AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Wat is de ratio eigenlijk van de onderstaande crossover:
Marbo Cable Crossover MH-W103

Ik las in een oud topic (http://forum.dutchbodybuilding.com/f106/marbo-mh-w103-crossover-375585/) dat de high pulley een 1:1 ratio heeft en de low een 2:1 ratio. Alleen twijfel ik hieraan, aangezien de constructie wat betreft de katrollen hetzelfde is als bij lat pulley van barbarian line. Ik denk dat de onderste van die cable cross ook gewoon 1:1 is, of zijn de low pulleys van de barbarian pulley onder 2:1 ?

Normaal zie je bij veel cable crossovers nog een katrol bij de stack zitten, of het "ding" waar je de gewichten aanhangt, en dit zorgt voor het katroleffect en de 2:1 ratio volgens mij.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.043
2:1 is de info van de fabrikant, Marbo.

• #7.045
Kan wel zijn, maar de indeling van de katrollen lijkt exact gelijk bij de barbarian lat pulley en de marbo dan "liegt" 1 van de 2 ;). Misschien mis ik iets, maar ik zie de 2:1 overbrenging niet.
Klopt, ik vond dat toen ook al vreemd. Ik heb het destijds specifiek nagevraagd en mijn twijfels geuit maar dat was toch echt het antwoord :)

Zet het anders even op de mail dan kan er na het weekend nogmaals contact worden opgenomen met de fabrikant voor een bevestiging.

Op jullie Duitse partnersite de Megafitness shop staat een nieuwe Barbarian Bicep Blaster. Krijgen jullie deze bij de levering van januari ook binnen?

• #7.047
Op jullie Duitse partnersite de Megafitness shop staat een nieuwe Barbarian Bicep Blaster. Krijgen jullie deze bij de levering van januari ook binnen?

Die is er al een tijdje, de foto's moeten nog worden bijgewerkt. Nieuwe voorraad zal ook nu in januari binnenkomen.

wanneer gaan bestelling 100154626 en 100153182 (samengevoegde orders) de deur uit? Ik moet zorgen dat ik thuis ben als de pallet arriveert :)

• #7.049
wanneer gaan bestelling 100154626 en 100153182 (samengevoegde orders) de deur uit? Ik moet zorgen dat ik thuis ben als de pallet arriveert :)

Daar kan ik op voorhand niet over aangeven. Je krijgt daar zoals aangegeven vanzelf per e-mail bericht van. Het is eerst afwachten of de Power Cages komende week in ons magazijn aankomen of dat dit pas de week erop zal zijn. Maar je krijgt dus vanzelf per e-mail bericht.

Daar kan ik op voorhand niet over aangeven. Je krijgt daar zoals aangegeven vanzelf per e-mail bericht van. Het is eerst afwachten of de Power Cages komende week in ons magazijn aankomen of dat dit pas de week erop zal zijn. Maar je krijgt dus vanzelf per e-mail bericht.

besteld op 6/10, het begint eerlijk gezegd ferm mijn voeten uit te hangen (3 maanden wachten)

• #7.051
besteld op 6/10, het begint eerlijk gezegd ferm mijn voeten uit te hangen (3 maanden wachten)

Hier is ook al meerdere malen duidelijk over gecommuniceerd. Zolang de Power Cage niet is binnengekomen kunnen wij niets verzenden. Ik zou het ook graag anders zien, jij bent natuurlijk niet onze enige klant die op de Power Cage wacht en er zijn ook nog andere toestellen waar mensen op wachten.

Zal ik je order nu dan maar gewoon annuleren? Dan kun je bij ons of ergens anders een alternatief bestellen dat wel direct leverbaar is.

Laatst bewerkt:
Hier is ook al meerdere malen duidelijk over gecommuniceerd. Zolang de Power Cage niet is binnengekomen kunnen wij niets verzenden...

Zal ik je order nu dan maar gewoon annuleren en terugbetalen?

ik zal het uitzweten maar zal regelmatig komen polsen, als ik op 15/1 nog altijd geen verzendbevestiging heb mag u terug een post van mij in deze thread verwachten

Laatst bewerkt:
  • #7.053
ik zal het uitzweten maar zal regelmatig komen polsen, als ik op 15/1 nog altijd geen verzendbevestiging mag u terug een post van mijn in deze thread verwachten
Er zit helaas inderdaad niets anders op dan wachten of annuleren. Zie mijn vorige bericht, zolang de levering nog niet is binnengekomen kunnen wij er helaas niets aan veranderen.

Er zit helaas inderdaad niets anders op dan wachten of annuleren. Zie mijn vorige bericht, zolang de levering nog niet is binnengekomen kunnen wij er helaas niets aan veranderen.

Gewoon uit nieuwsgierigheid: hoe komt het dat barbarian vaak van die belachelijke lange levertijden kent ? Produceren ze heel weinig, of waar zit het in ?

• #7.055
Gewoon uit nieuwsgierigheid: hoe komt het dat barbarian vaak van die belachelijke lange levertijden kent ? Produceren ze heel weinig, of waar zit het in ?

Dat heeft niet één oorzaak. Om te beginnen produceert dezelfde fabriek sinds begin vorig jaar ook MegaTec, waardoor het aantal toestellen is verdubbeld en de productiedruk weer hoger ligt. Daarnaast is de afname in 2014 explosief gestegen, met erg veel nieuwe Europese landen waar Barbarian nu wordt aangeboden (plus Australië :)). Tot slot zijn er dit jaar veel toestellen vernieuwd en de ontwikkeling daarvan kost veel tijd en productiebronnen. Wij hebben afgelopen september in ieder geval met de ingenieur en enkele van onze eigen constructiemedewerkers de fabriek bezocht om flink wat veranderingen door te voeren. De productie heeft daarna nog even stilgestaan waardoor de nieuwe Power Cage bijvoorbeeld nu pas is binnengekomen ipv in November. De kwaliteit van alle nieuwe producten ligt echter ook weer wat hoger :)

gone

Laatst bewerkt:
Wanneer komt mijn Iron force riem aan? Heb in juli besteld :')
Maar goed dat ik hem niet nodig had/heb door een blessure

100150204

• #7.058
Wanneer komt mijn Iron force riem aan? Heb in juli besteld :')
Maar goed dat ik hem niet nodig had/heb door een blessure

100150204
De Iron Force riemen zijn nog steeds uitverkocht :( De nieuwe riemen (nieuwe fabriek) komen eind januari binnen.

Ik heb de Trainingshandschoenen Black Mamba size L gekocht, maar ze zitten redelijk strak. Wordt dit minder naarmate je ze gaat gebruiken?

• #7.060
Ik heb de Trainingshandschoenen Black Mamba size L gekocht, maar ze zitten redelijk strak. Wordt dit minder naarmate je ze gaat gebruiken?
Zoals bij alle lederproducten zal het leer nog een beetje uitzetten, dat zal echter geen hele maat zijn. Als ze echt te strak zitten kun je beter ruilen voor een grotere maat.

Mocht je ze wel houden moet je goed oppassen dat je ze niet kapot trekt, met name wanneer je ze na een lange training uit wil trekken en je handen nog wat dikker zijn (en de handschoenen wellicht dus nog strakker zitten).

Terug
Naar boven