- Waardering
- 2.705
Check PM
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Check PM
Dat klopt, we leveren momenteel alle latstations met deze toebehoren.Hoi Marvin,
Zoals ik laatst al meldde wil ik wat spullen bij je kopen.
O.a. de Barbarian Lat tower. Nu zit ik dat eens door te lezen en zie dat je daar twee opties in hebt. De lat tower en het voordeel pakket.
Bij allebij krijg je de roeizitting, de stang en de parallelgreep.
Het verschil zit hem dus in de 100kg gewichten die je bij het voordeel pakket erbij krijgt.....volgens mij.
Snap ik dat goed?
Groeten Robin

Een gewone pagina refresh helpt ook niet nee, omdat die oude prijs dan nog in de cache van je browser staat. Wanneer je de cache leegt en vervolgens de pagina refresht zul je wel de correcte prijs zien (maar zoals je zelf al aangaf wordt door ons systeem bij het afrekenen en dergelijke wel met de juiste prijs gerekend)Ik heb de page al 20 keer refreshed maar ik zie het echt niet
Maar dat is zeker geen verkeerde prijs..... Ik ben weer helemaal blij
*edit* in mijn winkelwagentje (best groot karretje) zie ik wel de juiste prijs staan.....
Mijn inet snelheid is ook maar een beschamende 8mbit

. Ze zijn simpelweg niet vast te draaien en vooral als je al wat vochtige handen hebt. Ik heb er met alle macht aan zitten sjorren en sleuren en ze willen simpelweg niet echt vast komen te staan.Een gewone pagina refresh helpt ook niet nee, omdat die oude prijs dan nog in de cache van je browser staat. Wanneer je de cache leegt en vervolgens de pagina refresht zul je wel de correcte prijs zien (maar zoals je zelf al aangaf wordt door ons systeem bij het afrekenen en dergelijke wel met de juiste prijs gerekend)
Na een paar uurtjes zul je de nieuwe prijs normaal gesproken ook automatisch zien![]()

Die hebben wij niet ontwikkeld, dat zijn gewoon stelringenDe persoon die de sluiters voor de Professionele korte halterstang 50mm heeft ontwikkeld mogen jullie meteen ontslaan. Ze zijn simpelweg niet vast te draaien en vooral als je al wat vochtige handen hebt. Ik heb er met alle macht aan zitten sjorren en sleuren en ze willen simpelweg niet echt vast komen te staan.
Normaal gesproken sluiten deze natuurlijk gewoon goed.
)Zoals in de productbeschrijving staat aangegeven bestaat de 140 kg halterset standaard uit gietijzeren halterschijven (geen Gietijzer-Barbarian)Mag ik er vanuit gaan dat de schijven die bij het barbarian powerrack geleverd worden, dezelfde zijn als deze barbarian schijven? -> http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p474_Original-Barbarian-Barbells---50mm.html
Ik wil gewoon geen mix van verschillende vormen
Geldt dit ook voor de powertec powerrack?
Algemene verwerkings- en levertijden staan op deze pagina vermeld, de status van een product staat bij de productbeschrijving aangegeven. In verband met vakanties van enkele medewerkers kun je wel beter van een wat langere levertijd uitgaan!Mischien een beetje een domme vraag, maar kan het niet zo 1,2,3 vinden. Ik wilde graag een bestellinkje plaatsen een dezer dagen, maar ik vroeg me af hoe lang de levertijd ongeveer is.