AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Iemand ervaring met de ATX Pro Collars? De veersluitingen op de dumbells houdt de 10kg+ schijven niet tegen waardoor ze schuiven bij het in positie gaan op je bank voor flys, dumbell presses etc. Houden die collars de schijven mooi op hun plaats, sluiten ze (veel) beter aan dan de veersluitingen? Thx voor de feedback!

Ja die sluien veel beter, ik kan de bar(met schijven) verticaal houdennen erop staan.
Pas zodra je heel lomp gaat springen verschuiven ze een beetje.

Bij mij alleszins wel, wil niets anders meer dan die ATX pro collars :)

Ik heb ook niets dan goede ervaringen met die dingen. Snel en makkelijk vast- en losmaken, schijven zitten goed vast. De veersluitingen die ik bij mijn biceps en triceps bar heb gekregen liggen ergens in een doos. Nooit gebruikt.

Iemand ervaring met de ATX Pro Collars? De veersluitingen op de dumbells houdt de 10kg+ schijven niet tegen waardoor ze schuiven bij het in positie gaan op je bank voor flys, dumbell presses etc. Houden die collars de schijven mooi op hun plaats, sluiten ze (veel) beter aan dan de veersluitingen? Thx voor de feedback!

Ik heb ze ook, veel beter dan gewone veersluitingen !

Ik heb interesse om enkele rubberen vloermatten te kopen (M-5700-100x100). Zakken deze matten in of niet? Want heb momenteel foam matten maar deze zakken zeer hard in, wat een toestel onstabiel maakt.

wanneer gaan jullie nou eens wat doen aan dat gekke systeem van jullie verzendkosten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.987
Ik heb interesse om enkele rubberen vloermatten te kopen (M-5700-100x100). Zakken deze matten in of niet? Want heb momenteel foam matten maar deze zakken zeer hard in, wat een toestel onstabiel maakt.

Het rubbergranulaat is vrij hard, niet te vergelijken met foam! Prima geschikt voor zware toestellen en gewichten dus.

wanneer gaan jullie nou eens wat doen aan dat gekke systeem van jullie verzendkosten?
Alleen als je veel kleine/lichte artikelen besteld is het niet altijd evenredig. In januari/februari gaat het systeem in ieder geval op de schop. Mocht je nu denken dat de verzendkosten van je bestelling niet kloppen kun je gewoon mailen naar de klantenservice en je bestelnummer vermelden.

Ik heb van diezelfde matten. 1 van 200x100 en 1 van 150x100. Powerrack platform van gemaakt. Ze liggen direct op een betonnen vloer. Ik deadlift en squat er op. Ik gebruik dan wel geen gigantische gewichten maar ze zakken bij mij niet in.

Ok, dan zal je een van de dagen een bestelling van me zien verschijnen

Beste Fitness-Seller,

Een vraagje over de Barbarian Power Cage met Lat Pulley:
De steekgewichten bij de lat pulley zijn 125 kg, maar de belastbaarheid bedraagt 180 kg.

In de sportschool doe ik nu regelmatig kabeloefeningen van 150 kg of soms ietsjes meer en zou dit thuis ook graag blijven doen.
Dit is natuurlijk mogelijk met de lat pulley met gewichtsschijven maar dat is ook weer zo'n gedoe :D, ik heb liever de steekgewichten. Is het mogelijk om wat extra steekgewichten bij de latpulley mee te bestellen?

• #6.991
Beste Fitness-Seller,

Een vraagje over de Barbarian Power Cage met Lat Pulley:
De steekgewichten bij de lat pulley zijn 125 kg, maar de belastbaarheid bedraagt 180 kg.

In de sportschool doe ik nu regelmatig kabeloefeningen van 150 kg of soms ietsjes meer en zou dit thuis ook graag blijven doen.
Dit is natuurlijk mogelijk met de lat pulley met gewichtsschijven maar dat is ook weer zo'n gedoe :D, ik heb liever de steekgewichten. Is het mogelijk om wat extra steekgewichten bij de latpulley mee te bestellen?

Er zijn momenteel helaas geen losse steekgewichten voor de Barbarian toestellen. Bovendien zul je ook andere (kortere) kabels nodig hebben als de gewichtstapel hoger wordt.

Een oplossing zou zijn om 10 kg steekgewichten te maken met dezelfde hoogte maar een breder ontwerp. Een andere optie is een uitbreiding waarmee je losse halterschijven aan de gewichtstapel kunt toevoegen, zoals bij het MegaTec Multiplex toestel (daar staat de gewichtstapel echter andersom gedraaid). Eerlijk gezegd is er vrijwel geen vraag naar dit soort uitbreidingen, dus er staat momenteel nog niets concreet op de planning.

In tegenstelling tot de Barbarian Power Cage (waarvan een modelwissel voor vertraging heeft geleid) was de levertijd van de Power Bands altijd al midden/eind december, dus Guido was daar gewoon van op de hoogte :)

De nieuwe Barbarian Power Cage zal morgen overigens eindelijk binnenkomen, wij hadden deze vorige week al verwacht. Het hoofdmagazijn is nu helaas echter twee weken gesloten, dus de power cages zullen in januari worden geleverd aan de klanten.

Indien ik deze bestel krijg ik deze dan geleverd in januari? oftewel is er genoeg voorraad..

• #6.993
Indien ik deze bestel krijg ik deze dan geleverd in januari? oftewel is er genoeg voorraad..

Er zijn momenteel genoeg exemplaren dus dat zou geen probleem moeten zijn. Ik verwacht wel dat ze snel uitverkocht zullen zijn in januari.

Er zijn momenteel genoeg exemplaren dus dat zou geen probleem moeten zijn. Ik verwacht wel dat ze snel uitverkocht zullen zijn in januari.

Ik verwacht dat ik zelf niet snel meer zal bankdrukken dan 150KG en Squat en Deadlift idem.

In hoeverre is dan het Heavy Duthy powerrack 1 voldoende?
Ik vraag me af of de barbarian niet teveel van het goede is.. voor hetgeen wat ik doe

• #6.995
Ik verwacht dat ik zelf niet snel meer zal bankdrukken dan 150KG en Squat en Deadlift idem.

In hoeverre is dan het Heavy Duthy powerrack 1 voldoende?

Ik vraag me af of de barbarian niet teveel van het goede is.. voor hetgeen wat ik doe

Elk power rack is voldoende om in te trainen. De vraag is wat voor jou persoonlijk voldoende is. De verschillen zitten vooral in stabiliteit (hoeveel het rack beweegt of wiebelt) en de afwerking en accessoires.

Mocht je de lat pulley optie erbij willen aanschaffen dan zit daar ook wel een kwaliteitsverschil in, in de soepelheid/beweging.

Wanneer komen de barbarian free stands terug?

Wanneer hebben jullie weer trainingshandschoenen in maat L op voorraad?

Terug
Naar boven