb een review geschreven, ben zeer tevreden over de bank, ben vooral te spreken over de neck-press functie :thumbs:
Gebruik hem ook voor triceps met de EZ stang.

hallo,

ik heb even naar de loopband gekeken.
voor 449 euro heb je een 2.7 pk sterke.

kan je me iets vertellen over de build-kwaliteit ?

de loopband heeft maar drie manuele hellings - instellingen
welke zijn dat ?

hartelijk dank

Ja, precies zo, aan de achterzijde dus, wat geen kwaad kan.
Het is niet het leer, maar het stoflaagje aan de achterzijde, dat is ook de kant die tegen de doos aan zat, op de doos zat precies op die hoogte ook een beschadeging, denk dat die doos gevallen is ofzo..

Maar ik heb een review geschreven, ben zeer tevreden over de bank, ben vooral te spreken over de neck-press functie :thumbs:
Gebruik hem ook voor triceps met de EZ stang.
Mooi :) Ik zie overigens geen review van de Incline Bench staan, of waar heb je deze geplaatst?

hallo,

ik heb even naar de loopband gekeken.
voor 449 euro heb je een 2.7 pk sterke.

kan je me iets vertellen over de build-kwaliteit ?

de loopband heeft maar drie manuele hellings - instellingen
welke zijn dat ?

hartelijk dank
Oei, dat is even pech hebben.. de laatste loopband is toevallig vanmiddag verkocht, alle cardiotoestellen zijn nu uitverkocht! Op dit moment hebben we nog niet besloten of we dezelfde of nieuwe apparaten in de toekomst willen gaan aanbieden.

De standen waren overigens 0%, 6% en 12%.

oeps, toch bedankt voor je reactie.

waarom zouden jullie andere aanbieden ? nog betere kwaliteit of zo ?
want 450 euro voor een simpele maar degelijke loopband is een goed concept vind ik. wat ben je met elektronische hellingsgraad als de motor te zwak is.

hoe lang zou het duren vooraleer jullie eruit zijn wat je gaat verkopen ?
en kan je al iets zeggen of je de standaard goede loopband nog gaan verkopen. Want indien de goedkopere band niet meer in het gamma wordt
opgenomen is het voor mij meer aangewezen om een goede tweedehandse te kopen.

merci fitness seller
groetjes fillemon

Zoals het er nu naar uitziet bieden we het eerste half jaar in ieder geval geen nieuwe cardio apparatuur meer aan, over eventuele toekomstige modellen en producten kan ik dus ook nog niets zeggen.

Yo Marv,

wanneer komen die nieuwe olympische halters nou? Zit nog steeds in spannende afwachting :P

Ik heb een paar dagen geleden 100 kg aan schijven besteld, maar de samestelling van de schijven vergeten door te geven. Kan ik dat alsnog doen nu de bestelling wordt verwerkt?

Yo Marv,

wanneer komen die nieuwe olympische halters nou? Zit nog steeds in spannende afwachting :P
Haha ja, ik ook :p Met de verhuizing en alle andere nieuwe artikelen die we de komende tijd introduceren is die halterstang een beetje op een zijspoor beland. Ik zal het hier melden zodra ik concrete info heb!

Ik heb een paar dagen geleden 100 kg aan schijven besteld, maar de samestelling van de schijven vergeten door te geven. Kan ik dat alsnog doen nu de bestelling wordt verwerkt?
Zolang je bestelling nog niet is verstuurd is dat natuurlijk geen probleem! Normaal nemen wij vanzelf contact met je op als we tijdens het verwerken merken dat de samenstelling van een set schijven ontbreekt, je bestelling is dus nog niet verpakt!

Stuur maar even een mailtje of privébericht met de gewenste samenstelling (en vermeld je naam en bestelnummer) :)

Review is opnieuw ingevuld, de optie tussen uitstekend en goed ontbrak, ik geef de incline-bench een 9:
'zeer goed' ;)

Review is opnieuw ingevuld, de optie tussen uitstekend en goed ontbrak, ik geef de incline-bench een 9:
'zeer goed' ;)
Review is nu inderdaad wel goed gesubmit, bedankt!

Het zou misschien inderdaad wel handig zijn om ook halve sterren te kunnen geven, in dit geval dus een 4,5/5 (oftewel 9/10) – misschien bij de volgende shop update :cool: (Ik heb sowieso plannen voor een heel nieuw review systeem met veel meer functies, dan worden er hopelijk ook meer beoordelingen geschreven!)

Het review systeem ziet er imo goed uit, de halve sterren zijn wel een goed idee.

Laatst bewerkt:
Merkte het van de week al een beetje...en vandaag ook. Me baar tot 700kg begint een beetje krom te trekken. Nog lang niet hinderlijk, maar het zware deadliften/ rack pull/ pin squats etc en de overhead drops (met autoband bumpers) begint zijn tole te eisen :P

Terug
Naar boven