MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Algemene verwerkings- en levertijden staan op deze pagina vermeld, de status van een product staat bij de productbeschrijving aangegeven. In verband met vakanties van enkele medewerkers kun je wel beter van een wat langere levertijd uitgaan!

Oke super bedank! Ik zal eens even rondkijken en dan zal ik wel rekenen op een wat langere leveringstijd.

Wat is de status van het aankomende afhaalmagazijn?

Hoi marvin,

Ik ben nu bezig met een bestelling te plaatsen (waarbij een halterschijvenset van 100 kg zit), maar ik heb nog nergens kunnen aankruisen in welke verdeling ik de schijven wil hebben. De volgende stap in het bestellingsproces is: "klaar!" dus vind het een beetje raar. Heb ik soms iets fout gedaan of moet ik die verdeling van de schijven ergens anders nog gaan aankruisen?

• Topic Starter Topic Starter
Hoi marvin,

Ik ben nu bezig met een bestelling te plaatsen (waarbij een halterschijvenset van 100 kg zit), maar ik heb nog nergens kunnen aankruisen in welke verdeling ik de schijven wil hebben. De volgende stap in het bestellingsproces is: "klaar!" dus vind het een beetje raar. Heb ik soms iets fout gedaan of moet ik die verdeling van de schijven ergens anders nog gaan aankruisen?
Er valt ook niets aan te kruisen :p Je kunt de indeling van de halterschijvensets zelf aangeven in het tekstvak opmerking (ik geloof bij stap 2 van de bestelprocedure).

Bestelling geplaatst en geld overgemaakt :) erg fijne website om mee te werken, en je hebt ook erg veel keus :thumbup:

Hoi Marvin,

Heb je enig idee wanneer mijn bestelling (zondag 3 aug gedaan en betaald) wordt verstuurd?

Ik hoop dat het deze week nog verstuurd wordt?

Ik ben ongeduldig ...dat weet ik, maar ja.... er staat al een week "wordt verwerkt"

Groeten Robin

• Topic Starter Topic Starter
Zoals gezegd.. in verband met vakanties zijn er afgelopen week geen grotere bestellingen verwerkt (pallet-artikelen zoals die van jou). Zodra je bestelling verzonden wordt ontvang je automatisch per e-mail bericht daarvan, ik kan op dit moment niet zeggen wanneer dat is.

:( Dan wordt het nog even wachten....

Het is vakantie voor iedereen he :) en ik kan begrijpen dat één persoon mijn bestelling niet onmiddellijk (alleen) wil gereed maken ;)

Jah dat begrijp ik ook wel, maar

Ik ben ook gewoon ongeduldig:D
Ik zie het wel komen

Ik ben op zoek naar een Cambered Bar ... maar in 30mm ... bestaat zoiets?

Ik ben op zoek naar een Cambered Bar ... maar in 30mm ... bestaat zoiets?

Even je best doen Rob :P:

http://www.google.com/search?q=Cambered+Bar geeft je (bovenste is 30mm):
im0022camb.gif

Soooow

5 Minuten voordat ik naar mijn werk ging net, kreeg ik een pallet binnen.
Toch ineens heel snel gegaan Marvin..... Top!

1e indruk van mijn Barbarian lattower? Oerdegelijke onderdelen en aardig zware kwaliteit.

Morgen in elkaar schroeven (zonder handleiding?) maar dat gaat wel lukken

Terug
Naar boven