AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Voor thuisgebruik voldoen beide toestellen echt prima qua prestaties en kwaliteit. De Barbarian is natuurlijk wel net wat groter en zwaarder uitgevoerd.

Ik denk dat je het moet laten aankomen op de kleine verschillen zoals:

• De Iron Force is enkel voor 50 mm halterschijven, de Barbarian is verkrijgbaar voor 30 mm of 50 mm
  • De afmetingen en het gewicht indien dat een probleem is in je trainingsruimte
  • Het gebruiksgemak; de Barbarian heeft bijvoorbeeld één rugkussen voor beide posities, dat je dus telkens moet verwisselen
  • De Barbarian heeft nog een noodsteun voor extra veiligheid

Onze Iron Force BLPH11 Leg Press is overigens exact hetzelfde toestel (behalve de kleur van de lak ;)) als de Body-Solid GLPH1100. Daar kun je waarschijnlijk wat meer reviews en video's over vinden :)

Ja het gaat me vooral om de trainingsruimte, die is wat beperkter en daardoor is de IronForce wat betreft lengteverschil iets voordeliger. De barbarian is een stuk zwaarder en iets groter, maar je kunt er maar 50 kilo meer aanhangen...
Hoe zet het met de hack squat bij IronForce, kun je dat onderste kussen eraf halen ?
Op de site staat verder dat ie tot 450 kilo belastbaar is, is dit inclusief het gewicht van het toestel of betekent dit ook daadwerkelijk dat je er nog 450 kilo aan kunt hangen ?
Ik ben misschien ook van plan de barbarian smith machine te kopen, en daar staat ook dat ie tot 400 kilo belastbaar is. Dus zou dat in theorie ook inhouden dat ik aan beide kanten 200 kilo eraan kan hangen ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.942
Ja het gaat me vooral om de trainingsruimte, die is wat beperkter en daardoor is de IronForce wat betreft lengteverschil iets voordeliger. De barbarian is een stuk zwaarder en iets groter, maar je kunt er maar 50 kilo meer aanhangen...

Hoe zet het met de hack squat bij IronForce, kun je dat onderste kussen eraf halen ?

Op de site staat verder dat ie tot 450 kilo belastbaar is, is dit inclusief het gewicht van het toestel of betekent dit ook daadwerkelijk dat je er nog 450 kilo aan kunt hangen ?

Ik ben misschien ook van plan de barbarian smith machine te kopen, en daar staat ook dat ie tot 400 kilo belastbaar is. Dus zou dat in theorie ook inhouden dat ik aan beide kanten 200 kilo eraan kan hangen ?

De Barbarian kan waarschijnlijk ook nog wel wat meer aan :)

Het onderste kussen kun je bij de Iron Force naar boven klappen, zie ook de video's van Body-Solid.

De belastbaarheid is het gewicht waarmee je het toestel kunt belasten. Het eigen gewicht van het toestel wordt daar niet bij opgeteld.

Komt de barbarian smith machine ook nog dit jaar binnen ?

• #6.945
Komt de barbarian smith machine ook nog dit jaar binnen ?
Nee helaas, dat zal pas eind januari of februari zijn.

Levertijden worden altijd vermeld op de productpagina zodra deze bekend zijn.

---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

NIEUW

Drie nieuwe specialty bars van ATX:

atx-lh-fb5-210.jpg

ATX Fat Bar

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ATX Safety Squat Bar

atx-lh-rscb-50.jpg

ATX Rackable Cambered Squat Bar

Bestelling: 100155789
Deze wordt morgen geleverd, maar ik ben morgen niet thuis. Zou dit niet naar woensdag verplaatst kunnen worden ?

• #6.947
Bestelling: 100155789
Deze wordt morgen geleverd, maar ik ben morgen niet thuis. Zou dit niet naar woensdag verplaatst kunnen worden ?

Neem even zo snel mogelijk contact op met de klantenservice, ik ben helaas niet op kantoor momenteel.

• #6.949
Heb al een mailtje gestuurd, bellen gaat niet meer na 16:00 staat op de site.
Als de bestelling al verzonden is kan de levering sowieso niet meer verplaatst worden. Maar het is in ieder geval geen ramp als je niet thuis bent, dan zal de pakketdienst of transporteur een kaartje achterlaten en de volgende werkdag nogmaals proberen.

we zijn medio-december, hoe zit met bestellingen die al maanden in backorder zijn (zoals de barbarian power cage)

• #6.951
we zijn medio-december, hoe zit met bestellingen die al maanden in backorder zijn (zoals de barbarian power cage)

Openstaande bestellingen worden natuurlijk verzonden zodra de producten zijn binnengekomen. Je ontvangt vanzelf per email bericht zodra je bestelling is verzonden.

De leveringen van Barbarian zullen hopelijk deze week binnenkomen, voor de feestdagen. Anders zal het na de feestdagen zijn.

Openstaande bestellingen worden natuurlijk verzonden zodra de producten zijn binnengekomen. Je ontvangt vanzelf per email bericht zodra je bestelling is verzonden.

De leveringen van Barbarian zullen hopelijk deze week binnenkomen, voor de feestdagen. Anders zal het na de feestdagen zijn.

Hoe zit het met bestellingen zoals de mijne met veel items? Misschien komt de cage wel binnen maar ik zie nu dat een item dat ik meer dan dan 2 maanden geleden bestelde (zo lang wacht ik al) en toen in stock was nu niet meer in stock is. Ik heb een bestelling van een 20 tal verschillende produkten gedaan en zoals het er nu uit ziet zal er wel altijd iets niet in stock zijn. Hoe pakken jullie dit aan?

• #6.953
Hoe zit het met bestellingen zoals de mijne met veel items? Misschien komt de cage wel binnen maar ik zie nu dat een item dat ik meer dan dan 2 maanden geleden bestelde (zo lang wacht ik al) en toen in stock was nu niet meer in stock is. Ik heb een bestelling van een 20 tal verschillende produkten gedaan en zoals het er nu uit ziet zal er wel altijd iets niet in stock zijn. Hoe pakken jullie dit aan?

Die bestellingen liggen al gewoon grotendeels klaar hoor.... En mocht er wel nog iets kleins ontbreken dan wordt dat in de meeste gevallen kosteloos nageleverd.

Goedemiddag,

Ik heb bij jullie de HD-1 met lat pully besteld (+ halterstang) en deze was in back order geplaatst. Ik zie zojuist dat hij weer op voorraad is :)

Wanneer kan ik hem thuis verwachten? Heb namelijk nog geen bericht ontvangen.
Bestelling is 100155440

• #6.956
Goedemiddag,

Ik heb bij jullie de HD-1 met lat pully besteld (+ halterstang) en deze was in back order geplaatst. Ik zie zojuist dat hij weer op voorraad is :)

Wanneer kan ik hem thuis verwachten? Heb namelijk nog geen bericht ontvangen.
Bestelling is 100155440
Nog eventjes geduld, de Heavy Duty racks zijn vanochtend binnengekomen. Openstaande bestellingen zullen dus vanaf vanmiddag worden verzonden. Je krijgt automatisch per e-mail bericht van de verzending.

Ok duidelijk. Mag ik er wel vanuit gaan dat ik hem in ieder geval deze maand nog binnenkrijg, ondanks de feestdagen?

• #6.958
Ok duidelijk. Mag ik er wel vanuit gaan dat ik hem in ieder geval deze maand nog binnenkrijg, ondanks de feestdagen?
De bestellingen zullen gewoon vanmiddag vandaag de deur uit gaan hoor ;) Normaal gesproken zal de bestelling dus morgen al worden afgeleverd (de eerstvolgende werkdag)

Mocht er een vertraging zijn bij de transporteur zal deze de bestelling op maandag of dinsdag alsnog afleveren.

Is er nog kans dat de t-bar row binnenkomt dit jaar ?

• #6.960
Terug
Naar boven