AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Wanneer verwachten jullie weer de Megatec Triplex Workout station op voorraad te krijgen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.085
Geldt dit ook voor de barbarian smith & leg press, of wordt dat februari?
De Smith machine zal wel nog in januari binnenkomen, de Leg Press voorlopig helaas nog niet. op zijn vroegst pas midden februari maar de exacte levertermijn is nog niet bekend.

is er een manual voor nieuw model barbarian power cage met lat pulley, bijgeleverde montage handleiding lijkt mij van het vorig model

Goedemiddag,

Ik heb net een bestelling gedaan, maar kwam erachter dat ik het verkeerde adres heb ingevoerd, zou dit nog veranderd kunnen worden? Bestelnummer is 100156991.

Mvg

• #7.091
Goedemiddag,

Ik heb net een bestelling gedaan, maar kwam erachter dat ik het verkeerde adres heb ingevoerd, zou dit nog veranderd kunnen worden? Bestelnummer is 100156991.

Mvg
Ik zie dat deze bestelling al is klaargemaakt voor verzending of al verzonden is, ik zal proberen deze nog tegen te houden.

EDIT: ik heb de zending kunnen tegenhouden, stuur het nieuwe adres even in een privébericht naar mij of per e-mail naar onze klantenservice!

Laatst bewerkt:
hoeveel pakjes vijzen en bouten en dergelijke worden er normaal geleverd voor de barbarian multibench 2?

• #7.093
hoeveel pakjes vijzen en bouten en dergelijke worden er normaal geleverd voor de barbarian multibench 2?

Haha, dat weet ik helaas ook niet uit mijn hoofd... Weet je niet zeker of je iets mist? Of vanwaar deze vraag?

De Multi Bench 2 wordt sinds een tijdje in ieder geval al grotendeels voorgemonteerd in de doos geleverd. Verschillende onderdelen die in de opbouwhandleiding staan zitten dus al in elkaar. Er zijn de afgelopen weken in ieder geval geen meldingen geweest van ontbrekende bouten of iets dergelijks. Mocht er bij jou toch een boutje missen kun je even mailen met de klantenservice.

Haha, dat weet ik helaas ook niet uit mijn hoofd... Weet je niet zeker of je iets mist? Of vanwaar deze vraag?

De Multi Bench 2 wordt sinds een tijdje in ieder geval al grotendeels voorgemonteerd in de doos geleverd. Verschillende onderdelen die in de opbouwhandleiding staan zitten dus al in elkaar. Er zijn de afgelopen weken in ieder geval geen meldingen geweest van ontbrekende bouten of iets dergelijks. Mocht er bij jou toch een boutje missen kun je even mailen met de klantenservice.

was door de part list aan het gaan maar zie nu inderdaad dat alles pregemonteerd is. powercage en bench zijn gemonteerd, nu enkel nog de lat pulley op de powercage maar daar zal ik nog eens goed moeten kijken hoe dit in elkaar zit

thx

• #7.095
was door de part list aan het gaan maar zie nu inderdaad dat alles pregemonteerd is. powercage en bench zijn gemonteerd, nu enkel nog de lat pulley op de powercage maar daar zal ik nog eens goed moeten kijken hoe dit in elkaar zit

thx

Klopt, die voorgemonteerde bankjes pakken tot nu toe heel goed uit :D

Laat je hier nog iets weten als alles in elkaar staat en je hebt getraind? Ben wel benieuwd naar je oordeel, aangezien jij toch een van de langer wachtende klanten was op dit nieuwe model van de Barbarian Power Cage.

Klopt, die voorgemonteerde bankjes pakken tot nu toe heel goed uit :D

Laat je hier nog iets weten als alles in elkaar staat en je hebt getraind? Ben wel benieuwd naar je oordeel, aangezien jij toch een van de langer wachtende klanten was op dit nieuwe model van de Barbarian Power Cage.

eerste indruk, kan een nucleaire aanval weerstaan, ik weet nu al dat ik er veel plezier aan zal beleven

Ik ben een van die andere 'langer wachtende klanten', mijn (vrij grote) bestelling is gisteren aangekomen. 3 maanden moeten wachten, maar daarover ga ik niet zagen, ik wist op voorhand dat de leveringen soms op zich laten wachen.

Mijn 2 voornaamste artikelen waren de nieuwe barbarian power cage met pulley en een megatec ras bankje.

Vandaag heb ik het megatec bankje PROBEREN in elkaar te steken. Wat een regelrechte ramp!
Ik zag al direct dat er een paar moeren ontbraken, maar die zou ik wel gaan bijhalen in de brico. Wat echter een veel groter probleem was: 2 onderdelen bevatten bouten (voorgemonteerd, maar je dient de bouten eruit te halen, want er komt nog een ander onderdeel tussen) die MUURVAST zaten. De gaten waar de bout gemakkelijk in en uit moest bewegen waren kleiner dan de diameter van de bout. Met heel veel klopwerk met een hamer heb ik de bouten eruit gekregen, en met nog meer klopwerk er ook terug in, maar nu wouden de moeren niet meer draaien omwille van het kloppen.
Bij de volgende stap moest een onderdeel dan weer over een ander onderdeel geplaatst worden, maar ze waren beiden even breed.. Ik heb nog nooit in mijn leven zoveel gevloekt.

Nu staat het bankje daar met nog een paar onderdelen die bevestigd moeten worden, maar ik geef er de brui aan voor vandaag omdat het al laat word. Ik hoop dat het bankje iet of wat bruikbaar is...

Wat me frustreert is het feit dat ik genoegen moet nemen met een bankje dat onderdelen bevat die amper of niet in elkaar passen...
Want ik voorspel dat de enige andere oplossing retourneren is, maar dan kan ik 1) alles weer uit elkaar halen, wat me nog meer moeite gaat kosten (ik denk zelfs onmogelijk) en 2) weer weken of zelfs maanden wachten op een een nieuw bankje.

Sorry voor de frustratie, maar dit had ik echt niet verwacht bij één van de duurste bankjes die jullie verkopen. Zeker omdat mensen nog tegen me zeiden 'koop toch een bankje van 100 euro'...

Hopelijk valt de barbarian cage wél mee..

Ik zou willen vragen of ik geen vervangonderdelen zou kunnen krijgen in plaats van alles terug te sturen...?
Concreet gaat het over:
- Item number 21: MT-MB-10(1)-60001. Dit is het skelet van het rug-gedeelte, de 2 gaten (kokers / buizen, of hoe noem je dat) zijn te klein voor de bout (die er al in zat in de doos, maar muurvast bleek te zitten).
- Item number 14: MT-MB-10(1)--70001. Het onderdeel waar de rugleuning op rust, hetzelfde probleem als hierboven, het gat waar de bout in zat is gewoonweg véél te klein...

Ik hoop echt dat we het op zo'n manier kunnen oplossen...

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik ben van plan de Marbo leg press MS-U006 te kopen. Wat zijn de ervaringen hiermee? (Naast de reviews op de site). En hoe wordt deze geleverd, ook deels gemonteerd?

Bedankt

gone

Laatst bewerkt:
  • #7.100
eerste indruk, kan een nucleaire aanval weerstaan, ik weet nu al dat ik er veel plezier aan zal beleven

Dat horen we natuurlijk graag! :cool:

Vandaag heb ik het megatec bankje PROBEREN in elkaar te steken. Wat een regelrechte ramp! (knip)

Oei, dat klinkt niet zo goed. Ik hoop niet dat je de onderdelen hebt verbogen of beschadigd door het gehamer, want als de moer niet meer erop past vermoed ik dat de schroefdraad beschadigd is geraakt. Je had wellicht beter eerst even contact met ons kunnen opnemen.

De MegaTec bank heeft vanwege het geavanceerde verstelsysteem erg veel bewegende onderdelen. Om ervoor te zorgen dat het bankje niet aan alle kanten wiebelt moeten de onderdelen erg nauwsluitend zijn. Er zijn wel eens wat klanten geweest die opmerkingen maakten over dat deze assen niet makkelijk eruit kwamen of niet goed erin gingen maar dat is altijd goedgekomen. Het is in ieder geval nog nooit voorgekomen dat iemand de montage niet kon afronden doordat onderdelen muurvast zaten. Ik ga ervan uit dat het nu dus ook wel zal goedkomen.

Stuur in ieder geval even een e-mail naar onze klantenservice met enkele duidelijke foto's van de probleemonderdelen. Beschrijf ook wat precies het probleem is en wat je al hebt geprobeerd (in feite wat er ook hier in je post staat). Onze klantenservice zal dan kijken wat er is misgegaan en hoe we dat kunnen oplossen.

Over je opmerking van een 100 euro bankje hoef je je trouwens niet druk om te maken. Er is echt een wereld van verschil tussen goedkope bankjes en de duurdere MegaTec of Barbarian bankjes :)

Hoi,

Ik ben van plan de Marbo leg press MS-U006 te kopen. Wat zijn de ervaringen hiermee? (Naast de reviews op de site). En hoe wordt deze geleverd, ook deels gemonteerd?

Bedankt

Nee, grotere toestellen worden vrijwel altijd volledig gedemonteerd geleverd in losse onderdelen. Je moet deze dus zelf opbouwen.

De Marbo Leg Press is voor de lage prijs een mooi toestel, je zult niet snel een goedkopere volwaardige Leg Press vinden. De beweging en functionaliteit is ook gewoon goed. Er zijn veel klanten die er heel tevreden mee zijn maar er zijn ook al mensen in de showroom geweest die niet onder de indruk waren (zeker als de Barbarian Leg Press ernaast staat :p). Het is dus erg lastig om advies over te geven, het komt echt neer op je persoonlijke afweging van de prijs-kwaliteitverhouding.

Als je eventueel kunt langskomen in onze showroom kun je het toestel in ieder geval zelf uitproberen!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven