MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Vraagje.

Is er ook een optie om een nota bij je bestelling te plaatsen?
Dat de pakjesman bv het na 15 uur ofzo komt leveren.

Zou graag een grote en zware bestelling willen plaatsen maar ben niet altijd thuis

Mvg glecky

gone

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.064
Vraagje.

Is er ook een optie om een nota bij je bestelling te plaatsen?
Dat de pakjesman bv het na 15 uur ofzo komt leveren.

Zou graag een grote en zware bestelling willen plaatsen maar ben niet altijd thuis

Mvg glecky
Je kunt dit soort opmerkingen met betrekking tot je bestelling tijdens het bestelproces bij Opmerkingen invullen :)

Echter is een tijdstip van aflevering plannen helaas niet zomaar mogelijk, dat zul je dus even apart met de klantenservice moeten bespreken. Wanneer een leverancier op een specifiek dagdeel moet komen, zijn daar namelijk extra kosten aan verbonden. Mocht je niet vaak thuis zijn zijn er ook andere oplossingen, de chauffeur kan bijvoorbeeld een uur voor de levering bellen of er kan op een dag bezorgd worden wanneer je wel thuis bent. De meeste van onze klanten werken namelijk gewoon overdag en de levering komt altijd goed :)

Ik ben op zoek naar een vrij stevige riem. Nu zag ik bij jullie http://www.fitness-seller.nl/iron-force-powerlift-riem-met-clipsluiting/ en http://www.fitness-seller.nl/powerliftriem-met-clipsluiting/ staan waarvan me de 2e het stevigste leek. Voor de 1e zou ik maat M nodig hebben en voor de 2e maat L. Beide zijn echter uitverkocht, wanneer verwachten jullie deze weer?

Welke andere riemen in jullie shop zijn nog erg 'tough'?
Alle powerliftriemen in die prijsklasse zijn nagenoeg hetzelfde qua materiaal en dikte. Het maakt voor de stevigheid dus niet veel uit welke riem je kiest. De keuze tussen een gewone gesp en een clipsluiting heeft daar ook geen invloed op.

De nieuwe levering van Iron Force komt eind januari ergens binnen.

@FS
Stel dat er een kabel breekt van een lat pulley. Kunnen jullie ook de komplete kabels leveren zoals die nieuw bij het toestel zitten aub?
Losse kabel en een rubber stop zie ik staan. Maar als ie breekt aan het geperste deel onder de holle M12 bout(die in de gewichtstapel stang gaat) ?

Thx
Ik heb nog nooit een gebroken staalkabel gezien maar mocht dat toch gebeuren, of als een uiteinde losraakt of iets dergelijks, dan kunnen gewoon de rubberen kabeluiteindes gebruikt worden die wij los verkopen. Die zitten erg stevig vast, zolang je af en toe de verbinding controleert is er niets aan de hand.

Het is eventueel mogelijk om nieuwe uiteindes te laten persen maar dan zul je specifiek contact moeten opnemen met onze klantenservice, dat kan niet kant-en-klaar via de website besteld worden.

Hallo,

Ik ben opzoek naar een verstelbare bench.
Hij moet in elke stand stabiel zijn.
Ik zit te twijfelen tussen de Barbarian Multi Bench en de Warrior Multi Bench.
Zit er veel verschil tussen de stabiliteit? En wanneer verwachten jullie weer de Warrior binnen te krijgen?

Groeten,

Kars

• #7.066
Alle multi banken van Barbarian hebben veel overeenkomsten in het ontwerp en verstelsysteem, dus ze zijn allemaal erg stabiel. De Warrior Multi Bench is natuurlijk wel wat zwaarder uitgevoerd!

Voor de levertijd even mailen naar de klantenservice, ik heb helaas geen overzicht op dit moment.

gone

Laatst bewerkt:
Ik heb de Megatec RAS multibench. Ik kan je deze echt aanraden! Echt heel handig als je een cage hebt, en je wil incline gaan trainen. Zeer degelijk, stabiel en zwaar uitgevoed.

Lijkt me wel een fijne bench alleen ik vind die schuifsystemen nooit echt fijn.
Heb er op een of andere manier altijd ruzie mee haha :rolleyes:

• #7.069
Lijkt me wel een fijne bench alleen ik vind die schuifsystemen nooit echt fijn.
Heb er op een of andere manier altijd ruzie mee haha :rolleyes:
Dat is inderdaad een beetje meer gedoe dan het eenvoudige verstelsysteem van de Barbarian bankjes.

Voordeel van de MegaTec bank is dan wel weer dat je de bank niet meer hoeft te verplaatsen als je bijvoorbeeld van flat naar incline wisselt.
Afwegingen... :)

Dat is inderdaad een beetje meer gedoe dan het eenvoudige verstelsysteem van de Barbarian bankjes. Voordeel van de MegaTec bank is dan wel weer dat je de bank niet meer hoeft te verplaatsen als je bijvoorbeeld van flat naar incline wisselt. Afwegingen... :)
Ik heb ook getwijfeld tussen de megatec RAS en de Barbarian multi bench 2, echter wou ik hier ook leg extensions en leg curls op doen maar het nadeel van de megatec bench vond ik dat is dat je je positie dan niet zo goed kon regelen (hoogte rugleuning).
Echter indien je geen accessoires gebruikt, is dit wel een zeer stevige en goede bank

• #7.071
Ik heb ook getwijfeld tussen de megatec RAS en de Barbarian multi bench 2, echter wou ik hier ook leg extensions en leg curls op doen maar het nadeel van de megatec bench vond ik dat is dat je je positie dan niet zo goed kon regelen (hoogte rugleuning).
Echter indien je geen accessoires gebruikt, is dit wel een zeer stevige en goede bank
Hou er inderdaad rekening mee dat het MegaTec bankje enkel in combinatie met accessoires te gebruiken is als de rugleuning in de platte positie staat. De zitting verschuift namelijk naar achteren wanneer je de rugleuning rechtop zet, dus dan kom je niet meer goed bij het accessoire :p Bij de Barbarian bank kun je de accessoires altijd gebruiken ongeacht de positie van de rugleuning.

Ik wil het liefst een bankje zonder accessoires.
Heb zelf nu een bodycraft bankje met accessoires.
Maar ik vind dit altijd zon gedoe om steeds alles er op en af te halen.
Het voelt ook nooit heel stevig aan.
Wil later een losse leg curl, etc kopen.

• #7.073
Ik wil het liefst een bankje zonder accessoires.
Heb zelf nu een bodycraft bankje met accessoires.
Maar ik vind dit altijd zon gedoe om steeds alles er op en af te halen.
Het voelt ook nooit heel stevig aan.
Wil later een losse leg curl, etc kopen.
De Barbarian accessoires voelen absoluut niet gammel aan en daar kun je flink zwaar mee te trainen :) Maar als je de mogelijkheid hebt is een losstaand toestel natuurlijk altijd nog wat beter en mooier!

De Warrior Multi Bench en de gewone Multi Bench zijn in ieder geval beide goede opties. Zoals gezegd is de Warrior Multi Bench een stuk zwaarder uitgevoerd maar deze kan niet decline (hou daar rekening mee in je beslissing).

gone

Laatst bewerkt:
  • #7.075
Ik heb een vraagje over de Leg attachment voor de multibanken. Op het plannetje staan er 3 M8 buttunhead bouten om de 3 ronde buizen te verrankeren. De M8 bouten zitten er wel bij, MAAR er is geen enkel gat/schroefdraad voorzien(zoals op het plan) om dit te doen. Nu draaien de buizen dus rond in het LEA frame en dat piept verschrikkelijk! ook al een paar keer vet aangedaan. Heeft geen zin. Enig advies mogelijk aub?

Die gaten zitten er al een hele tijd niet meer in omdat dat niet nodig was. Maar dit is de allereerste keer dat ik van een klant hoor dat de buizen piepen haha. Daar hebben wij zelf ook niets van gemerkt. Gebeurt dit tijdens het trainen? En zijn het de buizen die geluid maken of de rollen die op de buizen zitten?

Maak in ieder geval even een video waarop dit goed zichtbaar en hoorbaar is en stuur dit per e-mail door naar onze klantenservice, dan zullen zij er verder naar kijken.

gone

Laatst bewerkt:
  • #7.077
Ok, zal ik doen. Ikzelf gebruik de lea niet(meer), maar mijn vrouw wel. Het is tijdens de oefeningen. En het zijn wel degelijk de buizen. De rollen maken ook wel een beetje geluid, maar dat is normaal(maar dat hoor je dat het PU op metaal is, en dat is meer een soort "gekraak"). Als ik de buizen eruithaal om te smeren , zie ik al duidelijk waar het zit. Daar waar de buizen draaien is het gewoon metaal op metaal. De raakplaatsen van het frame slijten gewoon in de buizen in. Beetje (kwaliteits)vet en het stopt voor enkele dagen.
Hoe meer gewicht erop, hoe erger. Denk dat die bouten nog ZO slecht niet waren.

Dit is toch al een paar maanden (misschien al een half jaar) zo hoor.. Maar we zullen je video bekijken!

gone

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven