XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Binnenkomen wel, verzenden waarschijnlijk pas in januari. Er komen morgen een hoop Barbarian Line artikelen binnen.

Het verzenden is echter erg lastig in te schatten nu, wij zijn volgende week en de week daarna slechts 2 dagen geopend en dan is het extreem druk.
Zie ook onze gewijzigde openingstijden.

Ok duidelijk. De leg press komt die ook deze week nog binnen of zit die bij de volgende levering, net als de barbarian smith machine, ergens eind januari/februari ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.962
Ok duidelijk. De leg press komt die ook deze week nog binnen of zit die bij de volgende levering, net als de barbarian smith machine, ergens eind januari/februari ?
Die komt voorlopig nog niet binnen, dus zal ook iets voor eind januari/februari zijn.

De bestellingen zullen gewoon vanmiddag vandaag de deur uit gaan hoor ;) Normaal gesproken zal de bestelling dus morgen al worden afgeleverd (de eerstvolgende werkdag)

Mocht er een vertraging zijn bij de transporteur zal deze de bestelling op maandag of dinsdag alsnog afleveren.

Hartstikke mooi, bedankt!

Ik heb een tijdje geleden wat Power Bands besteld van Iron Force, ze waren toen niet op voorraad en in de mail stond dat ik ze half december geleverd zouden worden?

• #6.965
Ik heb een tijdje geleden wat Power Bands besteld van Iron Force, ze waren toen niet op voorraad en in de mail stond dat ik ze half december geleverd zouden worden?

De verwachte levertermijn van de Power Bands is eind december, je kunt de status zelf ook bekijken op de productpagina. Na de feestdagen zal de levering waarschijnlijk wel zijn binnengekomen en worden openstaande bestellingen verzonden.

De verwachte levertermijn van de Power Bands is eind december, je kunt de status zelf ook bekijken op de productpagina. Na de feestdagen zal de levering waarschijnlijk wel zijn binnengekomen en worden openstaande bestellingen verzonden.
Maar waarom is het dan verschoven van half december naar eind december (want half december stond in de mail richting mij door jullie). En na de feestdagen is dus na de kerst?

• #6.967
Maar waarom is het dan verschoven van half december naar eind december (want half december stond in de mail richting mij door jullie). En na de feestdagen is dus na de kerst?
Als de productie of de verzending van de goederen vertraagd is, zal de levertermijn uiteraard moeten worden bijgesteld. Er is ook niet voor niets altijd sprake van een verwachte levertermijn, het is lastig om zo ver van tevoren op de dag nauwkeurig een levering te voorspellen. De levertermijn van eind december staat overigens wel al heel wat weken vermeld hoor.

Na de feestdagen is waarschijnlijk na Nieuwjaar. Tussen Kerst en Nieuwjaar zitten maar twee werkdagen waarop wij nog bestellingen verwerken.

• #6.969
Ik heb een bestelling op 7/10 gedaan met een verwachte leveringstermijn van 4 weken, we zijn 18/12 en nog steeds niets

:)
In tegenstelling tot de Barbarian Power Cage (waarvan een modelwissel voor vertraging heeft geleid) was de levertijd van de Power Bands altijd al midden/eind december, dus Guido was daar gewoon van op de hoogte :)

De nieuwe Barbarian Power Cage zal morgen overigens eindelijk binnenkomen, wij hadden deze vorige week al verwacht. Het hoofdmagazijn is nu helaas echter twee weken gesloten, dus de power cages zullen in januari worden geleverd aan de klanten.

In tegenstelling tot de Barbarian Power Cage (waarvan een modelwissel voor vertraging heeft geleid) was de levertijd van de Power Bands altijd al midden/eind december, dus Guido was daar gewoon van op de hoogte :)

De nieuwe Barbarian Power Cage zal morgen overigens eindelijk binnenkomen, wij hadden deze vorige week al verwacht. Het hoofdmagazijn is nu helaas echter twee weken gesloten, dus de power cages zullen in januari worden geleverd aan de klanten.

Ik hou jullie eraan, bijna 3 maanden wachten is niet echt bevorderlijk voor de gainzzzzz

• #6.971
Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
  • #6.973
bestelling is binnen maar jullie zijn in ieder geval de barbell vergeten. ga zo nog verder kijken maar vooralsnog mis ik dus al 1 item.

bestelling nummer is 100155440.

hoor graag wanneer ik de barbell geleverd krijg, die was al lang op voorraad trouwens

Oei, wat vervelend. Ik stel voor dat je eerst even de rest van de spullen nakijkt om er zeker van te zijn dat de rest wel klopt.

Mocht er inderdaad een product ontbreken, dan kan dat mogelijk nog onderweg zijn. Soms raken delen van de bestelling gescheiden bij de transporteur of pakketdienst. Als het product momenteel niet leverbaar is zal dat in de verzendbevestiging aangegeven zijn.

Als er inderdaad iets ontbreekt kun je daarvan in ieder geval per e-mail een melding van maken bij onze klantenservice. Zij zullen dit vervolgens controleren en oplossen.

Laatst bewerkt:
Vraag

Beste Fitness Seller,

Ik ben op zoek naar een power cage met Lat pulley.

Nu heb ik de Heavy Duty 2 hd gezien. alleen ik twijfel of ik een losse lat pulley moet nemen of niet.
En met of zonder steekgewichten.

wat zijn de voor/nadelen hiervan?

Indien je een losse adviseert welke heeft de beste prijs/kwaliteit verhouding?
Over het algemeen vind ik de losse lat pulley met steekgewichten nogal prijzig.

grt,
Lennert

• #6.975
Beste Fitness Seller,

Ik ben op zoek naar een power cage met Lat pulley.

Nu heb ik de Heavy Duty 2 hd gezien. alleen ik twijfel of ik een losse lat pulley moet nemen of niet.
En met of zonder steekgewichten.

wat zijn de voor/nadelen hiervan?

Indien je een losse adviseert welke heeft de beste prijs/kwaliteit verhouding?
Over het algemeen vind ik de losse lat pulley met steekgewichten nogal prijzig.

grt,
Lennert
Een lat pulley optie in de power cage neemt natuurlijk wat minder ruimte in beslag en dat kan erg belangrijk zijn wanneer je thuis traint. Bovendien is de lat pulley optie van de Heavy Duty power racks natuurlijk wel heel erg goedkoop dus zeer interessant als je niet teveel wilt uitgeven! Als jij de enige bent die ermee traint is dat dus een compacte en goedkope oplossing.

De duurdere, losse lat pulleys die wij verkopen zijn daarentegen wel wat robuuster/soepeler dan de goedkope pulley opties van Heavy Duty. Voordelen van een losse lat pulley zijn: dat je power rack dan volledig vrij is en niets in de weg staat of hangt, het ingebouwde bankje lager is dan een trainingsbank (dus als je lang bent kun je je armen verder strekken), als je met twee personen traint kan tegelijkertijd iemand in het power rack en iemand met de lat pulley trainen, je hoeft geen halterstangen of bankjes te verplaatsen en kunt meteen aan de slag op het toestel.

De Lat Pulleys van Iron Force, MegaTec of Barbarian (naargelang je budget) zijn altijd een goede keuze, die bewegen erg soepel en zijn zeer sterk/stabiel.

Laatst bewerkt:
Lijkt mij alsof je zegt dat de pulley van de HD-2 niet zo soepel loopt...

Kan ik de katrollen door iets beter vervangen? De laatste tijd ratelt er precies één katrol nogal hard... en er komt ook ergens ijzervijlsel vanaf, maar geen idee van waar dat komt...

• #6.977
Lijkt mij alsof je zegt dat de pulley van de HD-2 niet zo soepel loopt...

Kan ik de katrollen door iets beter vervangen? De laatste tijd ratelt er precies één katrol nogal hard... en er komt ook ergens ijzervijlsel vanaf, maar geen idee van waar dat komt...
Ja natuurlijk zit er wel wat kwaliteitsverschil tussen een lat pulley optie van 100 euro en een lat pulley van 450 euro ;) Dat wil echter niet zeggen dat Heavy Duty lat pulleys slecht zijn, voor thuisgebruik voldoen ze goed en de bewegingen zijn gewoon normaal. Maar wanneer je bijvoorbeeld een Heavy Duty en Barbarian naast elkaar uitprobeert zul je wel wat verschil in weerstand merken.

Klinkt alsof de kogellagers beschadigd/los zijn. Extra katrollen kun je los kopen in onze webshop, zie de reserveonderdelen. Slijtage aan deze onderdelen is normaal dus vervanging kan af en toe wel eens nodig zijn.

Laatst bewerkt:
bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb ook een Power Rack van powertec gezien op andere sites.
Kan ik dit vergelijken met de Heavy duty qua kwaliteit?

• #6.979
bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb ook een Power Rack van powertec gezien op andere sites.
Kan ik dit vergelijken met de Heavy duty qua kwaliteit?
Het Powertec Power Rack is qua frame en gewicht te vergelijken met het HD-1 Power Rack van Heavy Duty. Het Heavy Duty HD-2 Power Rack heeft een dikker frame en is dus ook zwaarder en stabieler. De prijs van Powertec is echter véél te hoog. Dat is ook de reden dat wij begin dit jaar zijn gestopt als exclusieve distributeur van Powertec.

Als alternatief voor Powertec bieden wij nu overigens het MegaTec Power Rack aan - met een veel hogere kwaliteit, mooiere afwerking, betere accessoires en lagere prijs.

Iemand ervaring met de ATX Pro Collars? De veersluitingen op de dumbells houdt de 10kg+ schijven niet tegen waardoor ze schuiven bij het in positie gaan op je bank voor flys, dumbell presses etc. Houden die collars de schijven mooi op hun plaats, sluiten ze (veel) beter aan dan de veersluitingen? Thx voor de feedback!

Terug
Naar boven