- Waardering
- 2.701
Die zullen naar verwachting binnen een à twee weken weer leverbaar zijn.Wanneer komen deze van 0.5kg weer op voorraad?
http://www.fitness-seller.nl/atx-gietijzeren-halterschijven-50-mm/
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zullen naar verwachting binnen een à twee weken weer leverbaar zijn.Wanneer komen deze van 0.5kg weer op voorraad?
http://www.fitness-seller.nl/atx-gietijzeren-halterschijven-50-mm/
Circa 1-2 weken.Wanneer verwachten jullie weer de Megatec Triplex Workout station op voorraad te krijgen?
De Smith machine zal wel nog in januari binnenkomen, de Leg Press voorlopig helaas nog niet. op zijn vroegst pas midden februari maar de exacte levertermijn is nog niet bekend.Geldt dit ook voor de barbarian smith & leg press, of wordt dat februari?

hi
Do you have an estimate on when the Barbarian Hooks are going to be available? weeks, months...?
http://www.fitness-seller.nl/barbarian-j-hooks/
thanks

is er een manual voor nieuw model barbarian power cage met lat pulley, bijgeleverde montage handleiding lijkt mij van het vorig model
Ik zie dat deze bestelling al is klaargemaakt voor verzending of al verzonden is, ik zal proberen deze nog tegen te houden.Goedemiddag,
Ik heb net een bestelling gedaan, maar kwam erachter dat ik het verkeerde adres heb ingevoerd, zou dit nog veranderd kunnen worden? Bestelnummer is 100156991.
Mvg
hoeveel pakjes vijzen en bouten en dergelijke worden er normaal geleverd voor de barbarian multibench 2?
Haha, dat weet ik helaas ook niet uit mijn hoofd... Weet je niet zeker of je iets mist? Of vanwaar deze vraag?
De Multi Bench 2 wordt sinds een tijdje in ieder geval al grotendeels voorgemonteerd in de doos geleverd. Verschillende onderdelen die in de opbouwhandleiding staan zitten dus al in elkaar. Er zijn de afgelopen weken in ieder geval geen meldingen geweest van ontbrekende bouten of iets dergelijks. Mocht er bij jou toch een boutje missen kun je even mailen met de klantenservice.
was door de part list aan het gaan maar zie nu inderdaad dat alles pregemonteerd is. powercage en bench zijn gemonteerd, nu enkel nog de lat pulley op de powercage maar daar zal ik nog eens goed moeten kijken hoe dit in elkaar zit
thx

Klopt, die voorgemonteerde bankjes pakken tot nu toe heel goed uit
Laat je hier nog iets weten als alles in elkaar staat en je hebt getraind? Ben wel benieuwd naar je oordeel, aangezien jij toch een van de langer wachtende klanten was op dit nieuwe model van de Barbarian Power Cage.
eerste indruk, kan een nucleaire aanval weerstaan, ik weet nu al dat ik er veel plezier aan zal beleven

Vandaag heb ik het megatec bankje PROBEREN in elkaar te steken. Wat een regelrechte ramp! (knip)

Hoi,
Ik ben van plan de Marbo leg press MS-U006 te kopen. Wat zijn de ervaringen hiermee? (Naast de reviews op de site). En hoe wordt deze geleverd, ook deels gemonteerd?
Bedankt
). Het is dus erg lastig om advies over te geven, het komt echt neer op je persoonlijke afweging van de prijs-kwaliteitverhouding.