XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.022
FS, ik zou graag het volgende bestellen:
2ptyzat.png

Als ik de betaling electronisch uitvoer (BC), en met de komende feestdagen, tegen wanneer zou het kunnen geleverd worden denk je?

• #7.024
FS, ik zou graag het volgende bestellen:

Als ik de betaling electronisch uitvoer (BC), en met de komende feestdagen, tegen wanneer zou het kunnen geleverd worden denk je?
Wij verzenden alleen vandaag nog bestellingen, daarna volgende week pas weer. Als je de bestelling op tijd plaatst (en inderdaad direct online betaalt via MisterCash/Bancontact) kan deze waarschijnlijk vanmiddag nog de deur uit. De levering zou dan morgen moeten plaatsvinden (vertragingen bij de leverancier voorbehouden).

Hoe zit het met de belastbaarheid van de stang van de barbarian smith machine ?
Op de site van jullie en barbarian line staat alleen dat het rack tot 400 belastbaar is, maar geen aparte specificaties. Betekent dit nu dat ik 400 kg aan de stang kan hangen, mits ik verder geen ik gewichten aan het rack heb hangen ?

• #7.026
Hoe zit het met de belastbaarheid van de stang van de barbarian smith machine ?
Op de site van jullie en barbarian line staat alleen dat het rack tot 400 belastbaar is, maar geen aparte specificaties. Betekent dit nu dat ik 400 kg aan de stang kan hangen, mits ik verder geen ik gewichten aan het rack heb hangen ?
Het smith systeem (en de stang) is inderdaad tot 400 kg belastbaar, succes! :D

Wij verzenden alleen vandaag nog bestellingen, daarna volgende week pas weer. Als je de bestelling op tijd plaatst (en inderdaad direct online betaalt via MisterCash/Bancontact) kan deze waarschijnlijk vanmiddag nog de deur uit. De levering zou dan morgen moeten plaatsvinden (vertragingen bij de leverancier voorbehouden).
Thx voor de info! Kan ik nu nog of ben ik te laat voor een eventuele levering van morgen?

Beste fs, vandaag zou mijn bestelling100156194 worden geleverd tussen 8:15 en 10:15. Bij de bestellingstatus stond echter 'manco'. Na bellen bleek dat de pallet niet was geleverd of was blijven staan o.i.d. Kan ik de levering (6703) nu morgen verwachten? Hoe dan ook, alvast gelukkig nieuwjaar!

• #7.034
Beste fs, vandaag zou mijn bestelling100156194 worden geleverd tussen 8:15 en 10:15. Bij de bestellingstatus stond echter 'manco'. Na bellen bleek dat de pallet niet was geleverd of was blijven staan o.i.d. Kan ik de levering (6703) nu morgen verwachten? Hoe dan ook, alvast gelukkig nieuwjaar!
De pallet is gisteren gewoon bij ons opgehaald voor zover ik kan terugzien, dus dan moet er iets zijn misgegaan op het depot van de transporteur.

Kon de transporteur je niet melden wanneer er geleverd werd? ??? Normaal gesproken kun je gewoon rechtstreeks bij de transporteur een nieuwe afspraak inplannen. Ik ben zelf niet meer op kantoor nu dus ik kan op dit moment helaas niets voor je nakijken. Laat even weten of het is gelukt met de transporteur :)

Edit: ziet er naar uit dat de bestelling inmiddels is afgeleverd :thumbs:

Laatst bewerkt:
Ben zojuist begonnen met het in elkaar zetten van de barbarian leg extension, ab crunch en bicep curl accessoires, maar ik mis voor alle drie de stikkers. Heb de dozen goed nagekeken, maar worden deze niet meer erbij geleverd ?

• #7.036
Ben zojuist begonnen met het in elkaar zetten van de barbarian leg extension, ab crunch en bicep curl accessoires, maar ik mis voor alle drie de stikkers. Heb de dozen goed nagekeken, maar worden deze niet meer erbij geleverd ?

Dat klopt inderdaad, deze accessoires zijn niet meer specifiek Barbarian omdat deze nu ook geschikt zijn voor de MegaTec bankjes. Dus geen Barbarian stickers meer maar gewoon zwart :)

Ik zie dat de foto's in de webshop nog moeten worden bijgewerkt, bedankt voor het melden!

Laatst bewerkt:
Ik zou graag de Iron Force Wrist Wraps Heavy en de Iron Force Dip Belt bestellen. Beide zijn niet in voorraad, maar de dip belt zou ik al kunnen bestellen, maar de wrist wraps niet. Toch zou ik graag alvast bestellen/reserveren zodat ik zeker bij de gelukkigen ben als de volgende Iron Force levering binnenkomt... Hoe los ik dit best op? Normal of Super Heavy bestellen en iets bij de opmerkingen schrijven?

Ook zijn de verzendingskosten wat aan de hoge kant voor deze lichte artikelen. Ik had hier gelezen dat je dat via de klantendienst kon laten aanpassen, maar doe je dat na of voor de bestelling? En moet ik dan een bepaalde betaalwijze selecteren?

Alvast bedankt

• #7.038
Beide zaken via de klantenservice inderdaad. Even een e-mail sturen en dan wordt dat maandag direct afgehandeld.

Dat klopt inderdaad, deze accessoires zijn niet meer specifiek Barbarian omdat deze nu ook geschikt zijn voor de MegaTec bankjes. Dus geen Barbarian stickers meer maar gewoon zwart :)

Ik zie dat de foto's in de webshop nog moeten worden bijgewerkt, bedankt voor het melden!

Ok duidelijk.
Ander punt is dat ik nog 3 schroefjes overhoudt (Button-Head-Screw M8x25) voor de leg extension. Op de datasheet staan hiervoor een aantal gaatjes, die er niet meer zijn op het de extension zelf... Is hier iets over bekend ?

• #7.040
Ok duidelijk.
Ander punt is dat ik nog 3 schroefjes overhoudt (Button-Head-Screw M8x25) voor de leg extension. Op de datasheet staan hiervoor een aantal gaatjes, die er niet meer zijn op het de extension zelf... Is hier iets over bekend ?
Stuur even een e-mail naar de klantenservice, volgens mij is dat inderdaad ook gewijzigd dus die schroefjes heb je niet meer nodig.

Terug
Naar boven